reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut baieti. Aveti idee unde as putea rectifica si eu chiuloasa la masina ? Am avut pierderi mari de ulei , pe care le-am rezolvat , erau de la baie ... crapase. Dar imi umezeste putin in colt unde e garnitura de chiuloasa si baietii de la service mi-au recomandat sa-i fac o rectificare , si daca as putea undeva la Bucuresti...
reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
O garnitura de slaba calitate poate sa faca probleme. Tot la fel de bine poate sa nu-ti fi strans mecanicul chiuloasa cum trebuie. Daca si dupa strangerea ei la cuplu tot iti supureaza, daca as fi in situatia ta, as incerca sa cumpar o garnitura GM si sa-i mai dau o sansa chiuloasei. Cunoscutii mei care si-au reparat masinile la firma din link-ul de mai jos s-au declarat multumiti de prestatii.
http://www.strungarieauto.ro/wp/contact/
http://www.strungarieauto.ro/wp/contact/
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,000 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,000
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
reguts
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2012
- Mesaj Privat
@XEP: Da , asa mi-a spus si cel de la service-ul unde am dus masina ultima oara...tocmai asa cred ca a facut mecanicul lu' peste care mi-a facut chiuloasa... probabil dupa 5-6 beri la bord a inceput sa stranga la ea ca si cum ar strange o jucarie ... ca tot am scapat de probleme mari cu uleiul , vreau sa va cer parerea : e o idee buna sa pun filtru sport K&N pe masina ? dauneaza la ceva? am citit si pe aici ce mai zic unii baieti si parerile sunt impartite. cam asta am de gand in primavara asta ... filtru sport, bucsaraiele pe fata , placute pe spate(pt ca astea-s cam duse), folie OMOLOGATA ) si cam atat...
Pace si dragoste!
Pace si dragoste!
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
Nu se merita filtrul sport din cauza raportului pret-performante etc.
Adica:
- Pretul mediu pentru un filtru K&N este undeva la 200 RON (filtru conic).
-Puterea castigata = aproximativ 0
-Din contra referitor la performanta VARA, este foarte probabil ca performantele masinii sa fie afectate in MINUS deoarece filtrul va fi amplasat in locul carcasei originale iar masina bineinteles va trage aer cald. Cunoscandu-se faptul ca temperatura ridicata din admisie slabeste randamentul motorului ...
-Filtru sport se vrea permisiv dar de fapt se imbacseste relativ repede .. trebuie sa-l cureti ..bataie de cap pentru nimic.
Filtrele sport sunt cat de cat utile la benzinarele-turbo dar fara o modificare gen priza de aer nu prea au beneficii importante.
La motoarele aspirate pana in 2.5 L capacitate cilindrica sunt fix pix.
Sfatul meu ? De 200 RON iti cumperi vreo 4-5 filtre de aer normale sa le ai pe urmatorii 60 000 km sau iti iei un set de placute fata spate etc .
Adica:
- Pretul mediu pentru un filtru K&N este undeva la 200 RON (filtru conic).
-Puterea castigata = aproximativ 0
-Din contra referitor la performanta VARA, este foarte probabil ca performantele masinii sa fie afectate in MINUS deoarece filtrul va fi amplasat in locul carcasei originale iar masina bineinteles va trage aer cald. Cunoscandu-se faptul ca temperatura ridicata din admisie slabeste randamentul motorului ...
-Filtru sport se vrea permisiv dar de fapt se imbacseste relativ repede .. trebuie sa-l cureti ..bataie de cap pentru nimic.
Filtrele sport sunt cat de cat utile la benzinarele-turbo dar fara o modificare gen priza de aer nu prea au beneficii importante.
La motoarele aspirate pana in 2.5 L capacitate cilindrica sunt fix pix.
Sfatul meu ? De 200 RON iti cumperi vreo 4-5 filtre de aer normale sa le ai pe urmatorii 60 000 km sau iti iei un set de placute fata spate etc .
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua, am probleme cu o chiuloasa, am rectificat-o pentru ca avea o gropita ca sa spun asa chiar la marginea pistonului sub garnitura de chiuloasa si imi baga presiune in sistemul de racire si ulei in apa. Dupa cum spunea , am rectificat-o iar mesterul care a facut-o a spus ca nu poate sa se bage atat de mult ca sa scoate de tot respectiva imperfectiune pentru ca altfel ar fi rebut. A luat din ea 0,14. A ramas o imperfectiune acolo de cativa microni, intrebarea e daca as putea sa bag ceva adeziv metalic sau asa ceva care sa reziste acolo. Am inteles ceva de electropasta, sau rasini epoxidice. Orice idee e bine venita. Multumesc!