vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
va salut ,
detin un astra h enjoy din septembrie 2008 ( achizitionat de nou , reprezentanta) , motor benzina 1,4 , constatari dupa aproape 5 ani de utilizare - 35.000 km la bord :
1.masina fiabila - nu am avut nici o problema , nu am inlocuit nimic , nu martori aprinsi in bord , revizii numai la reprezentante opel .
2.consum mediu in oras de 11%-12% - iarna , 10%-11%-vara , 7.5%-8% vara la drum intins cu a/c pornit , masina incarcata(concedii) , benzina numai euro 5 , in general maxx motion 100 - omv.
3.ca aspect - interiorul aproape ca nou , exterior - inevitabile zgarieturi fine , aspect de panza de paianjen , masina nu a fost polishata in schimb in fiecare an ( toamna ) a fost ceruita ( turtle wax).
intrebari catre membrii mai avizati ai forumului :
1.dupa 5 ani / 35 000 km ar fi necesara inlocuirea anvelopelor de vara ( masina dotata cu bridgestone turanza 3000 ) , ma gandesc la imbatrinirea cauciucului si 1-2 galme aparute , altfel anvelopele uzate uniform ,
2.din 2008 pana acum nu am inlocuit antigelul , l-am verificat in fiecare iarna si era ok ca temp.inghet , oricum anul acesta obligatoriu il schimb , pot fi probleme tinand cont ca nu l-am schimbat pana acum ?
3.este necesar sa inlocuiesc placutele frana fata ? , tamburii spate sunt ok dar vizual au aspectul de " ruginit" - sfaturi ,
4.este necesar sa inlocuiesc in afara de antigel si lichidul de frana , la toate cele 4 revizii de pana acum a fost inlocuit uleiul ( numai ulei gm) , filtrul polen , filtrul ulei si bujiile la a 3-a revizie.
5.am impresia ( subiectiva , recunosc) ca de putin timp , masina acelereaza dar nu mai atinge vitezele la care ma asteptam in treptele 2 , 3, 4 , este posibil sa am probleme cu ambreiajul tinand cont ca masina are un parcurs de 70-75% in oras ( stopuri , viteza mica , schimbari frecvente treptele 1.2.3) , am obiceiul sa mai uit si piciorul pe ambreiaj , deci este posibil sa am probleme cu ambreiajul si daca da ( eventualitate nefericita finaciar ) , ce costuri aproximative ar implica ( trebuie schimbat tot sau decat anumite componente).
8.orice alte sfaturi , sugestii din partea membrilor mai experimentati decat mine sunt evident binevenite si multumesc anticpat pentru ele !
multumiri in asteptarea raspunsurilor voastre si drumuri fara probleme !
vlad.
detin un astra h enjoy din septembrie 2008 ( achizitionat de nou , reprezentanta) , motor benzina 1,4 , constatari dupa aproape 5 ani de utilizare - 35.000 km la bord :
1.masina fiabila - nu am avut nici o problema , nu am inlocuit nimic , nu martori aprinsi in bord , revizii numai la reprezentante opel .
2.consum mediu in oras de 11%-12% - iarna , 10%-11%-vara , 7.5%-8% vara la drum intins cu a/c pornit , masina incarcata(concedii) , benzina numai euro 5 , in general maxx motion 100 - omv.
3.ca aspect - interiorul aproape ca nou , exterior - inevitabile zgarieturi fine , aspect de panza de paianjen , masina nu a fost polishata in schimb in fiecare an ( toamna ) a fost ceruita ( turtle wax).
intrebari catre membrii mai avizati ai forumului :
1.dupa 5 ani / 35 000 km ar fi necesara inlocuirea anvelopelor de vara ( masina dotata cu bridgestone turanza 3000 ) , ma gandesc la imbatrinirea cauciucului si 1-2 galme aparute , altfel anvelopele uzate uniform ,
2.din 2008 pana acum nu am inlocuit antigelul , l-am verificat in fiecare iarna si era ok ca temp.inghet , oricum anul acesta obligatoriu il schimb , pot fi probleme tinand cont ca nu l-am schimbat pana acum ?
3.este necesar sa inlocuiesc placutele frana fata ? , tamburii spate sunt ok dar vizual au aspectul de " ruginit" - sfaturi ,
4.este necesar sa inlocuiesc in afara de antigel si lichidul de frana , la toate cele 4 revizii de pana acum a fost inlocuit uleiul ( numai ulei gm) , filtrul polen , filtrul ulei si bujiile la a 3-a revizie.
5.am impresia ( subiectiva , recunosc) ca de putin timp , masina acelereaza dar nu mai atinge vitezele la care ma asteptam in treptele 2 , 3, 4 , este posibil sa am probleme cu ambreiajul tinand cont ca masina are un parcurs de 70-75% in oras ( stopuri , viteza mica , schimbari frecvente treptele 1.2.3) , am obiceiul sa mai uit si piciorul pe ambreiaj , deci este posibil sa am probleme cu ambreiajul si daca da ( eventualitate nefericita finaciar ) , ce costuri aproximative ar implica ( trebuie schimbat tot sau decat anumite componente).
8.orice alte sfaturi , sugestii din partea membrilor mai experimentati decat mine sunt evident binevenite si multumesc anticpat pentru ele !
multumiri in asteptarea raspunsurilor voastre si drumuri fara probleme !
vlad.
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
1. daca au galme schimaba-le repede, eu am schimbat cauciucurile pe fata la 55k pe fata si 90k pe spate
2. poti sa faci un test cu densimetru sa vezi in ce stare e antigelul
3. schimbi placutele doar daca sunt tocite, nu ai de ce se umblii la tamburi eu am 150k km si sunt ok
4.nu
Sfaturi... motorul e rezistent daca ai grija de el, daca schimbi uleiul si filtrele la timp nu o sa ai probleme. Eu unul sunt multumit de acest motoras, nu am avut probleme majore(1 furtun crapat si un senzor crankshaft in 8 ani si 150k km).
2. poti sa faci un test cu densimetru sa vezi in ce stare e antigelul
3. schimbi placutele doar daca sunt tocite, nu ai de ce se umblii la tamburi eu am 150k km si sunt ok
4.nu
Sfaturi... motorul e rezistent daca ai grija de el, daca schimbi uleiul si filtrele la timp nu o sa ai probleme. Eu unul sunt multumit de acest motoras, nu am avut probleme majore(1 furtun crapat si un senzor crankshaft in 8 ani si 150k km).
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Constatari:
1- felicitari, continua sa mergi la reprezentante, poate vor rezolva acest aspect
2- te dai mare si degeaba. Crezi tu ca trage masina mai bine daca bagi benzina cu cifra octanica mare? E efect placebo, studiaza nitel ce iti spune cifra octanica...
3- bravo.
intrebari:
1- anvelope de vara? e, totusi, inceput de februarie.
Oricum, daca ai bolfe, inlocuiesti cauciucul, bolfa=structura de rezistenta afectata, poate sa iti faca o gluma oricund. Cu predilectie in timpul unei depasiri, in viteza, etc.
2- Antigelul se verifica cu densimetrul. Nu il schimbi periodic. Adica nu trebuie, daca tu insisti... banii tai, masina ta...
3- placutele fata nu se schimba pe baza aspectului tamburilor spate. Placutele fata se schimba pe baza nivelului lor de uzura
4- parca gasisesm intr-un manual un plan de service care specifica intervalul de inlocuire a lichidului de frana si de servo, da' nu mai stiu. Da si tu o cautare, ca s-a mai discutat pe forum, doar nu te doare mausu'
5- cand o sa te lase ambreiajul, o sa stii. Nu mai baga in seama toate chichitele si toti greierasii. Exista niste motive bine inteleiate pentru care ai unitate audio...
Sfat: masina o ai ca sa o folosesti, nu ca sa o slugaresti. Ai grija de ea, fa-i reviziile si reparatiile la timp, foloseste materiale de calitate si evita carpacii. In rest, benzina buna (adica curata, la compresia care o ai tu aia de 95 sau aia superultramegabigagiga au fix acelasi efect) si da-i sa sune
1- felicitari, continua sa mergi la reprezentante, poate vor rezolva acest aspect
2- te dai mare si degeaba. Crezi tu ca trage masina mai bine daca bagi benzina cu cifra octanica mare? E efect placebo, studiaza nitel ce iti spune cifra octanica...
3- bravo.
intrebari:
1- anvelope de vara? e, totusi, inceput de februarie.
Oricum, daca ai bolfe, inlocuiesti cauciucul, bolfa=structura de rezistenta afectata, poate sa iti faca o gluma oricund. Cu predilectie in timpul unei depasiri, in viteza, etc.
2- Antigelul se verifica cu densimetrul. Nu il schimbi periodic. Adica nu trebuie, daca tu insisti... banii tai, masina ta...
3- placutele fata nu se schimba pe baza aspectului tamburilor spate. Placutele fata se schimba pe baza nivelului lor de uzura
4- parca gasisesm intr-un manual un plan de service care specifica intervalul de inlocuire a lichidului de frana si de servo, da' nu mai stiu. Da si tu o cautare, ca s-a mai discutat pe forum, doar nu te doare mausu'
5- cand o sa te lase ambreiajul, o sa stii. Nu mai baga in seama toate chichitele si toti greierasii. Exista niste motive bine inteleiate pentru care ai unitate audio...
Sfat: masina o ai ca sa o folosesti, nu ca sa o slugaresti. Ai grija de ea, fa-i reviziile si reparatiile la timp, foloseste materiale de calitate si evita carpacii. In rest, benzina buna (adica curata, la compresia care o ai tu aia de 95 sau aia superultramegabigagiga au fix acelasi efect) si da-i sa sune
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Hai sa zic si eu ceva...ca membru avizat...
-normal ca masina arata ca noua daca in 5 ani abia ai facut 35000km...practic abia ai atins pedalele si probabil esti la al 3-lea schimb de ulei...In mod normal la km masinii tale, placutele, tamburi, discuri de frana...mai au de tras pana la schimbare...nu te lua dupa toti mecanicii, eu am observant o chestie, de cate ori intri intr-un service pentru o verificare generala a masinii, primul lucru recomandat de mecanic...schimb placute si discuri de frana...scurt.... Eu le aveam noi-noute pe spate...si a zis ca au uzura...l-am lasat in pace...cu ale lui...
-lichidele se schimba periodic, uleiul de motor cam la 10 000km, restul...ulei servo si lichidul de frana, in general cand nu mai sunt curate...cam la 2-3 ani, pentru o masina care merge, la a ta...posibil sa nu fie cazul...totusi, poti verifica vizual in rezervoarele dedicate din compartimentul motor. Antigelul, are termen de valabilitate, cu 6 litri de antigel preparat la -30 C, adica practic 3 litri anigel concentrat si 3 litri apa demineralizata, faci schimbul, nu costa o avere, un litru de antigel concentrat original GM costa vreo 20 RON, iar HEPU vreo 25 RON...mai sunt si altele, important este sa fie roz/rosu la culoare sau fara silicati.
-consumul n-ai ce-i face, decat daca vrei GPL...in rest, in cartea tehnica scrie clar ce benzina se foloseste...benzina de 95 fara plumb.Inutila folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare, doar paguba la buzunar.
-anvelopele...schimbare urgenta...cum poti umbla cu anvelope care au galme...? Brigestone Turanza ER300, cum ai tu pe masina sunt anvelope calitate premium...in mod normal au termen de folosinta in ani mai mare de 5 ani...galmele pot provenii si de la luat borduri, gropi...etc sau parcat cu roata pe jumatate pe bordura si lasat masina asa peste noapte sau cu zilele...poate ar trebui sa ai un pic de grija la aceste aspect. Eu am Tigar din 2008, fara galme, uzate normal si sigur mai merg 2 ani in conditiile in care trec de 20 000km pe an, tu faci doar 7 000km.
Daca nu ai bani, schimba doar 2 anvelope, de preferat acelas profil si marca, pe care sa le utilizezi pe aceias punte, cele noi se pun pe puntea spate, iar cele mai uzate pe puntea fata.
-sa-ti dau si un sfat...circula si tu cu masina aia...ca e pacat de ea...imbatraneste in fata casei nefolosita...
-normal ca masina arata ca noua daca in 5 ani abia ai facut 35000km...practic abia ai atins pedalele si probabil esti la al 3-lea schimb de ulei...In mod normal la km masinii tale, placutele, tamburi, discuri de frana...mai au de tras pana la schimbare...nu te lua dupa toti mecanicii, eu am observant o chestie, de cate ori intri intr-un service pentru o verificare generala a masinii, primul lucru recomandat de mecanic...schimb placute si discuri de frana...scurt.... Eu le aveam noi-noute pe spate...si a zis ca au uzura...l-am lasat in pace...cu ale lui...
-lichidele se schimba periodic, uleiul de motor cam la 10 000km, restul...ulei servo si lichidul de frana, in general cand nu mai sunt curate...cam la 2-3 ani, pentru o masina care merge, la a ta...posibil sa nu fie cazul...totusi, poti verifica vizual in rezervoarele dedicate din compartimentul motor. Antigelul, are termen de valabilitate, cu 6 litri de antigel preparat la -30 C, adica practic 3 litri anigel concentrat si 3 litri apa demineralizata, faci schimbul, nu costa o avere, un litru de antigel concentrat original GM costa vreo 20 RON, iar HEPU vreo 25 RON...mai sunt si altele, important este sa fie roz/rosu la culoare sau fara silicati.
-consumul n-ai ce-i face, decat daca vrei GPL...in rest, in cartea tehnica scrie clar ce benzina se foloseste...benzina de 95 fara plumb.Inutila folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare, doar paguba la buzunar.
-anvelopele...schimbare urgenta...cum poti umbla cu anvelope care au galme...? Brigestone Turanza ER300, cum ai tu pe masina sunt anvelope calitate premium...in mod normal au termen de folosinta in ani mai mare de 5 ani...galmele pot provenii si de la luat borduri, gropi...etc sau parcat cu roata pe jumatate pe bordura si lasat masina asa peste noapte sau cu zilele...poate ar trebui sa ai un pic de grija la aceste aspect. Eu am Tigar din 2008, fara galme, uzate normal si sigur mai merg 2 ani in conditiile in care trec de 20 000km pe an, tu faci doar 7 000km.
Daca nu ai bani, schimba doar 2 anvelope, de preferat acelas profil si marca, pe care sa le utilizezi pe aceias punte, cele noi se pun pe puntea spate, iar cele mai uzate pe puntea fata.
-sa-ti dau si un sfat...circula si tu cu masina aia...ca e pacat de ea...imbatraneste in fata casei nefolosita...
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
Phantom a scris:1. daca au galme schimaba-le repede, eu am schimbat cauciucurile pe fata la 55k pe fata si 90k pe spate
2. poti sa faci un test cu densimetru sa vezi in ce stare e antigelul
3. schimbi placutele doar daca sunt tocite, nu ai de ce se umblii la tamburi eu am 150k km si sunt ok
4.nu
Sfaturi... motorul e rezistent daca ai grija de el, daca schimbi uleiul si filtrele la timp nu o sa ai probleme. Eu unul sunt multumit de acest motoras, nu am avut probleme majore(1 furtun crapat si un senzor crankshaft in 8 ani si 150k km).
2. poti sa faci un test cu densimetru sa vezi in ce stare e antigelul
3. schimbi placutele doar daca sunt tocite, nu ai de ce se umblii la tamburi eu am 150k km si sunt ok
4.nu
Sfaturi... motorul e rezistent daca ai grija de el, daca schimbi uleiul si filtrele la timp nu o sa ai probleme. Eu unul sunt multumit de acest motoras, nu am avut probleme majore(1 furtun crapat si un senzor crankshaft in 8 ani si 150k km).
multumiri pentru recomandari , utile , numai de bine !
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
jE a scris:Constatari:
1- felicitari, continua sa mergi la reprezentante, poate vor rezolva acest aspect
2- te dai mare si degeaba. Crezi tu ca trage masina mai bine daca bagi benzina cu cifra octanica mare? E efect placebo, studiaza nitel ce iti spune cifra octanica...
3- bravo.
intrebari:
1- anvelope de vara? e, totusi, inceput de februarie.
Oricum, daca ai bolfe, inlocuiesti cauciucul, bolfa=structura de rezistenta afectata, poate sa iti faca o gluma oricund. Cu predilectie in timpul unei depasiri, in viteza, etc.
2- Antigelul se verifica cu densimetrul. Nu il schimbi periodic. Adica nu trebuie, daca tu insisti... banii tai, masina ta...
3- placutele fata nu se schimba pe baza aspectului tamburilor spate. Placutele fata se schimba pe baza nivelului lor de uzura
4- parca gasisesm intr-un manual un plan de service care specifica intervalul de inlocuire a lichidului de frana si de servo, da' nu mai stiu. Da si tu o cautare, ca s-a mai discutat pe forum, doar nu te doare mausu'
5- cand o sa te lase ambreiajul, o sa stii. Nu mai baga in seama toate chichitele si toti greierasii. Exista niste motive bine inteleiate pentru care ai unitate audio...
Sfat: masina o ai ca sa o folosesti, nu ca sa o slugaresti. Ai grija de ea, fa-i reviziile si reparatiile la timp, foloseste materiale de calitate si evita carpacii. In rest, benzina buna (adica curata, la compresia care o ai tu aia de 95 sau aia superultramegabigagiga au fix acelasi efect) si da-i sa sune
1- felicitari, continua sa mergi la reprezentante, poate vor rezolva acest aspect
2- te dai mare si degeaba. Crezi tu ca trage masina mai bine daca bagi benzina cu cifra octanica mare? E efect placebo, studiaza nitel ce iti spune cifra octanica...
3- bravo.
intrebari:
1- anvelope de vara? e, totusi, inceput de februarie.
Oricum, daca ai bolfe, inlocuiesti cauciucul, bolfa=structura de rezistenta afectata, poate sa iti faca o gluma oricund. Cu predilectie in timpul unei depasiri, in viteza, etc.
2- Antigelul se verifica cu densimetrul. Nu il schimbi periodic. Adica nu trebuie, daca tu insisti... banii tai, masina ta...
3- placutele fata nu se schimba pe baza aspectului tamburilor spate. Placutele fata se schimba pe baza nivelului lor de uzura
4- parca gasisesm intr-un manual un plan de service care specifica intervalul de inlocuire a lichidului de frana si de servo, da' nu mai stiu. Da si tu o cautare, ca s-a mai discutat pe forum, doar nu te doare mausu'
5- cand o sa te lase ambreiajul, o sa stii. Nu mai baga in seama toate chichitele si toti greierasii. Exista niste motive bine inteleiate pentru care ai unitate audio...
Sfat: masina o ai ca sa o folosesti, nu ca sa o slugaresti. Ai grija de ea, fa-i reviziile si reparatiile la timp, foloseste materiale de calitate si evita carpacii. In rest, benzina buna (adica curata, la compresia care o ai tu aia de 95 sau aia superultramegabigagiga au fix acelasi efect) si da-i sa sune
multumesc pentru recomandari , totodata iti recomand si eu un ton mai putin malitios , chestiune de stil si adevare.
oricum , numai de bine !
erata : chestiune de stil si adecvare ( a fost mouse-ul grabit , ca sa citez...)
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
sorindf2000 a scris:Hai sa zic si eu ceva...ca membru avizat...
-normal ca masina arata ca noua daca in 5 ani abia ai facut 35000km...practic abia ai atins pedalele si probabil esti la al 3-lea schimb de ulei...In mod normal la km masinii tale, placutele, tamburi, discuri de frana...mai au de tras pana la schimbare...nu te lua dupa toti mecanicii, eu am observant o chestie, de cate ori intri intr-un service pentru o verificare generala a masinii, primul lucru recomandat de mecanic...schimb placute si discuri de frana...scurt.... Eu le aveam noi-noute pe spate...si a zis ca au uzura...l-am lasat in pace...cu ale lui...
-lichidele se schimba periodic, uleiul de motor cam la 10 000km, restul...ulei servo si lichidul de frana, in general cand nu mai sunt curate...cam la 2-3 ani, pentru o masina care merge, la a ta...posibil sa nu fie cazul...totusi, poti verifica vizual in rezervoarele dedicate din compartimentul motor. Antigelul, are termen de valabilitate, cu 6 litri de antigel preparat la -30 C, adica practic 3 litri anigel concentrat si 3 litri apa demineralizata, faci schimbul, nu costa o avere, un litru de antigel concentrat original GM costa vreo 20 RON, iar HEPU vreo 25 RON...mai sunt si altele, important este sa fie roz/rosu la culoare sau fara silicati.
-consumul n-ai ce-i face, decat daca vrei GPL...in rest, in cartea tehnica scrie clar ce benzina se foloseste...benzina de 95 fara plumb.Inutila folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare, doar paguba la buzunar.
-anvelopele...schimbare urgenta...cum poti umbla cu anvelope care au galme...? Brigestone Turanza ER300, cum ai tu pe masina sunt anvelope calitate premium...in mod normal au termen de folosinta in ani mai mare de 5 ani...galmele pot provenii si de la luat borduri, gropi...etc sau parcat cu roata pe jumatate pe bordura si lasat masina asa peste noapte sau cu zilele...poate ar trebui sa ai un pic de grija la aceste aspect. Eu am Tigar din 2008, fara galme, uzate normal si sigur mai merg 2 ani in conditiile in care trec de 20 000km pe an, tu faci doar 7 000km.
Daca nu ai bani, schimba doar 2 anvelope, de preferat acelas profil si marca, pe care sa le utilizezi pe aceias punte, cele noi se pun pe puntea spate, iar cele mai uzate pe puntea fata.
-sa-ti dau si un sfat...circula si tu cu masina aia...ca e pacat de ea...imbatraneste in fata casei nefolosita...
-normal ca masina arata ca noua daca in 5 ani abia ai facut 35000km...practic abia ai atins pedalele si probabil esti la al 3-lea schimb de ulei...In mod normal la km masinii tale, placutele, tamburi, discuri de frana...mai au de tras pana la schimbare...nu te lua dupa toti mecanicii, eu am observant o chestie, de cate ori intri intr-un service pentru o verificare generala a masinii, primul lucru recomandat de mecanic...schimb placute si discuri de frana...scurt.... Eu le aveam noi-noute pe spate...si a zis ca au uzura...l-am lasat in pace...cu ale lui...
-lichidele se schimba periodic, uleiul de motor cam la 10 000km, restul...ulei servo si lichidul de frana, in general cand nu mai sunt curate...cam la 2-3 ani, pentru o masina care merge, la a ta...posibil sa nu fie cazul...totusi, poti verifica vizual in rezervoarele dedicate din compartimentul motor. Antigelul, are termen de valabilitate, cu 6 litri de antigel preparat la -30 C, adica practic 3 litri anigel concentrat si 3 litri apa demineralizata, faci schimbul, nu costa o avere, un litru de antigel concentrat original GM costa vreo 20 RON, iar HEPU vreo 25 RON...mai sunt si altele, important este sa fie roz/rosu la culoare sau fara silicati.
-consumul n-ai ce-i face, decat daca vrei GPL...in rest, in cartea tehnica scrie clar ce benzina se foloseste...benzina de 95 fara plumb.Inutila folosirea benzinei cu cifra octanica mai mare, doar paguba la buzunar.
-anvelopele...schimbare urgenta...cum poti umbla cu anvelope care au galme...? Brigestone Turanza ER300, cum ai tu pe masina sunt anvelope calitate premium...in mod normal au termen de folosinta in ani mai mare de 5 ani...galmele pot provenii si de la luat borduri, gropi...etc sau parcat cu roata pe jumatate pe bordura si lasat masina asa peste noapte sau cu zilele...poate ar trebui sa ai un pic de grija la aceste aspect. Eu am Tigar din 2008, fara galme, uzate normal si sigur mai merg 2 ani in conditiile in care trec de 20 000km pe an, tu faci doar 7 000km.
Daca nu ai bani, schimba doar 2 anvelope, de preferat acelas profil si marca, pe care sa le utilizezi pe aceias punte, cele noi se pun pe puntea spate, iar cele mai uzate pe puntea fata.
-sa-ti dau si un sfat...circula si tu cu masina aia...ca e pacat de ea...imbatraneste in fata casei nefolosita...
multumesc pentru sfaturi ,
are rulaj mic deoarece detin si auto de serviciu , vis-a -vis de consum nu am comentarii suplimentare - inteleg ca acesta este consumul la majoritatea utilizatorilor , anvelopele de vara de principiu le schimb pe toate 4 , tinand cont ca masina nu prea are rulaj probabil o sa achizitionez ceva de genul sava ,
numai de bine si multi km fara probleme !
rtrazvan
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2011
- Mesaj Privat
Referitor la antigel...
Tine cont de faptul ca acest lichid are si alt rol, pe langa cel de baza (de racire) si anume este anticoroziv.
Eu stiu ca se recomanda schimbarea lui la 2-3 ani. In timp isi pierde din proprietati si, cum s-a mai spus are termen de valabilitate.
Daca tii la masina, schimba antigelul macar la cativa ani. Costurile, dupa cum ti-au spus colegii, sunt nesemnificative. 3l antigel cu 3l apa demineralizata te costa sub 100lei. Si stai linistit dupa ...
Tine cont de faptul ca acest lichid are si alt rol, pe langa cel de baza (de racire) si anume este anticoroziv.
Eu stiu ca se recomanda schimbarea lui la 2-3 ani. In timp isi pierde din proprietati si, cum s-a mai spus are termen de valabilitate.
Daca tii la masina, schimba antigelul macar la cativa ani. Costurile, dupa cum ti-au spus colegii, sunt nesemnificative. 3l antigel cu 3l apa demineralizata te costa sub 100lei. Si stai linistit dupa ...
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
rtrazvan a scris:Referitor la antigel...
Tine cont de faptul ca acest lichid are si alt rol, pe langa cel de baza (de racire) si anume este anticoroziv.
Eu stiu ca se recomanda schimbarea lui la 2-3 ani. In timp isi pierde din proprietati si, cum s-a mai spus are termen de valabilitate.
Daca tii la masina, schimba antigelul macar la cativa ani. Costurile, dupa cum ti-au spus colegii, sunt nesemnificative. 3l antigel cu 3l apa demineralizata te costa sub 100lei. Si stai linistit dupa ...
Tine cont de faptul ca acest lichid are si alt rol, pe langa cel de baza (de racire) si anume este anticoroziv.
Eu stiu ca se recomanda schimbarea lui la 2-3 ani. In timp isi pierde din proprietati si, cum s-a mai spus are termen de valabilitate.
Daca tii la masina, schimba antigelul macar la cativa ani. Costurile, dupa cum ti-au spus colegii, sunt nesemnificative. 3l antigel cu 3l apa demineralizata te costa sub 100lei. Si stai linistit dupa ...
ai dreptate , multumesc , obligatoriu lunile acestea il schimb.
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
jE a scris:Vlad, ti se pare ca am fost malitios, ironis sau sarcastic? Te inseli amarnic, colegii care ma cunosc iti pot confirma asta
Si, o rugaminte, nu mai posta consecutiv, foloseste cu incredere butonul "Modifica". Il ai in dreapta sus la mesaj....
Si, o rugaminte, nu mai posta consecutiv, foloseste cu incredere butonul "Modifica". Il ai in dreapta sus la mesaj....
reiterez multumirile pentru sugestiile tale , pe de alta parte nu ma insel amarnic , ramai te rog cu propiile pareri referitoare la modalitaea de a dialoga.
cum spune ardeleanul : " feel it yourself".punct !
XEP- Suspendat
- 204 mesaje
- din 19 Jun 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
XEP- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2012
- Mesaj Privat
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
vladph
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
flr
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2012
- Mesaj Privat