menixflo- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Revin din nou cu o problema. Zilele trecute veneam de la Cluj si la un moment dat cand am intrat intr-o depasire si am turat masina mai tare s-a aprins in bord "masina si cheita" si nu s-a mai turat. Am oprit si pornit motorul si mergea ca uns, pana am inceput sa urc un munte unde am fortat-o iar, si din nou masina nu se mai tureaza. Am mers la un tester si mi-a spus ca e eroare la turbo (presiune prea mica) recomandand sa curat turbo. Repet m-am mai confruntat cu problema aceasta si atunci mi-a curatat EGR-ul . CE SA FAC sa curat turbina (am sa merg la Satu Mare unde e o firma specializata si face curatarea prin sablare dupa care regleaza cu un aparat parametri turbo), sau CHIAR NU MAI STIU. DACA S-A CONFRUNTAT CINEVA CU ASEMENEA PROBLEMA ROG RASPUNS.
Mentionez ca dupa ce opresc si pornesc motorul merge perfect pana se forteaza!
MASINA MEA " VECTRA C GTS 2.2 DTI AN 2003"
Mentionez ca dupa ce opresc si pornesc motorul merge perfect pana se forteaza!
MASINA MEA " VECTRA C GTS 2.2 DTI AN 2003"
- cosmin b
- **
- 173 mesaje
- din 16 Nov 2007
- Astra 2005 Z16XEP
- Covasna
cosmin b
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
am o vectra c 2.2 dti 2003 dar nu gts ca a ta. acum un an am avut aceleasi simptome la masina ,si mie in timpul mersului mi se aprindera martorul in bord si nu mai treceam de 120 km.multi mi-au spus ca ar fi debitmetrul.in orice caz masina de atunci nu mai face asa si nu i-am facut nimic.concluzia mea a fost ca toate astea s-au intamplat din cauza mersului SUBTURAT.eu nemaiavind un diesel inainte nu prea am stiut ce si cum.vezi ca e un tutorial pe forum despre cum sa conducem o masina cu motor diesel.nu stiu, incearca sa nu mergi subturat,cand vezi ca scade sub 2000 de ture retrogradeaza cu treapta de viteza. incearca si asa poate merge.bafta
- florin tgv
- *
- 25 mesaje
- din 08 Jan 2009
- Vectra 2003
- Dambovita
florin tgv
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
menixflo- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- munteanu
- **
- 302 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Antara 2007 Z20 DMH.
- Timis
munteanu
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2007 Z20 DMH.
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
menixflo- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
menixflo- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Salaj
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Este normal ca atunci cand conduci in oras temperatura apei sa fie pe la 80-90 grade iar cand mergi la drum intins sa scada de tot (acul indicatorululi de temperatura sta lipit jos) . Am mai observat ca imi lipseste antigel din vas si la o cercetare mai atenta am vazut umed (banuiesc lichid antigel) blocul motor, cred sub termostat .
- poe
- **
- 205 mesaje
- din 13 Nov 2006
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
poe
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gigi2007
- **
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
salut menixflo,ai rezolvat problema la masina?eu ma o masina identica cu a ta,nu difera nimic si am aceeasi problema la masina.cand o fortez se aprinde masina cu cheita si numai trage.opresc si repornesc si totul perfect pana la urmatoarea fortare.cum ai spus si tu dupa aproximativ 150km.nu difera nimic de a ta.care este problema?
- sebi4fc
- ****
- 1,564 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,564
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
- gigi2007
- **
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Diagnoza bat-o vina da raspunsul corect in mainile unui cunoscator,lasati sablarea turbinelor ca n-am auzit de asemenea operatiuni ...asa pot spune ca am avut o Astra cu aceste simptome aprinderea becului dupa un timp de mers,la o diagnoza in mers a iesit ca una din electrovalve nu mai mergea pur si simplu dupa ceva nr. de km. s-a inlocuit si s-a rezolvat problema.Curatarea EGR-ului se face periodic in functie de cat de uzat este motorul,ce ulei folosim,ce regimuri de turatii ...etc asta face sa difere perioadele de verificare/curatare dar se face oricum sa avem un motor in parametrii.Incercarea pe bajbaite de multe ori costa mai mult .....
- gigi2007
- **
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
gigi2007 ...diagnoza in mainile unui cunoscator ,am inteles ca ai facut diagnoza de o gramada de ori,inseamna ca lipsea cunoscatorul ca altfel era dibuita daca nu din prima macar la a doua incercare,multe nereguli apar in mers daca ei vor sa stie totul din garaj .... Opelul e foarte greu de diagnosticat la electrovalvele care comanda turbo/egr cand o iau pe campii si merg/nu merg aleatoriu .
bilutza87
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
- drf
- **
- 113 mesaje
- din 19 Jul 2012
- Vectra 2003 Y22DTR
- Bucuresti
drf
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2012
- Mesaj Privat
- aurelianflorin
- *
- 9 mesaje
- din 17 Mar 2012
- Vectra 2004
- Satu Mare
aurelianflorin
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2012
- Mesaj Privat
domnilor ajutati/ma putin
am un vectra c 1,9 cdti 2004 si de ceva timp mi se aprinde masina cu cheia galbena si uneori motorasul galben iar masina nu mai trage.
inainte daca opream motorul si il reaprindeam era ok pt un timp dar acum nu , masina cu cheia sau motorasul galben ramane tot timpul si masina nu se tureaza mai mult de 2000.mai nou mi/a aparut pe semnul cu masina si cheia galbena un semn ca si cum ar lua foc portbagaju
la tester nu au descoperit nimic
am un vectra c 1,9 cdti 2004 si de ceva timp mi se aprinde masina cu cheia galbena si uneori motorasul galben iar masina nu mai trage.
inainte daca opream motorul si il reaprindeam era ok pt un timp dar acum nu , masina cu cheia sau motorasul galben ramane tot timpul si masina nu se tureaza mai mult de 2000.mai nou mi/a aparut pe semnul cu masina si cheia galbena un semn ca si cum ar lua foc portbagaju
la tester nu au descoperit nimic
- florin38
- **
- 245 mesaje
- din 06 Aug 2011
- Vectra 2002 y22dtr
- Alta tara
florin38
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2002 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2011
- Mesaj Privat
- andu105
- **
- 130 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Vectra 2005 z19dt
- Bucuresti
andu105
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
sal 2 all.
vad ca este o problema cam generala aceasta situatie cu aprinsul cheitei si nu mai trage.am si eu aceasta problema mai nou..opelul te cam tine in priza.rezolvi una apare alta
mici lamuriri legate de codurile pe care am reusit sa le citesc:
P0380-08 glow device general error (din ce am inteles bujii)
P1125-61 throttle actuator malfunction (parca ceva legat de clapeta acceleratie)
mentionez ca am reusit sa schimb la ea: sonda lamda,egr,electrovala,termostat,punte diode,distributie,baterie,....cam atat imi amintesc acum ( exclud discuri,placute,revizii si articulatie,pentru ca e ceva normal)
ca o mica descriere...dimimineata apare martor in bord si porneste o idee mai greu (mai lung),dupa 1-2min acel martor se stinge si totul este ok cu 'primul semn de cheita'
a doua problema , la un anumit timp 1-2 zile 1-2 saptamani 1-2 luni (nu e ceva regulat) in timp ce rulez (nu conteaza viteza sau turatia) chiar si cand sunt la semafor apare cheita si din momentul ala nu mai trage,opresc pornesc si totul este ok.
a 3 a problema are momente in care masina "sacadeaza,smuceste" intre turatiile 1800-2200.ciudat este ca daca urc in turatii mai sport cu ea nu face nici un fel de problema.si invers.daca urc lin in turatii nu face.undeva pe la mijlocul mersului (sper sa ma fi facut inteles)
in nerst masina e perfecta
masina: vectra c 1.9 z19dt 120cp ,an 2005 , 110k
stima
vad ca este o problema cam generala aceasta situatie cu aprinsul cheitei si nu mai trage.am si eu aceasta problema mai nou..opelul te cam tine in priza.rezolvi una apare alta
mici lamuriri legate de codurile pe care am reusit sa le citesc:
P0380-08 glow device general error (din ce am inteles bujii)
P1125-61 throttle actuator malfunction (parca ceva legat de clapeta acceleratie)
mentionez ca am reusit sa schimb la ea: sonda lamda,egr,electrovala,termostat,punte diode,distributie,baterie,....cam atat imi amintesc acum ( exclud discuri,placute,revizii si articulatie,pentru ca e ceva normal)
ca o mica descriere...dimimineata apare martor in bord si porneste o idee mai greu (mai lung),dupa 1-2min acel martor se stinge si totul este ok cu 'primul semn de cheita'
a doua problema , la un anumit timp 1-2 zile 1-2 saptamani 1-2 luni (nu e ceva regulat) in timp ce rulez (nu conteaza viteza sau turatia) chiar si cand sunt la semafor apare cheita si din momentul ala nu mai trage,opresc pornesc si totul este ok.
a 3 a problema are momente in care masina "sacadeaza,smuceste" intre turatiile 1800-2200.ciudat este ca daca urc in turatii mai sport cu ea nu face nici un fel de problema.si invers.daca urc lin in turatii nu face.undeva pe la mijlocul mersului (sper sa ma fi facut inteles)
in nerst masina e perfecta
masina: vectra c 1.9 z19dt 120cp ,an 2005 , 110k
stima