Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ma puteti ajuta va rog cu informatii privitoare la valoriile luate cu ajutorul OP COM? Neavand cu ce sa le compar nu stiu daca sunt in limite normale sau nu.
Mentionez ca valorile sunt luate cu motorul la relanti. Motorul este un Z17DTL din 2005.
Va multmesc anticipat tuturor pentru raspunsurile ce urmeaza sa le primesc.

Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.6 V
Ignition Status On 12V
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0%
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position) 0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0%
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position) 0.49 V
Barometric Pressure 101 kPa
Barometric Pressure 3.99 V
Boost Pressure Command 100 kPa
Boost Pressure 97 kPa
Boost Pressure 1.83 V
Mass Air Flow Sensor 184 mg/strk
Mass Air Flow Sensor 1.37 V
Intake Air Temperature 24 °C
Intake Air Temperature 2.69 V
Coolant Temperature 58 °C
Coolant Temperature 1.74 V
Desired Common Rail Fuel Pressure 24.00 MPa
Common Rail Fuel Pressure 23.76 MPa
Common Rail Fuel Pressure 1.03 V
Rail Pressure Control Valve Pulse Ratio 349%
Engine Speed 849 RPM
Desired Injection Quantity 6.2 mm3
Actual Injection Quantity 6.2 mm3
Injection Pulse 1.3 ms
Pilot Injection Time 0.7 ms
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Active
Clutch Switch Inactive
Throttle Position Switch Active
Pulse Ratio Throttle Control Solenoid Valve 78%
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 95.0 %
Swirl Plate Position Switch Active
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 90.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 100.0 %
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 3.67 V
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 14%
Capacitor Voltage 1 826.4 V
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive
A/C Relay (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning) 875 kPa
Fan Relay 1 Inactive
Fan Relay 2 Inactive
Glow Time Relay Inactive
Diagnosis Glow Time Relay Active
Glow Time Telltale Off
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator Off
Malfunction Indicator (MI) Off
Cruise Control Tip Switch Not Programmed
Vehicle Speed 0 km/h
Immobiliser Function Programmed Yes
Security Wait Time Inactive
Skip ads

  • petrila ioan

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
O diagnoza corecta pt. a verifica egr,maf,turbo se face in sarcina,trapta a 3,op-com pe inregitrare si la 1500-1700 turatie apasata acceleratia la fund pana la 4000.Debitmetru ar parea cu probleme,dar la relanti?!
  • octavianvarzaru

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru indrumari. Asa voi face si revin cu valorile.
  • misaastraG

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Imi poate spune cineva daca pentru un G din 2001, 17 Dti este corecta valoarea de 5,1% in toate regimurile de functionare a motorului pentru "Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve" ? (si ce rol are aceasta valva).
Am facut o diagnoza pentru ca imi scoate fum daca merg cu acceleratia constanta - dupa ce accelerez nu mai scoate, parca s-ar desfunda. Mecanicul imi zice sa merg mai sportiv, dar prin oras nu pot sa merg numai super accelerat caci risc vreun accident!
Pana sa-mi faca aceasta figura la deal, de exemplu, daca mergeam cu acceleratia in aceeasi pozitie, la un moment dat simteam cum se accelereaza singura masina, in schimb acum, in aceleasi conditii, incepe sa nu mai traga si scoate fum negru - daca o calc in schimb - se duce ! Care o fi cauza ?
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Poti sa incerci prin a curata galeria de admisie si valva EGR, e boala lor cu mizeria dinauntru. Abia apoi revino daca exista alte simptome de fum si lipsa putere.
  • misaastraG

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Din pacate am curatat EGR-ul si nu era foarte murdar, dar nu s-a imbunatatit nimic.
Din teste am mai observat ca valoarea EGR-ului la relanti este de 75% si daca accelerez lent, scade putin (65-70%).
Numai daca accelerez brusc scade la 0% si revine la 75% cand ajunge la relanti. O fi normal?
  • misaastraG

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Azi, dis-de-dimineata, am facut un experiment (avand o banuiala): dupa ce am plecat cu copilul la scoala si bineinteles am afumat toti colegii din trafic, am scos furtunasul care intra in valva ce comanda EGR si..... surpriza - No Smoke! - dar absolut deloc, indiferent de modul de accelerare si parca mi-am schimbat masina (evident cu una mai noua): trage de rupe!
Se pare ca acolo e problema!
Valva lucreaza, caci am curatat-o si nu era foarte murdara, vaccum este, deci de vina se pare ca este sistemul de comanda (o tine prea mult deschisa si cand nu trebuie).
Voi incerca sa schimb elementul de comanda (cu unul verificat) si revin cu precizari.
O zi buna !

P.S. (De un Autodata cum m-as putea lipi si eu?)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR