Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problemuta. IN partea din stinga masinii fata, la o gropicica ceva luata `n mers . ... se aude .. ca si cum ar lovi direct in caroserie ..sa fie vre-o simpla bucsa ? .... si ... daca masina sta pe loc, nepornita si misc usor de volan ... stinga-dreapta .. se aude o mica picaitura. Asta ar fi o problema.. iar a doua problema, cind rotesc rotile pe loc la maxim si incep sa merg (manevra de intoarcere sau etc.), se aude .. ca si cum s-ar tirai una din roti. dar in trafic ... , viraje mici etc. ... merge perfect. M-am uitat la cauciucuri sa vad daca nu s-au ros .. sa nu fi fost unghiurile bune ... dar sunt intacte. Ce sa fie oare ?
Mersi mult si astept citeva sfaturi inainte sa merg la service. Nu ma pricep foarte bine si nu as vrea sa merg acolo sa vada aia ca nu prea am treaba si sa ma jupeasca de bani spunindu-mi tot felul de prostii.
Skip ads

  • mccrya

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1988 13 NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2006

  • Mesaj Privat
incearca sa verifici pivotii..o urci pe elevator si acolo poti sa vezi mai bine care este buba...cu pivotii nu prea e de gluma atunci cand troncane Embarassed
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Merci mult .. dar ... asta ar fi problema pentru ambele probleme ? INca mai astept citeva sugestii ... thx
  • adi_mot

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2006

  • Mesaj Privat
pentru problema cu taraitul din roti cand ai virat maxim: vezi sa nu fie planetara (capul de planetara) de vina. eu asa am avut la o alta masina, si a fost planetara de vina.
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
da.. verifica capul planetarei ... cel mai bine pune-ti mecanicul in mashina sa dea o tura ca iti spune el imediat daca e planetara ...si eu am patzit la fel .. nu e scump .. si se potriveste de cielo sau espero ..dpinde de motor ...la 1.8 cum am eu am pus de espero... cat despre zgomotul ala mic cand faci stanga dreapta pe loc e suspect .. si la mine se aude ueori cand ma joc asa ...si tare as vrea sa stiu si eu de la ce este .
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumam fain de sfaturi. Maine merg la doftor cu masina. Sa vad totusi ce are si sa rezolv. Va comunic si voua care a fost problema. O chestie pe linga ... se mai aprinde foarte putin.. deci nu la intensitate maxima ... si foarte rar .. beculetul de la baterie. Da smene ca e pe gata bateria ? Sau poate fi altceva ?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daca tot te duci la doctor pune-l sa iti masoare ti tensiunile incarcare .. sa iti verifice mase etc .. ca poate nu e de la bateri si scapi mai ieftin ... succes la doctor Very Happy
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ufff ... am fost la "doctor" cu bibiu. Ei au spus asa: capatul de bara din stinga, pivot stinga, amortizoarele si cica in spate scirtie haionul iar unghiurile trebuie facute. Ce ziceti ? .... aa ... si beculetul de la baterie .. se aprinde doar cind bag in marsarier ... si ei au spus ca poate fi de la sonda din cutie .. intra in scurt sau ceva de genul. Acum ... sa schimb toate astea .... ? Rolling Eyes
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Doar atit? Putiiiiiin, foarte putin... Pai daca nu schimbi juma' de masina, degeaba, nu faci nimic... Poate n-au fost atenti si trebuie sa schimbi si amortizoarele spate, caseta de directie, arcuri, bucsi, aripi fata, oalele de amortizor si cam tot ce mai e pe acolo... Eu zic sa te duci la un mecanic cinstit sa se uite ala exact ce este si unde are joc. De obicei la modelul asta nu pica toate dintr-o data. Poate fi cel mult un pivot, cel superior sau cel inferior (se poate sa fie ambele insa este cam greu sa cedeze ambele) sau o flansa superioara de amortizor sau de pe la caseta de directie. Este posibil sa fie si de la suportul de cauciuc al arcului si cind rotesti sa se "aseze" arcul pe taler (chestie pe care si eu o am de ani de zile si in afara de zgomot in sine nu ma deranjeaza cu nimic, iar rotile stau beton). Daca este cazul sa schimbi pivotul superior (cap de bara directie), un mecanic bun iti pune capul nou la semnul vechi in asa fel incit sa nu fie nevoie de geometrie, crede-ma. Am schimbat si pivot superior si inferior in urma unui accident cu un cretin care m-a lovit in drepata intr-o parcare si totul a fost ok dupa montaj, geometria nu s-a modificat am peste 60 000 km de atunci si cauciucurile sint perfecte, nu trage, nu nimic. Totul e ca mecanicul sa masoare corect cu sublerul locul pina unde insurubeaza noul cap de bara. Daca faci o noua geometrie risti sa ti-o deregleze mai rau. Sfatul meu este sa le iei usor, pe rind, nu sa te apuci sa schimbi toata masina ca sa constati dupa aia ca era nu stiu ce zgaiba... In leg cu becul, incearca sa mai intinzi putin cureaua sau sa o schimbi. Aia cu contactul defect mi se pare cam trasa de par, pt ca ala n-are ce scurt sa faca: merge sau nu merge. Tot asa, ia-le pe rind: intinde mai bine cureaua, daca nu schimb-o si intinde-o cum trebuie, daca tot nu, mergi la un electrician si verifica daca alternatorul incarca cum trebuie si in final sa verifice daca intr-adevar ai vreun scurt pe undeva.
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc Dr. Opel. Asa am zis si eu ca totusi e cam prea mult sa cada asa toate deodata. Masina se tine bine in curbe, nu danseaza pe strada ... am zis ca e prea de tot sa fie toate amortizoarele ... iar cureaua de la alternator ... abia am schimbat-o ... am pus dayco ... (ceva de genul) .. si cureaua de distributie la fel. O sa vad maine mai exact ce si cum .. am vb. cu vineva care cica se pricepe bine la opel`uri ... (in ideea in care nu-mi da iar o lista de probleme) .. si am sa vad ce si cum. Thx for everything and drive safe! Exclamation


Ultima modificare făcută de Marshall la Lun 11 Dec, 2006 11:20 pm
  • Dr.Opel

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1984 13N
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2006

  • Mesaj Privat
M-am uitat mai bine la ce scriai tu la inceput si pot sa-ti spun ca aproape tot ce ai descris tu, am si eu la masina cam de acum... 13 ani. Si merge beton si astazi iar la RAR n-au avut ce sa-i faca. Asta cu trasul rotii la viraje maxime, am si eu acelasi simptom si m-am obisnuit din moment ce directia e beton, cauciucurile nu se uzeaza si nu ma doare nimic altceva. Si eu am tot felul de zgomote la viraje pe loc de ani buni si nu-mi mai bat capul, atita timp cit la verificarile facute toate sint brici. Verifica bucsa de sub pedalier, poate aia sa fie dusa (se schimba foarte usor). Oricum ar fi, nu intra in panica si ia-o incet. Bafta!
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am sa iau in vedere tot ce mi-ai spus si ... chestia cu haionul .... a inceput de citeva zile sa scirtaie .... e dus chederul ? sau trebuie reglat ... acum .... el cred ca e destul de strins ca ... trebuie sa apas mai tare sa se inchida haionul ...e o solutie ceva ? sa schimb chederul?
  • apasaciu

  • Mesaje scrise: 337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salutare! Eu am avut aceeasi problema la hayon ...si am rezolvat-o intr-un fel .. am scos tampoanele alea care ies din el mai in afara .. acum trebuie sa trantesc hayonul sa se inchida ... dar e linisteeeee .... Very Happy si e si mai liniste de cand am schimbat si cutia de viteze ... ms geo ... merge ca unsa ... Twisted Evil Incearca si tu .. eu alta solutie nu am gasit pt hayon
  • Marshall

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1991 1.6i C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Tampoanele alea care sint pe margine ?
Pai cutia de viteze merge foarte bine, n`am probleme cu ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR