Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vlad_pl_27

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Nu am presiune turbo, am schimbat electrovalva si la fel face.
Am facut un test cu ea si am salvat valoriile reale.
Daca cineva ma poate ajuta raman dator.


Data ºi ora,25/01/2013. 10:1121

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Set ri.


Modelul ales>,2001,Vectra-B,Motor,Y 20 DTH

Modul de comand :

Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Num r ºasiu VIN: W0L0JBF3511038569
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 24417194 PE
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010505
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: HJ7M0400_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0004
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B01016
NumeSistemSauTipMotor: Y20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: Nu este programat
Data de programare: FFFFFFFF

Identificare: 0550

Specific marcii: 0281010269

Valori reale:

Tensiune sistem,14.3 V
Semnal senzor poziþie pedal ,48.3 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor mas aer,496 mg/curs
Senzor barometric,1.0 bar
Comand -Presiune turbo,1.9 bar
Presiune turbo,1.1 bar
Temperatura aer admisie,19 °C
Temperatur lichid r cire,70 °C
Temperatura ulei motor,65 °C
Temperatura combustibil,36 °C
Contact 1 fârn ,Inactiv
Contact 2 frân ,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info clim ,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,39.0 grade
Inceput de injecþie calculat,12.9 grade
Inceput de injecþie real,13.1 grade
Cantitate injectat calculat ,17.2 mg/curs
Cantitate injectat ,16.2 mg/curs
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comand EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/curs
Factor de umplere AGR,3 %
Factor de umplere la ventil comand turbionare,0.0 %
Turaþie prescris de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,4.234 RPM
Turaþie pomp ,2.117 RPM
Diagnostic releu preânc lzire,Inactiv
Releu preânc lzire,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Vitez vehicul,0 km/h
Viteza prescris ,0 km/h
Releu clim ,12V inactiv
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preânc lzire,Decon.12V
Diagnoz de înalt presiune 1,0 Num r
Diagnoz de înalt presiune 2,0 Num r
Funcþia imobilizator programat ,Da
Timp de aºteptare de securitate,Inactiv
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut.incepe si tu babeste.vezi daca ai vacuum pune limba pe furtunase,o fi vreunu fisurat, apoi debitmetru daca ai cu cine schimba l de proba,baga un deget la turbina vezi daca se invarte axul.cred ca daca aveai vreo electrovalva arsa iti aparea pe tester.apoi pe la egr sa nu fie intepenita sau membrana sparta.totodata curata si senzorul de pe galeria de admisie ala prins cu un surub,o fi imbacsit.spor la treburi.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR