robitzoo
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
Buna seara , detin o vectra B2 2.0 DTI 101cp din 2001 si de ceva vreme uneori se aprinde engine check , si masina nu mai trage , practic i'mi anuleaza turbo. De obicei se aprinde si sta in jur de cateva secunde gen 30... insa astazi mi'a stat vreo 5 minute...... apoi se stinge , si totul revine la normal.
Mentionez ca am un stil de condus sportiv , in mare parte turat , schimb deseori chiar si in 4500... Cu toate acestea , in mare parte se aprinde engine check chiar dupa ce am mers cu ea turat si sportiv... de obicei la semafor patesc , sau cand o parchez.
Ceea ce incerc eu de la o vreme este sa o tin cat de cat turata , am inteles ca asta ar fi o cauza a infundarii egr'ului , mersul subturat. Probabil toti i'mi veti spune sa sa curat egr. Problema este ca momentan nu pot , si am nevoie de masina ( sunt student in Cj , nu prea am cu cine sa il curat si singur nu ma bag , iar cu banii nu stau grozav ... voi ajunge acasa la Hunedoara doar cam peste o luna ).
Am mai citit pe alte forumuri ca as putea sa scot mufa de la EGR , nu stiu exact in ce consta treaba aceasta.. unii spuneau ca ar fi o solutie sa il anulez ( provizorie pentru mine)...
Acum va intreb , in situatia mea , as putea face treaba asta? sa deconnectez EGR'ul ? cum se face? in ce consta? si ar putea avea urmari ? (negative , desigur) ...
Va multumesc!
Mentionez ca am un stil de condus sportiv , in mare parte turat , schimb deseori chiar si in 4500... Cu toate acestea , in mare parte se aprinde engine check chiar dupa ce am mers cu ea turat si sportiv... de obicei la semafor patesc , sau cand o parchez.
Ceea ce incerc eu de la o vreme este sa o tin cat de cat turata , am inteles ca asta ar fi o cauza a infundarii egr'ului , mersul subturat. Probabil toti i'mi veti spune sa sa curat egr. Problema este ca momentan nu pot , si am nevoie de masina ( sunt student in Cj , nu prea am cu cine sa il curat si singur nu ma bag , iar cu banii nu stau grozav ... voi ajunge acasa la Hunedoara doar cam peste o luna ).
Am mai citit pe alte forumuri ca as putea sa scot mufa de la EGR , nu stiu exact in ce consta treaba aceasta.. unii spuneau ca ar fi o solutie sa il anulez ( provizorie pentru mine)...
Acum va intreb , in situatia mea , as putea face treaba asta? sa deconnectez EGR'ul ? cum se face? in ce consta? si ar putea avea urmari ? (negative , desigur) ...
Va multumesc!
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
La tine egr-ul nu este electronic si nu ai ce mufa sa-i scoti ca sa-l deconectezi. Tu ai varianta simpla de EGR(e vacuumatic) practic ai 2 suruburi de desfacut si un furtunas de vacuum de scos din el. La tine cred ca problema este din alta parte si anume pompa de vacuum sau vre-un furtunas fisurat/crapat
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
robitzoo
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
beculetzu
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2008
- Mesaj Privat
Geo89- Suspendat
- 621 mesaje
- din 30 Sep 2009
- Vectra 2001 Y20DTH
- Braila
Geo89- Mesaje scrise: 621
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2009
- Mesaj Privat
incearca si tu sa ii faci o diagnoza si vezi codul de eroare stocat.cauta pe cineva cu un op-com si o rezolvi imediat.daca erai mai aproape de mine iti dadeam eu un op-cm sau opel tech 2 china pana iti rezolvai problema.cauta pe forum pe cineva care este langa tine si are op-com.asa vei sti sigur ce are.posibil sa fie si una din electrovalve dusa,furtunasele de vacum,pompa de vacum nu are nimic,pica foarte greu.daca ai nevoie si de ceva piese te pot ajuta!numai bine!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
desfa EGR-ul cum ti-a spus colegul mai sus si vezi daca culiseaza usor cand tragi cu gura si faci vid la capatul unde intra vacumul si daca este ok verifica toate furtunasele de vacum. ai tutorial bine facut cum se curata EGR si nu o mai tura asa ca o omori si ramai fara si atunci o sa fie mai bine ca vei merge pe jos...
P.S. va trebui sa ii cureti si galeria de admisie cat mai curand ca sigur e plina ochi
P.S. va trebui sa ii cureti si galeria de admisie cat mai curand ca sigur e plina ochi