Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, de cv vreme tot caut prin topicuri si nu gasesc rezolvare la problema mea. Am o astra g caravan z16se 2002 si de o vreme acul ce indica temperatura la motor nu se misca deloc, chiar si dupa 100 de km parcursi ramane la 0, neclintit. Stie cineva care poate fi problema?.. de la termostat sau alte cauza?
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Eu am aceeasi masina si pana am schimbat distributia si implicit termostatul nu crestea temperatura deloc (termostatul era blocat pe deschis). Acum pe distante scurte creste destul de greu (in 5-6 km urca la cca 80 grade) dar la drum intins sta la 85. Oricum temperatura din motor nu este aceeasi cu cea din bord. Cand in motor sunt cca 90 grade in bord arata cam 85 grade, treaba verificata si de mine cu OP-COM-ul. Oricum motorul z16se este ceva mai "friguros" cum mai spunea cineva aici pe forum. Ar trebui testat si senzorul de temperatura care de fapt el da comanda pentru afisarea temperaturii in bord.
Vezi putin si pe aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1003326


Ultima modificare făcută de gigatel30 la Sam 12 Jan, 2013 12:22 pm
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Salut. De termostat nu stiu ce sa zic. Ma gindesc la senzorul de temperatura apa, chiar la indicatorul din bord sau cum am rezolvat o problema ieri, firul de la senzor era intrerupt la 3 cm de senzor. Eu as incepe cu senzorul . E doar o parere. Mai asteapta poate e cine care a patit ca tine si-ti spune.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
De ce sa astepti! Poti incerca cu un tester, sa vezi daca citeste temperatura ( direct de la senzor ) caz in care problema e de la ceasuri, totodata poti verifica si instrumentele de bord cu testerul. Daca e picat senzorul de tempeatura ai probleme si la consum ( se mareste ). In masina baga caldura?
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Daca in habitaclu baga caldura binisor este de suspectat senzorul care nu arata in bord ca motorul se incalzeste. Caldura in interior la prizele de aer se simte incepand de pe la 65-70 de grade ceea ce ar trebui sa se vada la prima gradatie a indicatorului de temperatura din bord.
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
In masina se incalzeste destul de binisor, dar nu cum ar trebui, insa acul de la temperatura nu se ridica deloc. Si astazi am mers cu ea, am avut o inmormantare, si chiar l-am urmarit..nici macar nu se clinteste, iar in stilul de mers nu se simte nici o modificare...de la ce ar putea fi?...poate avea legatura si cu consumul mare de ulei?..pt ca si la ulei am problema dar nu stiu unde, pt ca toba nu imi afuma si nu e nici urma de ulei pe niciunde.
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Poti incerca sa acoperi radiatorul si sa mergi cativa km (10-15) sa verifici daca se ridica apa si daca se incalzeste mai mult. Cred ca ai lichid de racire suficient nu?
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Radiatorul este acoperit, iar lichid de racire este suficient, insa rezultatul e acelasi
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur de vina este termostatul. Porneste masina cand motorul este rece si dupa ce sta la relanti 10 minute pune mana pe furtunul de sus din stanga care intra in radiator. Daca acesta se incalzeste inseamna ca termostatul este blocat pe deschis iar antigelul circula prin radiator. Astfel nu reuseste sa se incalzeasca motorul si nici martorul in bord nu va indica nimic. Automat creste si consumul de benzina destul de mult. Dupa aceea fa un test pentru a vedea daca senzorul de temperatura functioneaza.
Referitor la ulei spune mai intai de care ai. Eu la acelasi motor am un consum de cca 200 ml/1000 km si la fel toba este perfect curata si nu am idee unde se duce. Cu toate acestea am inteles din unele discutii despre uleiuri ca motoarele de opel ar fi pretentioase la ulei si vor ulei cu specificatii opel si anume: GM-LL-A-025 pentru motoare pe benzina si GM-LL-B-025 pentru diesel. Acesta este un lucru destul de important si nu tate uleiurile au aceste specificatii pentru opel. Eu de exemplu am ARAL 5w40 care in urmai unei consultari cu un mecanic mi-a spus ca nu are specificatii pentru opel pe benzina in cel mai bun caz a vazut el pe undeva ca are pentru diesel. El mi-a recomandat asta:
http://www.revizieopel.ro/U...OS-1L,p-8990.html
sau asta:
http://www.mobil1.com.ro/pr...-life-0w-40.aspx.
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
eu folosesc 10w40 nu sunt sigur ce firma...dar cert consuma ulei..asta vara am facut cu ea un drum de 2500km, uleiul schimbat cu o zi inainte de plecare...cand am ajuns acasa am verificat uleiul si era pe ultimul prag..adica s-au dus aprox 2l de ulei...de atunci pana acuma...aceiasi situatie...doar ca nu am drumuri asa mari..sa zic maxim un 200km dus/intors cand ma duc la tara, atunci completez mereu ca sa fiu sigur...cand ajung acasa la fel..se observa diferenta majora la consum...am mai citit pe undeva ca la motoarele astea consumu de ulei este cauzat in general din cauza semeringurilor de la supapa..este posibil sa trebuiasca schimbati?
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai zice nimeni nimic?
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa se duca 2 litri de ulei. Pe joja o gradatie are 200 ml.


Nivelul maxim la z16se, adica 3.25 litri ulei, se afla la prima gradatie de sus (prima din partea stanga in poza) asa ca daca nivelul este intre partea de sus si ultima gradatie de jos poti sta lunistit. Un nivel mediu este insa de preferat.
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
nici chiar 2 litri...1 litru jumate sunt sigur ca am completat dupa acel drum...uleiul fiind schimbat inainte de a pleca
  • Vlad.

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2012

  • Mesaj Privat
alte pareri?..care si cum mere trb cu temperatura in principal?
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
masoara senzorul de temp parca e pe galeria de admisie are un singur fir

2167 ohmi la 18 grade

413 ohmi la 80 grade

cel mai bine vezi cu op-com[tester]


Ultima modificare făcută de adytimis1 la Mie 23 Jan, 2013 1:16 am
  • adytimis1

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2010

  • Mesaj Privat
consumul de ulei la motoarele opel benz se datoreaza in principal de la segmenti am gasit motoare cu segmenti de ungere lipiti pistoane fisurate semeringuri la supape obosite in special ani 2000-2002
  • electronistul21

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2009 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2011

  • Mesaj Privat
va complicati inutil.o simpla testare cu op-com va indica motivul defectului.se intra pe instrumente ,se da output test si acul se va misca ,daca este in regula.daca nu se misca la test(se duce la maxim din tester),defectul se afla in instrumente,trebuie inlocuit.intrati apoi in parametri si cititi ,,engine collant temperature".daca nu va indica termperatura pe tester,cablul este intrerupt,se reface legatura,sau senzorul este defect.pentru a elimina orice suspiciune asupra senzorului,verificati rezistenta acestuia la diferite temperaturi,asa cum a aratat un coleg mai sus.faptul ca nu va indica temperatura nu are absolut nici o legatura cu termostatul,daca acesta este defect,se va incalzi mai greu,acul va sta mai jos.problema este aceeasi si in cazul insuficientei de lichid antigel.
  • ady.dany

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sunt cu nervi la pamant
Am schimbat senzori de temperatura de mam saturat si tot nu imi indica temperatura
Am masurat si mufa care face conexiunea la senzorul de temperatura
Are continuitate, are voltaj
Si tot nu imi indica temperatura in bord
Si chear daca termostatul este blocat pe deschis apa circula prin tot motorul si tot ar trebui sa indice temperatura
Chear nu stiu ce sa mai fac
App am un bertone 20 t benzina 190 cp cod motor Z20LET
  • ady.dany

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am facut si diagnoza
Si la temperatura imi da -40grade sau -10
Si ca eroare p0115 circuit temperatura antigel semnal prea mare intermitent
Si nici aia la service nu stiu cauza
Help my
  • wolfblood

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2016

  • Mesaj Privat
salut!! si eu am avut aceeasi problema si am fost la test si din prima era sonda de apa care s-a rezolvat foarte repede si fara bataii de cap. Dar daca nu ti se incalzeste motorul mai mult ca sigur este vorba de termostat astra g. Dupa schimbarea termostatului +antigel complet am pornit masina si am lasat-o sa mearga pana a ajuns acul la 90 (si inainte ajungea,dar cu clima oprita si la relanti). Am dat drumul la clima si a inceput sa scada la 70.
Am schimbat si senzorul (desi era nou,schimbat tot la ei cu piesa originala) si s-a rezolvat problema.Drept urmare nu a trebuit decat sa platesc schimbul de antigel ,pentru ca termostatul functiona(l-am lasat pe cel nou,cel vechi este in portbagaj), iar senzorul era in garantie(nu e vina mea ca nu functioneazalegul mai sus),iar senzorul si mai usor(are o clema ce trebuie scoasa).
La ambele operatiuni se pierde an corect).Acum astept sa o scot pe autostrada sa vedem care este treaba.
Daca nu sta nici acum la 90 se poate sa fie de la ceasurile de bord,dar din cate mi-am dat seama azi,problema s-a remediat.Termostatul se schimba foarte usor(a precizat cotigel.Eu am lasat sa se scurga tot pentru ca oricum il schimbam intergal.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR