Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,

M-a mancat undeva si am apasat pe butonul de armare al alarmei / imobilizatorului (sau cel putin asta cred ca este, inca nu am gasit un Owners Manual pentru Frontera B asa ca bajbai in ceatza, daca stie cineva ce e cu butonul ala, la ce se foloseste si cu ce sa mananca si ma poate lamuri si pe mine, multumesc anticipat)
In fine, dupa ce am apasat butonasul respectiv, ledul rosu de pe el a palpait vreo 10 secunde apoi s-a stins, dar masina NU MAI PORNESTE.
A pornit de 2-3 ori dar s-a oprit motorul dupa 2 secunde de functionare.

Ma poate ajuta cineva cu pareri? Are vreo legatura butonul ala apasat cu faptul ca masina nu mai porneste sau este o coincidenta?
Mentionez ca am incercat si cu cheia de rezerva, electromotorul invarte dar nu porneste. Cheile functioneaza ambele pentru inchis / deschis masina.
O sa incerc maine sa scot bateria si sa o las scoasa vreo 10 minute sa vad daca se rezolva ceva.
Si daca are cineva un Owners Manual pentru frontera B si imi poate da un pm cu un link sau un mail cu manualul in pdf raman vesnic recunoscator si dau oricata bere cand ajunge prin Timisoara

Butonul apasat, poza e luata de pe net pt ca masina mi-a ramas in oras Very Happy

Skip ads

  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Intre timp am aflat ca acel buton reprezinta: "Alarm fast arm/Panic button" adica mai pe romaneste: Armare rapida a alarmei / Buton de panica. Stie cineva ce face el mai exact pe o Frontera B ?
Dupa vreo 3 ore de citit pe forumul de fronteristi englezi (fronteraowners) am aflat cum sa imi resetez imobilizatorul. Momentan sunt cu bateria decuplata, asteptand sa treaca vreo jumate de ora pentru a se scurge tot curentul din masina. Mai ziceau englezii aia pe acolo sa scot si toate releeele care le gasesc pe sub capota si in masina in timpul in care e scoasa bateria ca sa fiu sigur ca am scos tot curentul din masina.
Revin cu detalii despre cat de mult m-a ajutat sau nu operatiunea.
In alta ordine de idei am vazut acolo (pe fronteraowners) ca sistemul de alarma/imobilizator, face destul de multe probleme la Frontera. Daca mai e cineva care a avut probleme cu el pe Frontera B si imi poate da detalii despre cum a rezolvat, multumiri in avans.
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Update:

Am lasat masina cu bateria scoasa 3 ore. Inca nu porneste.
Am desfacut o conducta de la un injector si am dat cheie, nu ajunge motorina la injectoare.
Am verificat toate sigurantele ... o fi vreun releu de le pompa de motorina, pompa in sine, un filtru infundat sau ce poate fi de nu imi ajunge motorina la injectoare?
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Update:

Am lasat masina cu bateria scoasa 3 ore. Inca nu porneste.
Am desfacut o conducta de la un injector si am dat cheie, nu ajunge motorina la injectoare.
Am verificat toate sigurantele ... o fi vreun releu de le pompa de motorina, pompa in sine, un filtru infundat sau ce poate fi de nu imi ajunge motorina la injectoare?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
E ceva carre iti blocheaza pompa,din ECU,sau chiar din calculatorul pompei.Poti sa o lasi si 3 ani,si nu porneste.Cauta-l pe @lupu sandu de la noi de pe forum,el stie cum se pacaleste IMO.
problema e ca e din Alexandria.
PS-Asta e Frontera B..Trebuie sa te obisnuiesti cu electronica in exces.Poate-i gasesti PINul,notat pe undeva,si se poate rezolva cu OP-COM sau TECH II.Cred...
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa, revenim cu detalii, ca asa este frumos, poate se mai loveste cineva de problema asta.

Am ajuns azi cu o diagnoza calumea la Frontera mea, care statea printr-un service de 2 zile. Nu intru in detalii nu are rost.

Avem urmatorul cod eroare:

P1613 Immobilizer control module - no/incorrect signal (Faults: Wiring, immobilizer control module)
si direct din imo/motor
B0007 Immobilizer control module/engine control module (ECM) communication - no ECM signal (Faults: Wiring, ECM)

Nenea mesterul (care parea destul de competent) a sters eroarea, a dat la cheie nu s-a intmplat nimic, eroarea a reaparut.
Pe motiv ca bateria era deja aproape goala si ca nu era la el in service, omul mi-a propus sa mutam masina la el si pana maine zice el ca e rezolvata.
NU stiu exact care e procedura, dar a ras cand i-am spus ca am citit pe net sa las bateria scoasa cateva ore si o sa se reseteze imobilizatorul Very Happy
A spus ca e un pic mai complicat de atat, mi-a cerut si a doua cheie de la masina, pe motiv ca ambele chei vor trebui reprogramate si asteptam pana maine sa vedem ce se rezolva.

Ca si concluzie, dupa ce imi iau masina din service, desfac butonul ala de armare rapida a alarmei / panica si scot plusul din el si il las dezactivat. (90%) sunt sigur ca am probleme cu imobilizatorul din cauza
acelui buton, masina nu a mai pornit dupa ce l-am apasat.

Revin cu detalii daca mai reusesc sa aflu ce i-a facut mecanicul de a rezolvat problema
  • baba007

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Timis
  • Masina: Frontera 2002 2.2 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asadar, revenim cu povestea (nu am avut timp mai repede, dar e bine oricand)

Dupa erorile de mai sus, mecanicul a luat diagnoza si a stat asa el vreo jumate de ora citind tot felul de date interesante ... Nu a desfacut nimic de pe masina. Dupa o citire indelungata (nu stiu exact ce a verificat inafara de presiunea de combustibil pe tur si retur) a ajuns el la concluzia ca nu poate fi nimic altceva decat filtrul de motorina imbacsit.
Pe mine m-a uimit concluzia lui, dat fiind ca erorile de pe tester erau clar legate de imobilizator, dar baiatul clar stie meserie. Mi-a desfacut filtrul de motorina care era plin de rugina, namol si alte celea, motiv pentru care pompa nu mai avea cum sa traga din rezervor.

Problema s-a rezolvat cu 30 RON filtru + 50 RON tractarea la service + 50 ron diagonza.

Acuma, nenea nu s-a oprit aici, mi-a spus ca el vrea sa dea jos rezervorul, sa ii curete sita si sa il spele complet pe interior si m-a intrebat daca am folosit in ultima vreme solutie pentru curatat injectoarele (ceea ce facusem eu defapt in prima zi cand am cumparat masina, i-am bagat in rezervor 330 ml de solutie de curatat ... solutie care a "curatat" doar rezervorul de rugina, rugina pe care a dus-o toata in filtru, motiv pentru care masina nu mai pornea) ...

Concluzia: Folositi cu incredere solutie de curatat injectoarele si sistemul de carburant ... o sa va umpleti de rugina in filtru Very Happy Evident imobilizatorul nu avea nimic defect, butonul din bord nu avea nici o legatura si multumesc lui Dumnezeu ca nu am dat peste un mecanic care sa se apuce sa schimbe totul prin masina de la immo la ecu doar pentru ca asa spunea diagnoza si codul ODB ...
Omul cat traieste invata Smile
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Asa DA mecanic Cool
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR