- stefan.muraru
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Mar 2013
- Astra 2004 Z17DTL
- Iasi
stefan.muraru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salutare dragi forumisti!
De curand sunt fericitul posesor al unui Opel Astra 1.7 cdti, fabricat in 2004.
La scurt timp dupa achizitionare am observat ca, la aproximativ 5-6 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde in bord martorul semnificand o baterie. Daca opresc motorul si iau contactul, becul se stinge, urmand sa se aprinda din nou dupa aceeasi perioada de timp. Precizez ca povestea se repeta identic ori de cate ori as opri si reporni motorul, becul respectiv incapatanandu-se sa se aprinda la acelasi interval de timp.
Ce e mai ciudat e faptul ca am lasat motorul da functioneze aproximativ o ora jumatate cu toti consumatorii in functiune, fara ca bateria sa dea semne de slabiciune, muzica, farurile, ventilatorul ramanand la aceeasi intensitate.
Cu atat mai mult mi-am facut curaj si m-am invartit de cateva ori prin parcare, observand ca servo directia si frana sunt ok.
Care ar putea fi problema?
Va multumesc!
De curand sunt fericitul posesor al unui Opel Astra 1.7 cdti, fabricat in 2004.
La scurt timp dupa achizitionare am observat ca, la aproximativ 5-6 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde in bord martorul semnificand o baterie. Daca opresc motorul si iau contactul, becul se stinge, urmand sa se aprinda din nou dupa aceeasi perioada de timp. Precizez ca povestea se repeta identic ori de cate ori as opri si reporni motorul, becul respectiv incapatanandu-se sa se aprinda la acelasi interval de timp.
Ce e mai ciudat e faptul ca am lasat motorul da functioneze aproximativ o ora jumatate cu toti consumatorii in functiune, fara ca bateria sa dea semne de slabiciune, muzica, farurile, ventilatorul ramanand la aceeasi intensitate.
Cu atat mai mult mi-am facut curaj si m-am invartit de cateva ori prin parcare, observand ca servo directia si frana sunt ok.
Care ar putea fi problema?
Va multumesc!
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- stefan.muraru
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Mar 2013
- Astra 2004 Z17DTL
- Iasi
stefan.muraru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2013
- Mesaj Privat
Multumesc mult pentru Nicu, insa dilema mea s-a adancit. Am accesat azi meniul ascuns si spre stupoarea mea, inainte de pornirea motorului, afisajul imi indica o tensiune de 11,8 v, iar dupa pornire o tensiune constanta de 14 v.
Tensiunea de 14 v a ramas constanta chiar si dupa ce martorul din bord s-a aprins.
Tensiunea de 14 v a ramas constanta chiar si dupa ce martorul din bord s-a aprins.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- stefan.muraru
- OP
- 7 mesaje
- din 29 Mar 2013
- Astra 2004 Z17DTL
- Iasi
stefan.muraru
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
stefan.muraru a scris:
Tensiunea de 14 v a ramas constanta chiar si dupa ce martorul din bord s-a aprins.
Pentru unii "meseriasi",nu conteaza ce probleme are alternatorul,aproape dintr-un automatism,greu de inteles,iti vor inlocui releul de tensiune si puntea cu diode,iar daca nu va functiona,abia atunci vor deschide ochii,sa aprofundeze problema...!
Tensiunea de 14 v a ramas constanta chiar si dupa ce martorul din bord s-a aprins.