Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
dupa cum am zis si in titlu am observat ca masina mea un opel astra h 2006 1.7 cdti cu motorul oprit si bagata in viteze fara frana de mana trasa pleaca la vale in trepte....panta nu era una foarte abrupta...masina era in treapta 1 si era cu fatza in sus(ca si cand as urca) si pleca cativa centimetri in jos se oprea....mai pleca oleaca se oprea....in suturi asa.pls daca stie cineva ce sa fac si eu sau daca trebuie sa imi fac probleme sau nu.ms
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Kitul de ambreiaj nu are nici o legatura cu compresia,metoda lasatului autoturismului in panta intr-o treapta de viteza e inventie romaneasca pentru asemenea situatii exista maneta dintre scaune care se si numeste frana de stationare,in alta ordine de idei doar un piston din cele 4 se va afla in compresie iar segmentii cine a vazut sunt despicati si au de fabrica 0,25mm fanta(deschidere) pe unde incet incet presiunea creata in cilindru scade in timp si va treziti cu masina in drum.Bucurati-va de sarbatori si lasati masinile in pace problemele MARI apar doar atunci cand se cauta explicatii la lucruri absolut normale.
P.S. eu unul nu mi-as lasa masina la mila inertiei lantului cinematic motor/cutie si a compresiei pe unul din cilindri pentru ca abia dupa aia pot aparea problemle cu adevarat MARI.
P.S. eu unul nu mi-as lasa masina la mila inertiei lantului cinematic motor/cutie si a compresiei pe unul din cilindri pentru ca abia dupa aia pot aparea problemle cu adevarat MARI.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
trebuie avut in vedere si faptul ca masina in acel moment forteaza in motor "pe invers", adica il invarte spre spate si nu este indicat deloc. Daca lasi masina in panta cu botul mai sus, baga maneta in marsarier, astfel motorul va avea tendinta sa se invarta tot in sensul normal. De retinut, motorul electric se poate roti in ambele sensuri fara probleme, motorul termic NU.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 249 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 249
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
cangri a scris:Pai normal ca nu se invarte invers.Ca doar nu trage aer pe evacuare(toba) si il elimina pe admisie(Filtru de aer).
Dar in caz de panta cel mai bine folosesti frana de mana.
Am auzit ca motorul diesel clasic,poate porni accidental si in sens de rotatie invers.Problema majora in acest caz este lipsa ungerii,pompa de ulei se roteste invers si trage uleiul din instalatie si-l baga in baie.
Dar in caz de panta cel mai bine folosesti frana de mana.
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
in primul rand multumesc tuturor pt raspuns nu ma asteptam sa raspunda atata lume intr.un timp asa scurt.uite de asta imi place sa pun intrebari pe aici mereu aflu lucruri pe care nu le stiam si puteau sa ma coste.oricum masina nu mananca ulei deloc, adica de la schimb la schimb nu completez nimic, nu scoate fum decat la accelerari bruste dupa mers pe oras subturat,dar nu mult, cu pornirea e asa si asa....dimineatza la minus grade pleaca la prima cheie dar nu ffff ushor,adica tin 2 3 sec poate chiar 4 la automat....dar dupa ce se incalzeste motorul daca in a aceeasi zi mai fac porniri pleaca la sfert...nu stiu daca e normal sau nu.bateria e noua.cu trasul eu zic ca trage nu o am de mult sa stiu cum tragea inainte dar eu sunt multumit.dc ar fi fost ambreiajul ma gandesc ca nu pleca in suturi...oricum inca o data ms tuturor care au raspuns
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Am auzit ca motorul diesel clasic,poate porni accidental si in sens de rotatie invers.Problema majora in acest caz este lipsa ungerii,pompa de ulei se roteste invers si trage uleiul din instalatie si-l baga in baie.
Asta e o aiureala si personal nu as crede asa ceva. In primul rand daca motorul diesel clasic este oprit acesta nu mai este alimentat cu motorina, pentru ca electrovalva de pe pompa de injectie cea care taie alimentarea pompei de injectie inchide exact orificiul de alimentare cu motorina al pompei. Iar pornitul motorului in sens invers nu se poate, pentru ca ar insemna ca timpii motor admisie->compresie->ardere->evacuare ar fi parcursi invers si asta nu ar mai permite aprinderea motorinei.
- adibaiacos2003
- **
- 296 mesaje
- din 05 Aug 2009
- Astra 2007 1.9 cdti
- Braila
adibaiacos2003
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2007 1.9 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Manno lasa masina asa cum este si bucurate de ia,nu te apuca sa umbli pe la motor,banuiesc ca are peste 150mii/km,umbli la motor daca papa ulei,nu mai are putere,porneste greu vara(iarna ori cum porneste un pic mai greu)scoate fum,se aud zgomote care nu se auzeau pana atunci,batai/zgranganeli/scartaieli
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Freakdriver
- **
- 57 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Astra 2001 2.0 DTH
- Iasi
Freakdriver
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salutare! Mai nou , ma confrunt si eu cu aceeasi problema. Am o astra g 2.0DTh din 2001, 260k si paseste destul de urat la vale.Indiferent cu fata, cu spatele ..in treapta 1, mansarier paseste de vreo 3-4 ori cand e in panta. Ce'i drept destul de mare panta din fata casei, dar inainte nu o facea. Ulei nu consuma prea mult, adik nu completez intre schimburi, trage la fel ca in tinerete(aproape). Am inteles ca ar fi bine sa ma duc sa fac un test de compresie, dar lamuriti'ma cu un aspect...poate sa fie de vina ambreiajul? sau e doar motorul pe duca si necesita o segmentare? aa sa nu uit...distributia nu am schimbat'o niciodata...si am numai eu facuti 60mii km...cineva zicea ca uleiul care unge distrubutia ar trebui verificat...In legatura cu pornirea ..porneste mai gre la cald..dar asta e o problema veche si am inteles ca necestia o resoftare(e o eroare de la ECU).
Nu pot sa stau indiferent problemei...ca asa sunt eu..
Nu pot sa stau indiferent problemei...ca asa sunt eu..
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Manno
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2012
- Mesaj Privat
Daca era ambreiajul nu pleca in suturi ci lin.distributia pe lant din cate stiu eu se schimba aproape de 500k(scuze dc gresesc). Compresia la motor asta mi.a zis si mie multa lume principala problema ar fi pierderea din putere, daca nu te confrunti cu asta parerea mea sa o lasi asa. Daca ii faci vreun test cva sa imi zic si mie cum iese si ce solutii de rezolvare a prob ai gasit.bafta