ifconfig
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Onesti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salutari!
In urma unei intamplari nu tocmai fericite, ieri in curtea socrilor mei (au casa in constructie) am reusit sa-mi agat toba mijlocie intr-o teava iesita din pamant cam 3 cm(situatia face ca, curtea lor fiind un pic in panta, masina putin ridicata din spate, am atins teava aia nenorocita");
Toate bune si frumoase, insa un zgomot suparator "ca de toba sparta" ma face astazi sa ridic masina pe elevator si sa constate mecanicul ca "carcasa turbinei este sparta"; Nu-mi vine sa cred si verific si eu si constat ca are perfect dreptate;
Carcasa turbinei, la iesirea spre catalizator s-a fisurat, exact corpul de la iesirea gazelor de evacuare;
Vreau sa va rog sa ma ajutati (macar moral ) cu un sfat, cu o idee despre cum as putea remedia defectul; -- stiu ca cel mai simplu este inlocuirea intregii turbine insa nu-mi permit achizitia unei turbine noi si caut solutii alternative (sa cumpar doar partea respectiva, sa incerc sa o sudez, insa nu stiu din ce matrial este poate ma ajutati voi, sau poate gasesc sa cumpar doar capacul crapat)
Poze nu am reusit insa sa ii fac pentru a va face o idee, dar vreau sa duc maine masina la ai mei acasa, sa demontez turbina si sa revin cu poze;
Ciao!
Ultima modificare făcută de ifconfig la Lun 04 Dec, 2006 10:35 pm
In urma unei intamplari nu tocmai fericite, ieri in curtea socrilor mei (au casa in constructie) am reusit sa-mi agat toba mijlocie intr-o teava iesita din pamant cam 3 cm(situatia face ca, curtea lor fiind un pic in panta, masina putin ridicata din spate, am atins teava aia nenorocita");
Toate bune si frumoase, insa un zgomot suparator "ca de toba sparta" ma face astazi sa ridic masina pe elevator si sa constate mecanicul ca "carcasa turbinei este sparta"; Nu-mi vine sa cred si verific si eu si constat ca are perfect dreptate;
Carcasa turbinei, la iesirea spre catalizator s-a fisurat, exact corpul de la iesirea gazelor de evacuare;
Vreau sa va rog sa ma ajutati (macar moral ) cu un sfat, cu o idee despre cum as putea remedia defectul; -- stiu ca cel mai simplu este inlocuirea intregii turbine insa nu-mi permit achizitia unei turbine noi si caut solutii alternative (sa cumpar doar partea respectiva, sa incerc sa o sudez, insa nu stiu din ce matrial este poate ma ajutati voi, sau poate gasesc sa cumpar doar capacul crapat)
Poze nu am reusit insa sa ii fac pentru a va face o idee, dar vreau sa duc maine masina la ai mei acasa, sa demontez turbina si sa revin cu poze;
Ciao!
Ultima modificare făcută de ifconfig la Lun 04 Dec, 2006 10:35 pm
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
ifconfig
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Onesti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2006
- Mesaj Privat
Sper sa gesesc la cineva o carcasa de la o turbina "moarta"(tourbinhousing-cred ca asa se numeste partea care s-a fisurat/rupt la turbina mea), poate la vre-un membru al clubului care a inlocuit-o etc etc;
Turbina Mitsubishi (cu cate a fost echipata y17dt) este alcatuita din 3 corpuri si cu oarece sansa poate gasesc la vreun binevoitor carcasa care este fisurata la mine;
Nu cred ca sudura este o soluite pentru ca materialul isi va pierde din proprietati iar respectiva zona este supusa regulat la oscilatii f. mari de temparatura;
Am atasat o poza pentru o imagine mai clara a problemei mele;
...poze cu iesirea turbinei sparta:
Turbina Mitsubishi (cu cate a fost echipata y17dt) este alcatuita din 3 corpuri si cu oarece sansa poate gasesc la vreun binevoitor carcasa care este fisurata la mine;
Nu cred ca sudura este o soluite pentru ca materialul isi va pierde din proprietati iar respectiva zona este supusa regulat la oscilatii f. mari de temparatura;
Am atasat o poza pentru o imagine mai clara a problemei mele;
...poze cu iesirea turbinei sparta:
ifconfig
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Onesti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2006
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu a mea carcasa de turbina crapata; am dus-o la UTON Onesti (societate superspacializata in prelucrare prin aschiere/sudare/etc etc); au reusit sa o sudeze cu electrozi cu un continut mai bogat in carbon, cu preincalzire, dupa ce au testat continutul de carbon a metalului din care a fost turnata) reusind o sudura super;
Astazi l-am ajutat pe tatal meu (mecanic responsabil ) sa o monteze pe masina si functioneaza ok;
Acum este in teste pentru a observa eventualele nereguli in functionare, dar cred ca am rez. problema;
Salutari!
Astazi l-am ajutat pe tatal meu (mecanic responsabil ) sa o monteze pe masina si functioneaza ok;
Acum este in teste pentru a observa eventualele nereguli in functionare, dar cred ca am rez. problema;
Salutari!