mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea.
Se da Opelul din titlu. Acum vreo saptamana jumate plec cu ea la drum si in timp ce o acceleram, se blocheaza scurt masina de parca i-ar fi pus careva piedica . Nu se opreste, nu apare nicio eroare in bord, fac vreo 180 de km si la intoarcerea in oras, se opreste masina. apare si atentionarea cu bateria si cea cu cheita si nu mai vrea sa porneasca. bineinteles nu mai am servo.chem un prieten si ma remorcheaza, dar nu mai aveam nici frana.in timp ce stateam la semafor, incerc sa o pornesc si surpriza, isi da drumul.o las la service ca ma gandeam ca e alternatorul.ajunge la electrician, schimba puntea de diode, incarca fara probleme, imi arata electricianul ca tensiunea e de 14.18V cu becuri si AC pornit.Plec spre servici si mi se opreste masina in fata locului de munca.Pun un OP-COM si acestea sunt erorile ce le-am primit:
P0622 - Generator Field "F" Control Circuit Malfunction
(01) - Present
P0560 - System Voltage Low Input
(03) - Not present
P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Error
(71) - Not present
P0335 - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Open
(29) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(7F) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(70) - Not present
P0650 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(74) - Present
P0380 - Glow Device Circuit Open Circuit
(04) - Not present
P0380 - Glow Device General Error
(0 - Not present
Cineva care se pricepe, cu niste explicatii. Multumesc mult.
P.S: Acum doua saptamani i-am schimbat distributia, plus un semering pe la care pierdea ulei...
Se da Opelul din titlu. Acum vreo saptamana jumate plec cu ea la drum si in timp ce o acceleram, se blocheaza scurt masina de parca i-ar fi pus careva piedica . Nu se opreste, nu apare nicio eroare in bord, fac vreo 180 de km si la intoarcerea in oras, se opreste masina. apare si atentionarea cu bateria si cea cu cheita si nu mai vrea sa porneasca. bineinteles nu mai am servo.chem un prieten si ma remorcheaza, dar nu mai aveam nici frana.in timp ce stateam la semafor, incerc sa o pornesc si surpriza, isi da drumul.o las la service ca ma gandeam ca e alternatorul.ajunge la electrician, schimba puntea de diode, incarca fara probleme, imi arata electricianul ca tensiunea e de 14.18V cu becuri si AC pornit.Plec spre servici si mi se opreste masina in fata locului de munca.Pun un OP-COM si acestea sunt erorile ce le-am primit:
P0622 - Generator Field "F" Control Circuit Malfunction
(01) - Present
P0560 - System Voltage Low Input
(03) - Not present
P0070 - Ambient Air Temperature Sensor Error
(71) - Not present
P0335 - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Open
(29) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(7F) - Not present
U2139 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(70) - Not present
P0650 - CAN-Bus No Communication with CIM (Steering Column Module)
(74) - Present
P0380 - Glow Device Circuit Open Circuit
(04) - Not present
P0380 - Glow Device General Error
(0 - Not present
Cineva care se pricepe, cu niste explicatii. Multumesc mult.
P.S: Acum doua saptamani i-am schimbat distributia, plus un semering pe la care pierdea ulei...
mariusco
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Timisoara
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat