Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
In urma cu an si jumatate am montat pe masina un modul de inchidere centralizata aftermarket (cheie briceag),din pacate problema mea este ca a fost montat de om de care tarziu mi-am dat seama ca nu stie ce face.Am nevoie de putin ajutor din partea voastra sa ma faceti sa inteleg ce nu e in regula.
Pe scurt,modulul a fost montat in partea dreapta ( in prag) langa modulul de inchidere centralizata original al masinii,de acolo s-au sectionat doua fire si s-a conectat modulul asta aftermarket,ca o vrajeala ieftina ca nu merg semnalizarile legate s-a atasat si un releu de semnalizare,el imi actioneaza becurile de semnalizare la inchis/deschis
Problemele mele sunt urmatoarele :
1 In mod normal la Astra G cand apesi pe tamburucul de la usa soferului se inchid toate usile,la mine nu se mai intampla treaba asta de cand s-a montat acest modul
2 Cand descui masina pentru prima oara se deschid absolut toate usile,mai putin cel de la sofer,trebuie sa mai incui o data masina si sa o descui inca o data ca sa actioneze toate cele 4 actuatoare,treaba asta se intampla intotdeauna cu motorul oprit,daca pornesc motorul si ma joc cu inchiderea toate sunt ok
Vreau sa ma lamuriti putin care ati mai montat unde se monteaza corect ? din ce am vazut la altii ar fi undeva la picioarele soferului sau daca stiti daca merge si montat in locul unde este al meu montat ? Nu stiu pe ce sa dau vina concret,pe actuator sau pe montajul aiurea al modului
Skip ads

  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca erai nou te intelegeam dar asa n-ai nici o scuza Wink
Vezi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34499
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
e clar ca ala care ti-a montat nu are idee cu ce se mananca,nu promit dar maine daca am timp iti fac o schema ca sa o legi singur
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:daca erai nou te intelegeam dar asa n-ai nici o scuza Wink
Vezi aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=34499


Eu te inteleg,dar nu e ce caut,modulul original al masinii nu are absolut nicio problema,problema la mine e ca s-au taiat 2 fire ale modulului original si s-a legat modulul aftermarket,ma intereseaza un singur lucru,din ce am vazut in service modulul aftemarket se conecteaza undeva la picioare la sofer,ma intereseaza daca acele fire au continuitate la locul unde mi-a montat meseriasu' lu' peste modulul aftermarket ? si eventual ceva ponturi despre cum sa-l montez
  • gherasimmarian

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Da se monteaza in stânga la șofer jos ...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
vallyyy ,,meseriasu,,trebuia sa caute firele care vin din motorasu de la usa de la sofer,cele care da comanda la inchiderea celorlalte usi si trebuia sa se lege cu modulu pe acele doua fire,nu sa taie firele din modulu masinii
pe cele 2 fire se da comanda pe minus pentru actionarea celorlalte motorase
este munca de migaleala si mare atentie,
eu am pus pe masina din avatar alarma legata asa cum tiam zis si merge,inclusiv la inchidere/armare stinge plafoniera si la deschidere/dezarmare aprinde plafoniera,ca si cum as folosi telecomanda originala a masinii
cauta un electrician care stie meserie si poate ai da de cap
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
uffff!unde-i gasiti pe astia fratilor?individu nu trebuia sa sectioneze nici un fir !modulul se leaga in partea stanga dintr-un motiv foarte logic:acolo se afla firele pentru semnalizare.nu trebuia sa puna nici un alt releu,modulul insusi creaza impulsurile de semnalizare.tot in partea stanga se afla si firele necesare alimentarii modulului,si tot in parte stanga se afla firele de comanda de la actuatorul din usa (este adevarat ca astea au traseul in partea pina in partea dreapta).totul dureaza 20minute.la inchidere ,se va stinge plafoniera automat,la deschidere se va aprinde.daca doreai ,ca un upgrade fata de ce face modulul se putea cupla un montaj cu diode care sa inchida geamurile automat la inchdera masinii,dar banuiesc ca-l bagai de tot in ceata.in comparatie cu cheia originala a masini,modulul nu asigura trecerea in modul SAFE(se cupleaza la a doua apasare a inchiderii pe telecomanda).sunt tare curios ce ar fi facut daca ar fi trebuit sa puna as ceva pe un ASTRA H.
  • dixanu86

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2010

  • Mesaj Privat
cel mai simplu se leaga in partea dreapta dar fara a se taia nici un fir,si exact cum spunea un coleg mai sus primeste semnal de minus,fara sa intru in polemici cu nimeni acolo in dreapta gasesti si alimentare si firele de semnalizare,deci acolo este locul ideal numai ca ai dat peste o persoana care nu stie ce face
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut zilele astea modulul sa vad cum e legat,sunt taiate doua fire rosu/negru si negru/galben......In total sunt 5 legaturi facute,dar logica lor nu am cum sa o mai inteleg prea bine pentru ca firele sunt imbarligate in ultimul hal,a amestecat oarecum culorile intre ele,pe firele taiate a atasat firele albe cu sigurante ( presupun ca astea sunt comanda inchis/deschis), pentru alimentare s-a legat un fir rosu(asta presupun ca e plusul),are o legatura si la un fir negru presupun ca e masa si la un fir maro chiar nu am idee,daca pun diagnoza pe masina imi da eroarea 20 Motoare inchidere centrala - circuit intrerupt.
Daca e cineva care si-a montat in locul asta pe dreapta,astept sfaturi,daca intr-adevar merge montat aici ma avantajeaza mai mult pentru faptul ca vreau sa-mi las geamurile conectate,daca nu merge si-l montez in stanga ,asta e, in fond trag fir pana la modul pentru geamuri
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Modulul sau alarma merg montate si pe dreapta cum ai tu, asa e montat si la mine. La mine a fost montat de un meserias fara fire taiate si fara probleme. In locul tau as demonta ce tia facut respectivul inginer, as reface legaturi si as izola cum trebuie ca sa nu fie fum sau alte probleme in viitor si l-as monta cum trebuie. Zici ca tia mai pus si un releu in plus de care nu era nevoie. Parerea mea, vina e a montajului si a celui care a facut treaba.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Teoria lui pentru releu a fost urmatoarea : astra G da semnalul pe minus si lui ii trebuie pe plus sau ceva de genul,pe forumuri toti pomeneau de o dioda pusa pe firul semnalizarilor,cand i-am pomenit de ea,a zis ca incearca,i-am dus o dioda si a zis ca nu merge si ca trebuie sa mai decontez 30 de lei pentru un releu - e clara teapa mea,dar asa se intampla cand esti la inceput,abia cumparasem masina in perioada aia.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Da asa este, semnalul este pe minus si eu m-am lovit de probleme asta cu baiatul care mi-a facut mie treaba. Dupa ce am stat si ne-am gandit la o bere rece a rezolvat in 5 minute, dar cum am spus mai sus, fara relee in plus sau alte adaosuri.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Releul nu ma intereseaza in mod special pentru ca isi face treaba,ma intereseaza sa reconectez firele taiate si sa-l leg tot in dreapta daca merge, dar in varianta corecta,adica cand apas tamburucul de la sofer sa-mi inchida toate usile
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Nici o problema. Lasa-l pe dreapta, dar refa legaturile alea cu cositor nu inodate. Pentru izolatie e bun varnishul, tubul ala pe care-l incalzesti cu bricheta. Cauta un electrician bun si in 30 de minute te rezolva.
  • Fydo

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Cine are montat modulul pe inchiderea centralizata a masinii poate sa desfaca sa ne zica si noua cum a unit firele pe culori de la modulul after market cu cel al masinii? EX: (galben+negru modul OEM - verde modul AM.......) Pentru cealata masina (alta marca) asa am gasit si am facut-o singur din prima fara prea multa experienta in electrica.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
A doua problema la mine a fost rezolvat(usa de la sofer nu se descuia concomitent cu celelalte)cauza era banala: actuatorul dus,l-am schimbat astazi cu unul de pe o masina din 2001 si merg perfect toate usile,deci chiar daca modulul nu este montat tocmai in cel mai ok fel,nu el era vinovat de problema,cat despre prima problema nici nu ma mai deranjeaza,modulul o sa ramana montat in felul asta
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare! inca astept raspuns pe topicul https://www.clubopel.com/vie...ic.php?p=1588922. Poate mã ajutaþi voi.

La butonul "avarie", cele douã fire "direction light" de pe modulul aftermarket:
1. Pun pe ambele fire cate o diodã?
2. Ambele diode (capãtul liber/nelegat) se leagã de acelaºi fir la butonul avarie?
3. De câþi ohmi sã fie respectivele diode?
4. Dacã leg antena de la modul, pe antena radio (pt un semnal mai bun) este vreo problemã?

Vã mulþumesc . Apreciez un rãpuns clar ºi prompt.
  • vallyyy

  • Mesaje scrise: 1,651
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ca sa continui topicul,am facut o belea la modulul asta de inchidere acum vreo 2 ani,mai exact,modulul are un jumper la care m-am jucat,am marcat in poze cu sageti,ideea este ca am pus jumperul acela pe pozitia cealalta nu cea din poza cu modulul si in 2-3 luni mi-a fortat actuatoarele de pe masina incat au cedat pe rand unul cate unul. A inceput cu cel de la rezervor,portbagaj si apoi au inceput problemele si la usi,am impresia ca jumperul acela avea rolul de a baga curent mai mult timp in actuator,in fine am schimbat toate actuatoarele cu exceptia celor de pe partea dreapta,mentionez ca la usi nu pot sa le numesc defecte in totalitate,doar ca nu mergeau de fiecare data,o data mergeau,de cealalta data nu mai mergeau,trebuia sa apas de 2-3 ori pe telecomanda ca sa descui usa,in momentul de fata doar cel de pe partea dreapta spate imi mai face figura asta,tot cautand pe aici,am vazut ca au un microswitch in ele,care probabil o sa ma coste maxim 5 lei,ma intereseaza ce rol are microswitchul ala ? si daca e posibil sa fie ars in urma jocului meu cu jumperul ?




Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR