flaviu_32
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2013
- Mesaj Privat
Hello,
De curand am schimbat ceasurile la Agila mea (1.0, 1999). Cele vechi nu mai mergeau de loc, s-a ars ceva de pe placa electronica.
Problema este ca nu pot modifica km. A incercat si electricianul care a schimbat ceasurile dar n-a reusiti;
Am incercat si eu cu un prieten care are opcom-clona, am apasat butonul de trip reset cand ne-a cerut asta opcomul, am scos siguranta de la instrumente si dupa 5 min cand am pus-o la loc aveam 0(ZERO) km in bord. am incercat inca o data operatiunea doar ca de data asta am scos bornele bateriei => acelasi rezultat. Mentionez ca am facut toate astea cu contactul pus.
Nu as vrea sa ma duc la reprezentata. Aici in Anglia au niste tarife astronomice.
Please help
De curand am schimbat ceasurile la Agila mea (1.0, 1999). Cele vechi nu mai mergeau de loc, s-a ars ceva de pe placa electronica.
Problema este ca nu pot modifica km. A incercat si electricianul care a schimbat ceasurile dar n-a reusiti;
Am incercat si eu cu un prieten care are opcom-clona, am apasat butonul de trip reset cand ne-a cerut asta opcomul, am scos siguranta de la instrumente si dupa 5 min cand am pus-o la loc aveam 0(ZERO) km in bord. am incercat inca o data operatiunea doar ca de data asta am scos bornele bateriei => acelasi rezultat. Mentionez ca am facut toate astea cu contactul pus.
Nu as vrea sa ma duc la reprezentata. Aici in Anglia au niste tarife astronomice.
Please help
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
merge cu op-com....se tine apasat butonul cand se cere si se eleiberaza butonu cand dispare mesajul de pe ecran,apoi cand te anunta ca a reusit operatiunea..lasi totul asa cum este..contactul pus..tot...si mergi in fata la motor si scoti penultimele 2 sigurante de la dreapta spre stanga din tabloul ala negru din dreapta motorului sus.apoi mergi la masina,iei contactul,vii iar la motor pui siguranta inapoi..apoi pui contactul...si gata
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
flaviu_32
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2013
- Mesaj Privat
coste
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
flaviu_32
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2013
- Mesaj Privat
Dupa multe Incercari am reusit.
Din indrumarile colegului Daniel nu am inteles exact care siguranta trebuie sa o scot.
Dupa mai multe incercari am observant ca daca scot siguranta care corespunde instrumentelor becurile din bord nu se sting.
Atunci am luato pe incercate: cu contactul pus am scos fiecare siguranta pe rand si asa am gasit siguranta corecta: a doua sau a treia(nu mai stiu exact) de la stanga spre dreapta(cum te uiti la cutia de sigurante de sub capota); este o siguranta galbena de 80A parca.
Nu stiu exact poate ca documentatia este gresita sau masina a suferit ceva modificari dar siguranta care scrie in manual ca ar fi pentru instrumente la aceasta masina nu este de fapt pt bord.
In rest am urmat indicatiile lui Daniel. Asa a mers din prima.
Din indrumarile colegului Daniel nu am inteles exact care siguranta trebuie sa o scot.
Dupa mai multe incercari am observant ca daca scot siguranta care corespunde instrumentelor becurile din bord nu se sting.
Atunci am luato pe incercate: cu contactul pus am scos fiecare siguranta pe rand si asa am gasit siguranta corecta: a doua sau a treia(nu mai stiu exact) de la stanga spre dreapta(cum te uiti la cutia de sigurante de sub capota); este o siguranta galbena de 80A parca.
Nu stiu exact poate ca documentatia este gresita sau masina a suferit ceva modificari dar siguranta care scrie in manual ca ar fi pentru instrumente la aceasta masina nu este de fapt pt bord.
In rest am urmat indicatiile lui Daniel. Asa a mers din prima.
gbu77
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
- jurbaionut
- *
- 16 mesaje
- din 21 Oct 2012
- Astra 2002 Z16XE
- Braila
jurbaionut
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut
Am achizitionat de curand niste ceasuri de bord albe cu inele cromate pentru opelul meu astra g le-am pus pe masina in locul ceasurilor vechi, pana aici nici o problema merg perfect...... problema mea este urmatoarea ceasurile pe care eu le-am pus acum au 95000 de km, cele vechi originale ale masinii aveau 143000 de km, cum trebuie sa fac ca si pe ceasurile noi sa am acelasi nr de km ca pe cel vechi adica sa am kilometrii reali ai masinii.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si indrumari....Va multumesc!
Am achizitionat de curand niste ceasuri de bord albe cu inele cromate pentru opelul meu astra g le-am pus pe masina in locul ceasurilor vechi, pana aici nici o problema merg perfect...... problema mea este urmatoarea ceasurile pe care eu le-am pus acum au 95000 de km, cele vechi originale ale masinii aveau 143000 de km, cum trebuie sa fac ca si pe ceasurile noi sa am acelasi nr de km ca pe cel vechi adica sa am kilometrii reali ai masinii.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi si indrumari....Va multumesc!
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat
mentioneaza daca ceasurile sunt TRW sau VDO
in principiu daca ceasurile au folia si inelele originale aproape sigur sunt VDO
in cazul ceasurilor VDO modificarea se face pe obd cu OpCom din meniul instrumente.
la ceasurile TRW se face numai la nivel fizic direct pe eprom cu ajutorul unui programator.
dupa intrebarea pusa de tine intuiesc ca nu ai un programator de epromuri, de aceea iti sugerez sa apelezi la un specialist din zona ta...
in principiu daca ceasurile au folia si inelele originale aproape sigur sunt VDO
in cazul ceasurilor VDO modificarea se face pe obd cu OpCom din meniul instrumente.
la ceasurile TRW se face numai la nivel fizic direct pe eprom cu ajutorul unui programator.
dupa intrebarea pusa de tine intuiesc ca nu ai un programator de epromuri, de aceea iti sugerez sa apelezi la un specialist din zona ta...
- jurbaionut
- *
- 16 mesaje
- din 21 Oct 2012
- Astra 2002 Z16XE
- Braila
jurbaionut
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2012
- Mesaj Privat
Tachonow
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2014
- Mesaj Privat