Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • vdo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut opelantilor...Catalin din Galati va spuna ca trebuie sa fiti cu bagare de seama la benzina pe care o folositi. Am pus de la Mol, nu ca nu as mai fi pus de la ei , dar cred ca acum sa nimerit cu mult gunoi si de prosta calitate. Am mers ceva vreme, ca la naiba am si pus ceva benzina, ..dar parca nu mai avea forta nu mai tragea la deal... mai sa fie zic eu. Am fost o saptamana plecat si cand am ajuns inapoi dau o cheie si nu prea voia. Am lasato putin am mai dat o cheie... a pornit dar parca era in doi cilindri... am ajuns la opel service si acolo ce sa vezi. Au curatato.. adica bujii noi, rezervor dat jos si curatat si bineinteles au bagat diverse solutii pt curatat motorul pe la matisoarele lui. Am venit a doua zi ca ma sunara sa vin sa iau masina dar alta problema se ivi cica nu are forta iara si ca de vina ar fi catalizatorul infundat. Bun si "cat costa" intrebare de intrebare la mine... Baiatul mai mult zambind cica 1000 de euroi... sa cad pe spate ca masina are doar 2 ani juma si sub 35000 de Km. Am dat fuga pe forum am cautat ..am primit diverse sfaturi mai mult sau mai putin logice dar cel ce ma lumina fu eduard. Am cumparat un catalizator de la el care a costat doar 330 ron este unul ce poate fi folosit la mai multe tipuri de masini. Am curatat catalizatorul meu de ceramica catalitica si a fost pus pe motor fara nimic in el si in fata primei tobe am montat noul catalizator. Acum ori de cate ori as mai avea problema il schimb fara nici o problema foarte ieftin. Daca stau si ma gandesc cu 1000 de euro cumpar vreo 10 bucati. Dar daca aveti prieten ITP-ist lasati masina fara catalizator fuge de zici ca are 140 de cai luati-va itp cu ceva banuti dar va fuge misto masina. In poza este catalizatorul original si alaturi cel nou. Cel vechi este cu tot cu galerii ..neamtul a zis ca trebuie sa castige si el si ca trebuie sa cumparam unul original dar masinile au ajuns si la romani si cum romanii sunt inventivi ...rezolvam problemele mai ieftin si mai usor.
Skip ads

  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Catalin, da si tu cateva detalii despre masina ta si tipul de motor - catalizatorul din poza arata aproape exact ca al meu si as vrea sa fac aceeasi operatiune , dar ma intereseaza unde anume pe teava ai montat catalizatorul ala universal... Motorul meu are a doua sonda lambda, dupa catalizator...
  • BUBU87CALIBRA

  • Mesaje scrise: 180
  • Locatie: C R A I O V A
  • Masina: Calibra 1993 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine spune Dragster ca nu ai precizat ce masina ai si tipul motorului, ce as putea eu sa iti zic decat ca daca in certificatu masinii tale scrie sa ii bagi benzina fara plumb si tu i'ai bagat cu plumb atunci... iar alta chestie, masina mea nu a mai avut ceramica in catalizator, a spart'o cel dinainte de la care mi'am luat masina ca cica ar face evacuarea mai bine, nu zic ca nu da macar stiu ca nu pot sa patesc ce ai patit tu Rolling Eyes
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 601
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
BUBU87CALIBRA a scris:...scrie sa ii bagi benzina fara plumb si tu i'ai bagat cu plumb atunci...


Din cate stiu la masinile mai noi este destul de dificil (sau chiar imposibil) sa bagi benzina cu plumb in rezervorul unei masini proiectate sa mearga cu benzina fara plumb. Motivul: diametrul la busonul de benzina este mai mic la masinile care merg cu benzina fara plumb, si poti sa introduci doar furtunul de la pompe cu benzina fara plumb (la randul lor au diametru mai mic), cele cu plumb nu iti vor intra in busonul de la rezervor.

pt @vdo:
Daca esti sigur ca ti s-a busit masina din cauza benzinei de proasta calitate cu care ai alimentat atunci poti sa mergi sa le faci scandal la Mol (cu bonul de casa evident), dar este cam greu de demostrat ca nu aveai tu ceva mizerie in rezervor, si ca era jeg in benzina de la pompa.

Oricum nu e indicat sa mergi cu rezervorul aproape gol, fiindca e foarte mare probabilitatea ca jegurile care se depun cu timpul in rezervor sau plutesc pe pelicula de banzina, sa ajunga in motor.

Offtopic:
Sincer nu prea imi place solutia cu "prieten la ITP" si sa mergi fara catalizator. Din cateva motive:
- masina nu a fost prevazuta sa functioneze fara catalizator -> functionare anormala a motorului -> uzura prematura, chiar daca tie ti se pare ca "fuge de zici ca are 140 de cai "
- fara catalizator masina va polua mult mai mult -> nu-mi convine ca, la modul indirect, sa-ti bati joc de plamanii mei si ai copiilor mei.
- sunt impotriva datului de spaga, la ITP sau in alta parte.
- banii pe care i-ai fi dat acum pe un catalizator nou (nu cel original, doar cel universal) poate o sa-i dai la "prietenul de la ITP" in decurs de cativa ani, presupunand ca nu mai dai bani si pe reparatii ulterioare din cauza functionarii necomforme a motorului.


On topic:
- foarte buna informatia cu privire la existenta si pretul catalizatoarele universale.
  • Pyroman
  • **
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Pretul unui catalizator Euro 4 pentru masina din semnatura este de 1000 RON. Deci nu va mai speriati de preturi din astea de 1000 de Euroi... Eu am gasit la Opel Shop si se livreaza in 5 zile. Ala care cere 1000 de euro pe un catalizator (chiar daca e cu tot cu galeria de evacuare) e un nesimtit.
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Bravo prietene, in sfarsit o veste buna. Asteptam sa ne spui si cat te-a costat montajul si felicitari ca ai gasit un pret asa bun.
  • boxpalet

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2007

  • Mesaj Privat
SALUT,
SCRIU SI EU CACI AM O PROBLEMA ASEMNATOARE,ESTE VORBA DE O VECTRA A 1992 1.8i care se tot pune in nas, si am inceput sa schimb asa: buji,lulea,fise,filtru aer, filtru benzina, acelasi lucru o punea dracu in cap cand iti era lumea mai draga, ma duc cu ia la tester ma taxeaza aia 60 ron si pe tester nu apare nici o problema imi venea sa turb nu alta, la care cel de la service dupa ce verifica si el toate enumerate mai sus si vede ca sunt OK imi zice ca (virgula) catalizatorul este infundat si ca trebuie schimbat sau mai ieftin anulat(am ITP pana in 2009). Intrebarea mea e urmatoarea pot verifica dac catalizatorul e buba scotand sonda lamda asfel incat gazele care nu ies pe unde trebuie sa iasa pe gaura de la sonda lambda, si dca ala e buba il anulez dal naibii. Va rog sa ma ajutati!
  • Marius T.

  • Mesaje scrise: 616
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2005

  • Mesaj Privat
@Pyroman - unde se afla magazinul ala? Ca la cel de pe str. Viitorului am sunat si mi-au dat preturi imense: original-4000lei, neoriginal - 2500 lei.
  • Pyroman
  • **
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Intr-adevar cand am sunat a doua oara mi-au spus ca e 25 de milioane varianta neoriginala....Nu stiu ce o fi inteles prima data.
  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
NOUTATI !

Se pare ca exista o solutie mai ieftina la problema cu catalizatoarele - se numeste "direct fit" iar pt motorul meu costa 1300 RON, sensibil mai putin decat catalizatorul original. Ce inseamna acest direct fit? Practic piesa intreaga ("serpisori" + catalizator incastrat), dar nu original ci de producator - MAGNAFLOW.

detalii mai multe la http://forum.4tuning.ro/sho...light=catalizator
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
eu am urmatoarea problema... la ultimul schimb de ulei mi-au zis mecanicii ca am uleiul f. murdar, cand le-am zis ca am mers cu el doar 10k km (castrol 5w40) mi-au zis ca sigur am catalizatorul infundat si ca-mi baga funingine in motor, sincer sa fiu as vrea sa-l scot de tot (cu itp ul nu am probleme) sunt curios ce alte efecte negative ar putea avea asupra masinii, chiar o fi catalizatorul de vina?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
air_catalin nu te lua dupa ei, uleiul trebuie sa fie negru ca e Castrol (curata motor) si are 10,000km. Daca ar fi catalizatorul infundat masina nu trage ca nu au pe unde sa iasa gazele ! Ce alte minunatii a mai spus Nea Vasile Laughing ?
  • leo36

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
are dreptate dan nea vasile vorbeste ca sa nu adoarma in primul rind daca vrei sa vezi daca catalizatorul este de vina dute la un service specializat sau daca ai pe cineva la o statie itp sa iti faca noxele adica monoxidul de carbon daca este peste valoarea de 0,05-0,09 co atunci poti da vina pe catalizator
dar nu cum vorbeste nea vasile ca uleiul este negru de la catalizator ca este infundat sau baga cenusa.
eu am tras-o cu a mea masina in legatura cu catalizatorul nu imi ieseau noxele la itp si tot imi dadea respingere avea monoxidul de carbon 1,36-1,50 co si asta din cauza catalizatorului pentru ca dupa a doua respingere itp din cauza monoxidului de carbon am duso la un service unde o duc de fiecare dat cind este bolnava si am testat-o la banc cu privire la sonda lambda si catalizator rezultatul sonda lambda ok val 0,05 : co2 0,08 co de la 1,36-1,78
in concluzie catalizatorul varza solutia schimbat cu unul universal co 0,06-0,08 costuri catalizator -298lei manopera in jur de 100 lei, itp -60lei
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@leo36 ai mare grija ca esti in afara de subiect. Ai postat pentru o problema de acum 7 luni de zile si mai mult de atat, persisti in greseala si postezi aceleasi bazaconii consecutiv. Te rog sa citesti in primul rand regulamentul daca nu ai facut-o cand te-ai inscris, apoi citesti timp de doua saptamani ce s-a scris pe aici si apoi vii si intrebi doar ce te doare si la care nu ai gasit raspuns. Daca nu intelegi, pe usa pe care ai intrat pe acolo iesi rapid. Cititi intai ca de aia ati facut scoala si nu va expuneti anumite pareri intr-un mod total neadecvat si deranjant pe deasupra.
  • asdhj

  • Mesaje scrise: 241
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2011 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2008

  • Mesaj Privat
aceasta prblema o am si eu cu catalizatorul . de curand am bagat motorina de la un prieten si ...a inceput sa am probleme la drum cu masina trage greu la deal de abia urca am un opel vectra din anul 2001 motor de 2.0 dti ...am intrebat la peco un prieten bun si mi-a recomandat sa se curete catalizatorul sa bag motorina cu aditiv adica euro 5 ...acuma intrebarea este oare o sa am norocul sa se curete catalizatorul sau nu? cand merg pe drum beculetul se aprinde si se stinge la interval de 5 minute ...ce va rog frumos care se pricepe sa o duc la un service specializat sau sa bag motorina euro 5 in rezervor .....
  • Matrixu'

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu sunt mai nou in randul posesorilor de Opel... dar am observat si eu diferente la cum merge masina in functie de benzina... Am un Vectra A din 95, Motor X16SZ si alimentez pe cat mai mult posibil cu benzina EFIX. E putin mai scumpa dar motorul trage f bine cu ea si are un sunet f placut si un relanti stabil fara fluctuatii... Am bagat si eu benzina de la LUKOIL si credeti-ma ca pe unde merge masina in treapta a 3-a in mod normal, acum abiaurcam cu a doua si suna ca dracu masina... Vreau sa vred ca EFIX-ul e cea mai buna benzina pt motorul meu...daca gresesc rog pe cineva care cunoaste mai bine sa i-mi zica si mie care ar fi cea mai buna benzina...
  • deleted-29701

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cu riscul de a fi offtopic, acum cateva zile mergeam prin oras cand s-a aprins becul. si vreau sa zic ca nu prea imi placea cum trage masina (alimentez 70% petrom, ca am in drum, mai rar rompetrol). ei bine, dupa ce am facut plinul cu efix, masina trage mai bine, iar la relanti nu mai fluctueaza turatiile. nu cred ca mai bag altceva prea curand. diferenta de bani / litru e prea mica fata de cat ar costa un catalizator sau unu motor care trebuie reparat.
  • neroseu

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia Sports Tourer 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Eu am scos catalizatorul de pe Vectra mea B X16XEL. Pot sa spun ca trage mai bine, dar nu mai este atat de silentioasa...
  • crazvy

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2008

  • Mesaj Privat
vdo a scris:...am primit diverse sfaturi mai mult sau mai putin logice dar cel ce ma lumina fu eduard.


nu gasesc eduard pe forum Sad
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca este cu eduard33 parca daca nu intra pe autoa.ro si acolo il gasesti Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR