DragosDGS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, un mic ajutor va rog. Vreau sa pun suspensie reglabila pe inaltime pe Vectra B 2001 sedan, 1,6 16V.
Ce imi recomandati, precizez ca folosesc masina zilnic.
vreau sa nu se incline asa mult pe curbe si sa cobor putin garda la sol.
Vara folosesc jante pe 17.
Mersi anticipat
P,S. sper sa nu fi uitat ceva sau sa nu fi dat destule date, e prima postare
Ce imi recomandati, precizez ca folosesc masina zilnic.
vreau sa nu se incline asa mult pe curbe si sa cobor putin garda la sol.
Vara folosesc jante pe 17.
Mersi anticipat
P,S. sper sa nu fi uitat ceva sau sa nu fi dat destule date, e prima postare
DragosDGS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
- mario_vectra
- **
- 55 mesaje
- din 07 Dec 2015
- Bucuresti
mario_vectra
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat
Fiind prima postare, sfat: foloseste 'cauta...' din dreapta sus, ca s-a discutat cu siguranta de multe ori.
Cateva linkuri sugerate, deci la cautare sunt si mai multe:
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
Depinde cati bani ai.
Reglabile slabe: Ta-technix, jom, fk. Aspect 10/10, functionalitate 10/10, confort 4/10; adica sunt dure, zici ca ai scanduri in loc de amortizoare.
Reglabile ok+: kw, bilstein. Aici deja au pretul dublu sau mai mare. Daca maresti pretul incep cu reglaj pe duritate.
Aspect 10, functionalitate 10, confort 7->10.
Depinde si de tine cum folosesti masina. Daca iei gropile, sinele de tramvai si denivelarile in viteza, reglabila ieftina te va nenorocii, reglabila scumpa sa zicem ca va face fata.
Alta treaba, de ce reglabila?
Vrei sa o mai ridici iarna sau doar ideea de a o lasa exact cat crezi ca e ok?
Daca ai drumuri proaste, nu esti obisnuit sa ai grija sa nu atingi ceva pe sub masina (caci vei atinge, ba la denivelari luate in viteza, ba la damburi/speed bumpere, ba la o groapa), daca iti place sa parchezi pe bordura (nu prea mai poti daca lasi masina), mai bine iei o suspensie fixa, ceva cu drop mic, 40/20 si oricum se imbunatateste aspectul si tinuta de drum.
Si inca ceva, nu doar suspensia te tine bine pe sosea. Daca bucsile, capetele de bara, pivotii sunt varza, poti sa iei si cea mai scumpa suspensie, ca tot barca va fi, doar ca o barca joasa.
Cateva linkuri sugerate, deci la cautare sunt si mai multe:
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
Depinde cati bani ai.
Reglabile slabe: Ta-technix, jom, fk. Aspect 10/10, functionalitate 10/10, confort 4/10; adica sunt dure, zici ca ai scanduri in loc de amortizoare.
Reglabile ok+: kw, bilstein. Aici deja au pretul dublu sau mai mare. Daca maresti pretul incep cu reglaj pe duritate.
Aspect 10, functionalitate 10, confort 7->10.
Depinde si de tine cum folosesti masina. Daca iei gropile, sinele de tramvai si denivelarile in viteza, reglabila ieftina te va nenorocii, reglabila scumpa sa zicem ca va face fata.
Alta treaba, de ce reglabila?
Vrei sa o mai ridici iarna sau doar ideea de a o lasa exact cat crezi ca e ok?
Daca ai drumuri proaste, nu esti obisnuit sa ai grija sa nu atingi ceva pe sub masina (caci vei atinge, ba la denivelari luate in viteza, ba la damburi/speed bumpere, ba la o groapa), daca iti place sa parchezi pe bordura (nu prea mai poti daca lasi masina), mai bine iei o suspensie fixa, ceva cu drop mic, 40/20 si oricum se imbunatateste aspectul si tinuta de drum.
Si inca ceva, nu doar suspensia te tine bine pe sosea. Daca bucsile, capetele de bara, pivotii sunt varza, poti sa iei si cea mai scumpa suspensie, ca tot barca va fi, doar ca o barca joasa.
DragosDGS
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Mario mersi foarte mult, este exact raspunsul pe care il cautam.
Da vreau sa o pot regla cat e necesar, mai am un Renault 5 GT Turbo si de acolo am vazut cat e de ok cu reglabila.
Vara merg cu roti de 17 si acum de exemplu imi freaca spatele la balans mai mare .
Si m-am dus direct la suspensie deoarece la mine nu ramane nimic sa bata, bucse, capeti de bara, bara de stabilizare, etc tot timpul sunt ok.
Ca sa fac un rezumat, sa inteleg ca KW ramane cel mai ok... cel putin pe asta il pot gasii aici in TM sa il iau daca nu ramane alternativa pe NET care nu as vrea sa ma arunc daca nu stiu exact ce vreu....
Ok mersi inca o data, cand fac schimbare va anunt si pe voi si niste poze bine inteles.
Da vreau sa o pot regla cat e necesar, mai am un Renault 5 GT Turbo si de acolo am vazut cat e de ok cu reglabila.
Vara merg cu roti de 17 si acum de exemplu imi freaca spatele la balans mai mare .
Si m-am dus direct la suspensie deoarece la mine nu ramane nimic sa bata, bucse, capeti de bara, bara de stabilizare, etc tot timpul sunt ok.
Ca sa fac un rezumat, sa inteleg ca KW ramane cel mai ok... cel putin pe asta il pot gasii aici in TM sa il iau daca nu ramane alternativa pe NET care nu as vrea sa ma arunc daca nu stiu exact ce vreu....
Ok mersi inca o data, cand fac schimbare va anunt si pe voi si niste poze bine inteles.
- mario_vectra
- **
- 55 mesaje
- din 07 Dec 2015
- Bucuresti
mario_vectra
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2015
- Mesaj Privat