- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
Bunã seara. Am un Astra H 1.4 din 2005. Mi-a bãgat antigel în ulei. Am schimbat garnitura capac culbutori, garnitura pompa apa, garnitura capac distributie, inclusiv distributie. Dupã montaj, cand s-a încãlzit apa, a dat afara pe la vasul se expansiune. Am desfãcut chiulasa, am fãcut planeitatea ( au zis ca diferenta a fost de 0.15), am schimbat garnitura de chiulasa. Dupã montaj, aceeasi problema. Am parcurs cam 10 km si mi s-a aprins martorul de la apa. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Posibil sa fie radiatoarele înfundate?
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z14XEP
MODEL: Astra 2005
MOTOR: Z14XEP
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
ema82
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2019
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
Electroventilatorul pornește. Am mers cu ea 4 km și mi-a fiert apa, a scos pe la capacul de la vasul de expansiune. Ce am observat este ca atunci când am pus mana pe furtun erau foarte tari, pãrerea mea fiind ca radiatoarele sunt infundate, de aceea cer o pãrere la cineva care s-a lovit de asa ceva. Dupã 5 min la relanti motorul are momente când nu mai merge "rotund". Dacã scot capacul de la vas se vede cum apa balboteaza exact pe întreruperile motorului. O sa incerc sa pun un clip mâine. Întrebarea este ce as putea sa fac pentru a remedia...
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
poianamare a scris:Electroventilatorul pornește. Am mers cu ea 4 km și mi-a fiert apa, a scos pe la capacul de la vasul de expansiune. Ce am observat este ca atunci când am pus mana pe furtun erau foarte tari, pãrerea mea fiind ca radiatoarele sunt infundate, de aceea cer o pãrere la cineva care s-a lovit de asa ceva. Dupã 5 min la relanti motorul are momente când nu mai merge "rotund". Dacã scot capacul de la vas se vede cum apa balboteaza exact pe întreruperile motorului. O sa incerc sa pun un clip mâine. Întrebarea este ce as putea sa fac pentru a remedia...
Scapa compresie in circuitul de racire.
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu, pentru ca porul respectiv nu influenteaza notabil un test de compresie (nici la rece, nici la cald). Porul respectiv isi mareste diametrul la cald si deci scapa compresie mai mult, in raport direct proportional cu dilatarea chiulasei.
Partea proasta e ca nu prea exista multe ateliere care sa-ti verifice chiulasa daca exista pori, deci odata ce-ai fiert un motor as zice ca o ideie buna ca sa scapi de eventuale probleme de acest gen este sa pui ,,alta chiulasa,, ce nu a fost in situatia de a fi dilatata pe un motor la care lichidul de racire s-a pierdut in urma unui incident (gen spargere furtune de pe circuitul de racire al motorului, sau altele de gen).
Partea proasta e ca nu prea exista multe ateliere care sa-ti verifice chiulasa daca exista pori, deci odata ce-ai fiert un motor as zice ca o ideie buna ca sa scapi de eventuale probleme de acest gen este sa pui ,,alta chiulasa,, ce nu a fost in situatia de a fi dilatata pe un motor la care lichidul de racire s-a pierdut in urma unui incident (gen spargere furtune de pe circuitul de racire al motorului, sau altele de gen).
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
- poianamare
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Mar 2021
- Astra 2005 Z14XEP
- Craiova
poianamare
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2021
- Mesaj Privat
Radiatorul era rece. Am fost azi la service, au fãcut un test cu o soluție care își schimba culoarea în cazul în care pe circuitul de rãcire ar intra aer și primul rezultat a fost pozitiv ( garnitura de chiulasa ar avea por). Maine vor schimba radiatorul principal iar pe cel de cãldurã îl vor anula pentru a elimina problema radiatorului înfundat. Dacã nu mai fiebe apa, îl vom înlocui și pe cel de cãldurã și sa speram ca am terminat. Dacã tot fierbe, cei de la service mi-au zis ca trebuie schimbata chiulasa. Țin sa menționez ca, dupã ce am schimbat garnitura de chiulasa, chiulasa a fost strânsã la 25 Nm și de 3 ori unghi de 60. Cei de la service au zis ca degeaba am strâns-o "ca la carte" dacã nu am schimbat șuruburile. Oare au dreptate?