Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • menixflo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Revin din nou cu o problema. Zilele trecute veneam de la Cluj si la un moment dat cand am intrat intr-o depasire si am turat masina mai tare s-a aprins in bord "masina si cheita" si nu s-a mai turat. Am oprit si pornit motorul si mergea ca uns, pana am inceput sa urc un munte unde am fortat-o iar, si din nou masina nu se mai tureaza. Am mers la un tester si mi-a spus ca e eroare la turbo (presiune prea mica) recomandand sa curat turbo. Repet m-am mai confruntat cu problema aceasta si atunci mi-a curatat EGR-ul . CE SA FAC sa curat turbina (am sa merg la Satu Mare unde e o firma specializata si face curatarea prin sablare dupa care regleaza cu un aparat parametri turbo), sau CHIAR NU MAI STIU. DACA S-A CONFRUNTAT CINEVA CU ASEMENEA PROBLEMA ROG RASPUNS.
Mentionez ca dupa ce opresc si pornesc motorul merge perfect pana se forteaza!
MASINA MEA " VECTRA C GTS 2.2 DTI AN 2003"
Skip ads

  • cosmin b

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am o vectra c 2.2 dti 2003 dar nu gts ca a ta. acum un an am avut aceleasi simptome la masina ,si mie in timpul mersului mi se aprindera martorul in bord si nu mai treceam de 120 km.multi mi-au spus ca ar fi debitmetrul.in orice caz masina de atunci nu mai face asa si nu i-am facut nimic.concluzia mea a fost ca toate astea s-au intamplat din cauza mersului SUBTURAT.eu nemaiavind un diesel inainte nu prea am stiut ce si cum.vezi ca e un tutorial pe forum despre cum sa conducem o masina cu motor diesel.nu stiu, incearca sa nu mergi subturat,cand vezi ca scade sub 2000 de ture retrogradeaza cu treapta de viteza. incearca si asa poate merge.bafta
  • florin tgv

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
uitate la furtunasele care intra la electrovalve sa nu fie fisurate (INBATRNITE),SI CARE DUCE LA TURBO
  • menixflo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
e ciudat ca numai dupa ce parcurg aproximativ 150 km si motorul e cald incepe sa faca figuri. A controlat toate furtunasele si par ok.
  • munteanu

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sigur e de la debitmetru. a mea facea la fel
schimba senzorul de la debitmetru si apoi e ok
senzorul este in jur de 2 .5 mil iar debitmetrul intreg si original e 6 mil
  • menixflo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Du vreau sa mentionez ca masina merge de rupe pamantul dar dupa ce parcurgi mai multi km (peste 150) face figura cu becul aprins si datul ''in nas'' . Dupa ce opresc si pornesc motorul merge ok pana o fortez iar.
  • menixflo

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Este normal ca atunci cand conduci in oras temperatura apei sa fie pe la 80-90 grade iar cand mergi la drum intins sa scada de tot (acul indicatorululi de temperatura sta lipit jos) . Am mai observat ca imi lipseste antigel din vas si la o cercetare mai atenta am vazut umed (banuiesc lichid antigel) blocul motor, cred sub termostat .
  • poe

  • Mesaje scrise: 205
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2006

  • Mesaj Privat
menixflo, nu e normal ce zici tu cu temperatura agentului de racire, el trebuie sa ramana aproape constant tot timpul in nici un caz sa scada pe minim la mers in afara orasului, asta inseamna ca ai termostatul defect pe deschis.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu e obligatoriu!
poti ramane foarte bine fara lichid in radiator,sonda se raceste si de aici indica eronat,insa temperatura motorului poate sa fie mult mai mare!
zic si eu!asta in cazul in care nu exista un alt senzor pe motor!
dupa cum a scris si poe-nu e normal ca temperatura sa scada asa mult!
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut menixflo,ai rezolvat problema la masina?eu ma o masina identica cu a ta,nu difera nimic si am aceeasi problema la masina.cand o fortez se aprinde masina cu cheita si numai trage.opresc si repornesc si totul perfect pana la urmatoarea fortare.cum ai spus si tu dupa aproximativ 150km.nu difera nimic de a ta.care este problema?
  • sebi4fc

  • Mesaje scrise: 1,564
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Din 2009 cred ca a si vandut omu masina Smile)))
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am intrebat doar.daca deschideam alta discutie pe tema asta incepeati cu reclamarile ca nu am cautat.vreau doar un ajutor de la cine a patit asa ceva sau stie ceva de aceasta problema
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Diagnoza bat-o vina da raspunsul corect in mainile unui cunoscator,lasati sablarea turbinelor ca n-am auzit de asemenea operatiuni ...asa pot spune ca am avut o Astra cu aceste simptome aprinderea becului dupa un timp de mers,la o diagnoza in mers a iesit ca una din electrovalve nu mai mergea pur si simplu dupa ceva nr. de km. s-a inlocuit si s-a rezolvat problema.Curatarea EGR-ului se face periodic in functie de cat de uzat este motorul,ce ulei folosim,ce regimuri de turatii ...etc asta face sa difere perioadele de verificare/curatare dar se face oricum sa avem un motor in parametrii.Incercarea pe bajbaite de multe ori costa mai mult .....
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
diagnoza spune tot asa e.eu loc. in belgia am fost la doua garaje pana acum ,mi-au schimbat si turbo este nou si degeaba.nimeni nu-i da de cap sau sant prea prosti astia.cred ca a fost pusa pe tester de 100 de ori si de fiecare data alta eroare.ce sa mai fac?m-au tocat de bani si degeaba
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
gigi2007 ...diagnoza in mainile unui cunoscator ,am inteles ca ai facut diagnoza de o gramada de ori,inseamna ca lipsea cunoscatorul ca altfel era dibuita daca nu din prima macar la a doua incercare,multe nereguli apar in mers daca ei vor sa stie totul din garaj .... Opelul e foarte greu de diagnosticat la electrovalvele care comanda turbo/egr cand o iau pe campii si merg/nu merg aleatoriu .
  • bilutza87

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2013

  • Mesaj Privat
9salut am un 2.2 dti si mi sa aprins masina cu chei in bord, am oprito si am pornit si sa stins dupa vreo luna mi sa aprins iar...si cand am duso l mecanic si sa uitat la ea a gasit capacul de la partea electronica de la egr desfacuta( ca un fel de capac....) oare deasta mi se aprinde mereu acum?
  • drf

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pune-o pe tester . Am patit-o si eu , erau ceva erori in legatura cu EGR-ul (posibil infundat).
  • aurelianflorin

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Vectra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2012

  • Mesaj Privat
domnilor ajutati/ma putin
am un vectra c 1,9 cdti 2004 si de ceva timp mi se aprinde masina cu cheia galbena si uneori motorasul galben iar masina nu mai trage.
inainte daca opream motorul si il reaprindeam era ok pt un timp dar acum nu , masina cu cheia sau motorasul galben ramane tot timpul si masina nu se tureaza mai mult de 2000.mai nou mi/a aparut pe semnul cu masina si cheia galbena un semn ca si cum ar lua foc portbagaju
la tester nu au descoperit nimic
  • florin38

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2011

  • Mesaj Privat
la tester trebuie sa iti arate niste coduri . cine a facut testeru nu are nici cea mai mica idee . odata ce ai martorii aprinsi in bord ai si erori in calculator . cauta pe cineva care are opcom si stie sa lucreze cu el. apoi posteaza erorile si te putem ajuta
  • andu105

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2011

  • Mesaj Privat
sal 2 all.

vad ca este o problema cam generala aceasta situatie cu aprinsul cheitei si nu mai trage.am si eu aceasta problema mai nou..opelul te cam tine in priza.rezolvi una apare alta Very Happy

mici lamuriri legate de codurile pe care am reusit sa le citesc:

P0380-08 glow device general error (din ce am inteles bujii)
P1125-61 throttle actuator malfunction (parca ceva legat de clapeta acceleratie)

mentionez ca am reusit sa schimb la ea: sonda lamda,egr,electrovala,termostat,punte diode,distributie,baterie,....cam atat imi amintesc acum ( exclud discuri,placute,revizii si articulatie,pentru ca e ceva normal)

ca o mica descriere...dimimineata apare martor in bord si porneste o idee mai greu (mai lung),dupa 1-2min acel martor se stinge si totul este ok cu 'primul semn de cheita'

a doua problema , la un anumit timp 1-2 zile 1-2 saptamani 1-2 luni (nu e ceva regulat) in timp ce rulez (nu conteaza viteza sau turatia) chiar si cand sunt la semafor apare cheita si din momentul ala nu mai trage,opresc pornesc si totul este ok.

a 3 a problema are momente in care masina "sacadeaza,smuceste" intre turatiile 1800-2200.ciudat este ca daca urc in turatii mai sport cu ea nu face nici un fel de problema.si invers.daca urc lin in turatii nu face.undeva pe la mijlocul mersului (sper sa ma fi facut inteles)

in nerst masina e perfecta Very Happy Very Happy
masina: vectra c 1.9 z19dt 120cp ,an 2005 , 110k


stima
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR