Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • cosmin_mitran

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salut, vreau sa stiu si eu ce pot sa ii fac la un 2.0DTI, ma refer la motor, un resoft, un chip, un filtru sport? Multumesc anticipat!
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Mai bine la acest tip de motor inainte de toate trebuie sa i faci o curatare a rezervorului , pus un filtru de motorina bun(GM sau Purflux cod C511) furtunase de retur de calitate , o curatare a admisiei la turbo si respectiv a valvei EGR ,un ulei bun de caliate si schimbat la timp , asta daca vrei sa ai un motor bun fara probleme la el -pompa , dezamorsare , si abia apoi un cip tuning sa o duci in 126 cai frumosi.Daca ai pui filtru sport sa ia bani de-oparte de debitmetre , oricum acel filtru nu te ajuta cu nimic.
Citeste mai intai de toate tot ce sa maninca acest y20dth , ca sunt multe pagini cu el la sectiunea probleme tehnice -motoare diesel.

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
  • cosmin_mitran

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, chiar am o problema cu dezamorsarea, porneste putin mai greu dimineata, in rest porneste bine..admisia am curatat-o, EGr-ul la fel, filtrele sunt schimbate, motorina bag numai de calitate, masina nu scoate gram de fum. Insa problema este ca are aproximativ 268000 de mii de km..acum..nu stiu cat mai scot eu din ea. Ma gandeam la o evacuare sport..citeam undeva ca daca ii dai catalizatorul jos castigi iarasa ceva forta..Multumesc.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p=1489596#1489596
citeste aici despre dezamorsare dar la tine daca porneste un pic mai greu de vina ar fi furtunasele de retur.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
lasa catalizatorul acolo unde este daca nu vrei sa schimbi garnituri de chiuloasa si altele...
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
are km putini. daca mai avea un 0 langa km tai mai ziceam ca are ceva km la bord. iar filtrul de aer sport, ei bine la ce firma te gandesti? tong-chong-juang la 30 de lei sau K&N, BMC la 300 de lei?
  • mariusapostol87

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2010

  • Mesaj Privat
daca e intretinut corect duce peste 600 de mii
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
depinde de sofer ca degeaba il intreti corect si il ti tot in flueraturi de roti si liniute sau tot in turatii mari...
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Normal, tanar, la prima masina, si deja vrea sa stie ce se poate face sa aiba mai multa putere sub capota sa poata deveni teribilist cu acte in regula. O modificare de soft buna, sau la partea mecanica, daca vrei sa o faci ca la carte te va costa foarte multi bani. De altfel, daca ai fi cu capul pe umeri, ti-ai da seama ca la ce drumuri avem 100cp sunt arhisuficienti pt un turism. Mai bine te axezi pe intretinerea si exploatarea corecta a acelui motor, pentru a te scuti pe viitor de cheltuieli deloc de neglijat, si pentru a te simti mai in siguranta atunci cand vei merge la un drum mai lung. In loc sa te gandesti la putere in plus, pe care nu o s-o castigi cu o sita de faina in loc de filtru de aer, mai bine vezi ce e obosit pe la ea si schimba. Crede-ma ca iti va multumi masina aia intr-un fel sau altul daca faci asta Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR