Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • rootkited

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut, am cautat pe internet si am gasit mai multe variante deraspuns la problema din titlul thread-ului, dar m-ar interesa sa stiu si parerea voastra.
Azi ma indreptam catre munca, si brusc mi-a ramas motorul turat, initial am crezut ca s-a blocat pedala in presul covorasul de protectie, dar nu...Am tras pe dreapta, am oprit, am pornit de mai multe ori si la fel....7000 turatii...am sunat firma de tractare, a durat cam 80 de minute pina au ajuns acestia, timp in care masina a stat pe avarii...evident, ca atunci cind au ajuns nu mai avea baterie...Au pus un redresor pe ea, au pornit-o si surpriza, a mers fara probleme...Deoarece casetofonul mi-a cerut codul de securitate, am dedus ca eventualele erori au fost sterse prin descarcarea aproape completa a bateriei....

Ce poate sa fie ?Exista varianta sa curat pe dedesubtul pedalei de acceleratie vreun contact cu WD40 ?

Multumesc anticipat !
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ai clapeta actionata electronic sau prin cablu?
  • rootkited

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
M-am uitat si eu dupa un cablu pe la baza pedalei si nu am gasit nimic....in stinga pedalei vazuta din fata (pe partea cu frina, respectiv ambreajul), se vede ca o clema, care probabil ca este pentru modelele cu cablu, dar nu....nu e cablu prins de ea...De aia initial am crezut ca mi s-a rupt cablul deacceleratie ....
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi trebuie sa te uiti in compartimentul motor.. acolo unde este "carburatorul".. sa vezi daca e actionat de cablu sau are un motoras.. daca precizai tipul motorului era mai simplu.. desi sunt aproape sigur ca ai clapeta actionata electronic
  • mariusgmg

  • Mesaje scrise: 4,101
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In primul rand trebuia sa incepi prin a spune ce motorizare ai - codul motorului. Dar, conform anului, s-ar putea sa fie z16xe... Si cred ca are acceleratie elecronica - nu sunt foarte sigur! Eu am z18xe si acceleratia este electronica!
Si in al doilea rand nu e prea normal sa se descarce bateria in 80 min din cauza avariilor!
Asadar, asteptam detalii!
  • rootkited

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Salut, stiu ca nu este normal, dar totusi nu cred ca bateria este motivul problemei mai sus mentionate
Codul motorului este: X 16 SZR
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Este pe cablu. Verifica cablul / arcul care il trage inapoi spre calpeta inchisa.
  • rootkited

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2010

  • Mesaj Privat
De ieri merge bine masina, am mai facut cred ca 150km....o sa incerc simbata sa ma mai uit la pedala, desi nu am vazut nici un cablu Sad
  • vtz

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
poate senzorul clapetei de acceleratie a ramas blocat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR