AIVV
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
Buna,
Am urmatoarea problema cu un Astra G 2006, 1.6 benzina: In mers, cand masina e la relanti cateodata turatia oscileaza foarte mult (pica pana la 400 si sare pana la 1200-1300), iar cateodata pica de tot pana la 0, adica moare motorul. Problema asta se mai intampla si in momentul in care ma apropii de intersectii si urmeaza sa opresc, apas ambreiajul urmat de frana, si moare motorul, dar daca masina inca este in mers, bag in viteza si ridic ambreiajul masina porneste singura, fara sa mai dau la cheie, iar daca trebuie sa dau la cheie imediat dupa ce a murit, porneste instant.
E ciudat ca nu se intampla asta intr-un mod constant, in sensul de: jumate de ora poate sa mearga fara nici o problema, iar urmatoarea jumate de ora sa se intample foarte des. Se intampla atat la rece cat si la cald, dar totusi tind sa cred ca la cald se intampla mult mai des.
Am fost deja la cateva service-uri si nimeni nu stie ce sa ii faca, toata lumea zice ca masina e in regula. Nu da nici o eroare in bord sau pe diagnoza si au verificat egr, clapeta acceleratie, pompa benzina si multe altele, pur si simplu nimeni nu isi da seama ce are exact. Ultima concluzie la care a ajuns un mecanic e ca s-ar putea sa fie de la catalizator, pentru ca sonda 1 (cea din fata catalizatorului) are voltaje mai mari decat ar trebui.
La fel, daca las masina pornita, pe loc, la relanti, dupa un timp incepe sa fluctueze turatia si moare motorul.
Voltajele mai mari sunt cu sonda 1 noua, schimbata de mine. Partea ciudata e ca dupa ce am schimbat sonda 1 masina a mers fara nici un fel de problema aproximativ 2-3 saptamani, dupa care iar a inceput sa moara motorul.
Eu nu stiu ce sa cred, parca nu as schimba piese ca "s-ar putea sa fie aia" si sa vedem ca nu e de fapt aia. Ati mai avut experiente asemanatoare, de la ce ar putea fi?
Edit: Mentionez ca in rest masina se comporta perfect normal, porneste bine la rece, trage normal, nu scoate fum, nu sunt alte probleme decat cea mentionata.
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z16XEP
Am urmatoarea problema cu un Astra G 2006, 1.6 benzina: In mers, cand masina e la relanti cateodata turatia oscileaza foarte mult (pica pana la 400 si sare pana la 1200-1300), iar cateodata pica de tot pana la 0, adica moare motorul. Problema asta se mai intampla si in momentul in care ma apropii de intersectii si urmeaza sa opresc, apas ambreiajul urmat de frana, si moare motorul, dar daca masina inca este in mers, bag in viteza si ridic ambreiajul masina porneste singura, fara sa mai dau la cheie, iar daca trebuie sa dau la cheie imediat dupa ce a murit, porneste instant.
E ciudat ca nu se intampla asta intr-un mod constant, in sensul de: jumate de ora poate sa mearga fara nici o problema, iar urmatoarea jumate de ora sa se intample foarte des. Se intampla atat la rece cat si la cald, dar totusi tind sa cred ca la cald se intampla mult mai des.
Am fost deja la cateva service-uri si nimeni nu stie ce sa ii faca, toata lumea zice ca masina e in regula. Nu da nici o eroare in bord sau pe diagnoza si au verificat egr, clapeta acceleratie, pompa benzina si multe altele, pur si simplu nimeni nu isi da seama ce are exact. Ultima concluzie la care a ajuns un mecanic e ca s-ar putea sa fie de la catalizator, pentru ca sonda 1 (cea din fata catalizatorului) are voltaje mai mari decat ar trebui.
La fel, daca las masina pornita, pe loc, la relanti, dupa un timp incepe sa fluctueze turatia si moare motorul.
Voltajele mai mari sunt cu sonda 1 noua, schimbata de mine. Partea ciudata e ca dupa ce am schimbat sonda 1 masina a mers fara nici un fel de problema aproximativ 2-3 saptamani, dupa care iar a inceput sa moara motorul.
Eu nu stiu ce sa cred, parca nu as schimba piese ca "s-ar putea sa fie aia" si sa vedem ca nu e de fapt aia. Ati mai avut experiente asemanatoare, de la ce ar putea fi?
Edit: Mentionez ca in rest masina se comporta perfect normal, porneste bine la rece, trage normal, nu scoate fum, nu sunt alte probleme decat cea mentionata.
MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z16XEP
- sebage
- ****
- 2,606 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,606
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
AIVV
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu am intampinat aceeasi problema la o masina identica, cu preponderenta in porneam AC-ul.
la fel, nu avea erori in bord. am rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si schimbarea garniturii, costa putin si dureaza 1-2h.
de asemenea, chiar daca nu da eroare, poti incerca curatarea sau inlocuirea EGR
la fel, nu avea erori in bord. am rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie si schimbarea garniturii, costa putin si dureaza 1-2h.
de asemenea, chiar daca nu da eroare, poti incerca curatarea sau inlocuirea EGR
AIVV
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Georgius
- **
- 380 mesaje
- din 12 Sep 2015
- Astra 2005 Z16XEP
- Prahova
Georgius
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2015
- Mesaj Privat