- cosmin_mitran
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jan 2013
- Astra 2001 Y20DTH
- Arges
cosmin_mitran
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mai bine la acest tip de motor inainte de toate trebuie sa i faci o curatare a rezervorului , pus un filtru de motorina bun(GM sau Purflux cod C511) furtunase de retur de calitate , o curatare a admisiei la turbo si respectiv a valvei EGR ,un ulei bun de caliate si schimbat la timp , asta daca vrei sa ai un motor bun fara probleme la el -pompa , dezamorsare , si abia apoi un cip tuning sa o duci in 126 cai frumosi.Daca ai pui filtru sport sa ia bani de-oparte de debitmetre , oricum acel filtru nu te ajuta cu nimic.
Citeste mai intai de toate tot ce sa maninca acest y20dth , ca sunt multe pagini cu el la sectiunea probleme tehnice -motoare diesel.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
Citeste mai intai de toate tot ce sa maninca acest y20dth , ca sunt multe pagini cu el la sectiunea probleme tehnice -motoare diesel.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
- cosmin_mitran
- OP
- 3 mesaje
- din 26 Jan 2013
- Astra 2001 Y20DTH
- Arges
cosmin_mitran
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
Multumesc mult, chiar am o problema cu dezamorsarea, porneste putin mai greu dimineata, in rest porneste bine..admisia am curatat-o, EGr-ul la fel, filtrele sunt schimbate, motorina bag numai de calitate, masina nu scoate gram de fum. Insa problema este ca are aproximativ 268000 de mii de km..acum..nu stiu cat mai scot eu din ea. Ma gandeam la o evacuare sport..citeam undeva ca daca ii dai catalizatorul jos castigi iarasa ceva forta..Multumesc.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1489596#1489596
citeste aici despre dezamorsare dar la tine daca porneste un pic mai greu de vina ar fi furtunasele de retur.
citeste aici despre dezamorsare dar la tine daca porneste un pic mai greu de vina ar fi furtunasele de retur.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Normal, tanar, la prima masina, si deja vrea sa stie ce se poate face sa aiba mai multa putere sub capota sa poata deveni teribilist cu acte in regula. O modificare de soft buna, sau la partea mecanica, daca vrei sa o faci ca la carte te va costa foarte multi bani. De altfel, daca ai fi cu capul pe umeri, ti-ai da seama ca la ce drumuri avem 100cp sunt arhisuficienti pt un turism. Mai bine te axezi pe intretinerea si exploatarea corecta a acelui motor, pentru a te scuti pe viitor de cheltuieli deloc de neglijat, si pentru a te simti mai in siguranta atunci cand vei merge la un drum mai lung. In loc sa te gandesti la putere in plus, pe care nu o s-o castigi cu o sita de faina in loc de filtru de aer, mai bine vezi ce e obosit pe la ea si schimba. Crede-ma ca iti va multumi masina aia intr-un fel sau altul daca faci asta