- deleted-75931
- OP
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Scuze pentru dublura. Internetul a facut "hac". Rog un moderator sa stearga acest post. Merci
"Salutare,
Dupa ce am testat in showroom Insignia cu frana de mana normala si cea cu sitem electric, am optat pentru sistemul electric pentru ca iti ofera o cotiera "normala". Teoretic, sistemul este bine gandit, are dezactivare automata si e suficient pentru ceea ce trebuie sa faca. Practic, dezactivarea automata cam "scartaie".
Cum ar trebui sa functioneze sistemul:
Cuplare: masina oprita, se trage 1 secunda de butonul franei de parcare ( la impulsuri scurte nu funtioneaza). Se aude bazaitul motorasului (made in Romania!) de sub puntea spate.
Decuplare:
1. Manual: cu pedala de frana apasata se apasa butonul 1 secunda.
2. Automat: se apasa ambreiajul SI acceleratia. Cand lasi ambreiajul si turezi frana se dezactiveaza.
Problema este ca sistemul nu tine cont de pozitia schimbatoruluide viteze! Deci se dezactiveaza chiar daca levierul este la punct mort!
Mai mult, la masina pe care o conduc, cateodata decupleaza DOAR la accelerare! Inca nu am reusit sa-mi dau seama exact CE anume il aduce in starea sa decupleze doar din acceleratie.
Scenariu: astepti in masina parcat in rampa cu motorul pornit. Daca te "joci" cu acceleratia te trezesti plecat in primul obstacol!
As vrea sa discutam aici acest comportament inainte sa ma adresez celor de la Opel.
Informatii noi si expeiente personale sunt binevenite.
Multumesc,
Enjoy the ride!"
"Salutare,
Dupa ce am testat in showroom Insignia cu frana de mana normala si cea cu sitem electric, am optat pentru sistemul electric pentru ca iti ofera o cotiera "normala". Teoretic, sistemul este bine gandit, are dezactivare automata si e suficient pentru ceea ce trebuie sa faca. Practic, dezactivarea automata cam "scartaie".
Cum ar trebui sa functioneze sistemul:
Cuplare: masina oprita, se trage 1 secunda de butonul franei de parcare ( la impulsuri scurte nu funtioneaza). Se aude bazaitul motorasului (made in Romania!) de sub puntea spate.
Decuplare:
1. Manual: cu pedala de frana apasata se apasa butonul 1 secunda.
2. Automat: se apasa ambreiajul SI acceleratia. Cand lasi ambreiajul si turezi frana se dezactiveaza.
Problema este ca sistemul nu tine cont de pozitia schimbatoruluide viteze! Deci se dezactiveaza chiar daca levierul este la punct mort!
Mai mult, la masina pe care o conduc, cateodata decupleaza DOAR la accelerare! Inca nu am reusit sa-mi dau seama exact CE anume il aduce in starea sa decupleze doar din acceleratie.
Scenariu: astepti in masina parcat in rampa cu motorul pornit. Daca te "joci" cu acceleratia te trezesti plecat in primul obstacol!
As vrea sa discutam aici acest comportament inainte sa ma adresez celor de la Opel.
Informatii noi si expeiente personale sunt binevenite.
Multumesc,
Enjoy the ride!"
- alexinsignia
- *
- 8 mesaje
- din 14 Mai 2012
- Insignia 2013
- Valcea
alexinsignia
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2012
- Mesaj Privat