Marius94
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Uite semnele. Ai grija la intinzator.Ca mai mult ca sigur de acolo "a plecat" de la punct. Altadata invarte motorul o tura completa adica de 2 ori si dupa aia verifica semnele iar.
Si un sfat avand in vedere ca esti nou pe Club Opel. Pune pasta de blocare la pinionul pompei de ulei la tipul asta de motor.
Si un sfat avand in vedere ca esti nou pe Club Opel. Pune pasta de blocare la pinionul pompei de ulei la tipul asta de motor.
Marius94
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
In mod normal , daca distributia este decalata ar trebui sa apara check engine in bord adica un bec galben. In mod anormal ... este posibil sa nu apara.
In prima faza verifica doar punctele distributiei la axa cu came + vibrochen fara sa demontezi cureaua.Vezi ca pe pinionul de la axa cu came este o gaura, prin gaura aia bagi un surub la cote asa cu este prezentat si in poza de mai sus. Gaura este fix ca in poza.
Dupa aia verifici la vibrochen.
La remontare ai GRIJA la surubul de la axa cu came sa NU-L UITI ACOLO.
Treaba cu piulita pinionului pompei de ulei este ca .... are prostul obicei sa se desfeleteze la acest tip de motor, si de aici "beneficiile" aferente adica motor praf.
Apropo ce cod motor ai ?
In prima faza verifica doar punctele distributiei la axa cu came + vibrochen fara sa demontezi cureaua.Vezi ca pe pinionul de la axa cu came este o gaura, prin gaura aia bagi un surub la cote asa cu este prezentat si in poza de mai sus. Gaura este fix ca in poza.
Dupa aia verifici la vibrochen.
La remontare ai GRIJA la surubul de la axa cu came sa NU-L UITI ACOLO.
Treaba cu piulita pinionului pompei de ulei este ca .... are prostul obicei sa se desfeleteze la acest tip de motor, si de aici "beneficiile" aferente adica motor praf.
Apropo ce cod motor ai ?
Marius94
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2015
- Mesaj Privat
Marius94
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Eu am schimbat distributia acum 3 zile la Astra G 1.7cdti 2004 (masina sotiei) si la mine cu distributia pusa corect S-A APRINS BECUL DE CHECK ENGINE. Motorul mergea absolut normal. L-au tinut pandaliile cateva porniri-opriri, apoi becul s-a stins lucrurile au revenit la normal in bord iar eu m-am linistit. Motoarele astea pline de senzori ai zice ca-s organice... nu alta.
Si la mine a fost prima data ca i-am facut distributia la acest tip de motor. Tu cum ai verificat semnul de la vibrochen ? Arborele cotit se blocheaza cu un surub M8 pe pozitie, dar pentru semnul de la vibrochen eu a trebuit sa folosesc o oglinda, ca cuiul care era infiletat in carcasa pompei de ulei ,,au uitat sa-l mai puna cei de la Opel la motorul asta Z17DTL,, si in acesta situatie (mai ca-mi venea sa-mi bag ceva in omiterea asta idioata a lor) trebuie sa folosesti o oglinda-ceva, ca nu vezi semnul pentru vibrochen tocmai de curea, ca-i dupa ea.
Personal mi-am propus sa caut un motor Y17DT sau X17DT, sa desfiletez cuiul care-ti arata de dedesuptul motorului daca vibrochenul e la semn si sa-l infiletez in carcasa pompei de ulei la Z17DTL. Gaura filetata am vazut ca exista... semnul de pe fulia care vine montata pe vibrochen in 4 suruburi am vazut ca exista si el... Din experienta subliniez ca MULT mai bine se vede de dedesupt (dupa cuiul ala) daca vibrochenul e la semn, dar deh... reducerea de costuri, bat-o vina!
Si la mine a fost prima data ca i-am facut distributia la acest tip de motor. Tu cum ai verificat semnul de la vibrochen ? Arborele cotit se blocheaza cu un surub M8 pe pozitie, dar pentru semnul de la vibrochen eu a trebuit sa folosesc o oglinda, ca cuiul care era infiletat in carcasa pompei de ulei ,,au uitat sa-l mai puna cei de la Opel la motorul asta Z17DTL,, si in acesta situatie (mai ca-mi venea sa-mi bag ceva in omiterea asta idioata a lor) trebuie sa folosesti o oglinda-ceva, ca nu vezi semnul pentru vibrochen tocmai de curea, ca-i dupa ea.
Personal mi-am propus sa caut un motor Y17DT sau X17DT, sa desfiletez cuiul care-ti arata de dedesuptul motorului daca vibrochenul e la semn si sa-l infiletez in carcasa pompei de ulei la Z17DTL. Gaura filetata am vazut ca exista... semnul de pe fulia care vine montata pe vibrochen in 4 suruburi am vazut ca exista si el... Din experienta subliniez ca MULT mai bine se vede de dedesupt (dupa cuiul ala) daca vibrochenul e la semn, dar deh... reducerea de costuri, bat-o vina!
- dieselpower
- *
- 48 mesaje
- din 22 Feb 2015
- Astra 2008 z17dtl
- Bucuresti
dieselpower
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2015
- Mesaj Privat
La arbore jos pe pinion,pe partea neteda trebuie sa ai un sanț care vine corelata cu o mica sageata de pe pompa de ulei,ca sa iti iti fie mai usor vine in jurul orei 12 ca si gradatie,axa cu came se blocheaza cu un surub de 6 ( merge unul lung de la capacul de distributie ) si vine in gaura de pe pinion in jurul orei 10 ,sper sa iti fie de ajutor.
Marius94
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2015
- Mesaj Privat