Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • albuvladi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Masina mea: Opel Astra H 2005 1.4 benzina Z14XEP.
De curand a inceput sa-mi faca aceasta problema si cum nu ma pricep mai deloc m-am gandit ca as putea obtine cateva sfaturi de aici.
Problema: am luat masina asta cu aproximativ jumatate de an in urma, de la sora mea care a folosit-o in mare parte in Bucuresti. De cand a luat-o are martorul "Check Engine" aprins dar, in 3 ani nu a avut nicio problema cu asta. Am fost cu ea la service si mi-a zis ca s-ar putea sa fie sonda lamda dar ca nu e neaparat sa o inlocuiesc.
De saptamana trecuta a inceput sa-mi faca ceva probleme: cand o accelerez brusc la turatii mari, sau cand o calc, ea fiind subturata simt cum incepe motorul sa se inece, martorul "Check Engine" lumineaza intermitent (vreo 5 secunde dupa care ramane aprins), si masina incepe sa mearga, cred (dupa simptome) in 3 pistoane. Problema se rezolva daca opresc motorul si pornesc din nou, insa la prima accelerare puternica sau accelerare din subturatie revine problema. Un alt simptom mai vechi: plecarea de pe loc e cam in suturi.
Alte probleme nu prea mai am, masina porneste la sfert de cheie, nu consuma ulei, nu bate nimic si niciun zgomot ciudat pe la motor.
M-am gandit, in prima faza sa schimb bujiile, pt. ca nu stiu daca au mai fost schimbate pana acum si dupa sa vad daca mai sunt si alte probleme.

Astept sfaturi!
Multumesc anticipat!
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca pana acum a avut becul aprins si a fost ignorat, ignora si acum ce se intampla. Doar becul e degeaba, nu? Eventual te duci la service-ul ala si te rezolva ei. Sau poate nu....
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
albuvladi a scris:
Am fost cu ea la service si mi-a zis ca s-ar putea sa fie sonda lamda dar ca nu e neaparat sa o inlocuiesc


Pai , daca sonda lambda este defecta dar nu trebuie inlocuita...de ce nu o scoti afara...se mai usureaza masina si merge mai tare sau consuma mai putin...
3 ani sa mergi cu un martor de defect in bord... Shocked Nu te-a zgariat pe retina sa-l vezi acolo...zi de zi...?In fine...acel martor aprins=eroare inregistrata , mergi la o diagnoza si vezi ce eroare are si ce semnifica ea...sa nu te mire faptul ca o sa te coste...remedierea...
  • albuvladi

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 2005 z14
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2013

  • Mesaj Privat
Eu am masina de circa 6 luni, nu de 3 ani. Intre timp am vorbit cu sormea si mi-a zis ca a schimbat anul trecut sonda lamda defecta, martorul s-a stins, insa numai pentru cateva zile. S-a intors la service si i-au zis aia ca a ramas inregistrata eroarea da cica nu e nicio problema.
Daca dupa ce o sa-i schimb bujiile continua povestea o sa merg sa fac o diagnoza. Daca cineva stie vre-un service bun in Slatina sa-mi spuna si mie ca nu sunt din zona si nu prea cunosc service-uri aici. Multumesc!
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
De ce nu-i faci testul agrafei ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR