Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ov3r85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema cu masina. e un astra h gtc 2006 / 105 cp/ z16xep problema este ca mi se aprinde si imi palpaie martorul de noxe si imi taie acceleratia... am fost la tester cu ea.. cica aveam un injector infundat.. le-am curatat pe toate pe ultrasunete.. teoretic problema ar fi terbuit sa se remedieze.. am mai facut cam 400km de la curatare si masina merge la fel.. cand accelerez.. se intampla cam din treapta a 2-a.. incepe sa palpaie martorul si nu prea am pedala.. bujiile le-am schimbat acum aprox `1 an pe toate.. injectoarele sunt curatate,.. daca ma poate sfatui cineva... multumesc.

am facut testul cu pedala si imi da eroarea ECN 31300.
Skip ads

  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca ai probleme cu presiunea in rampa, posibil pompa de benzina , sorb infundat, benzina cu apa,regulator de presiune etc.. Cumva folosesti benzina de la un "prieten"?
  • ov3r85

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
salut,
merci de raspuns.

nu.. insa am bagat in ult jumatate de anului numai 5-10 l , si aia a fost de la lukoil ( care am auzit ca e proasta)


am si probleme cu pompa de benzina posibil.. ca nu pot face plinul.. daca incerc sa bag peste 15l.. scuipa.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ov3r85 a scris:salut. am si eu o problema cu masina. e un astra h gtc 2006 / 105 cp/ z16xep problema este ca mi se aprinde si imi palpaie martorul de noxe si imi taie acceleratia... am fost la tester cu ea.. cica aveam un injector infundat.. le-am curatat pe toate pe ultrasunete.. teoretic problema ar fi terbuit sa se remedieze.. am mai facut cam 400km de la curatare si masina merge la fel.. cand accelerez.. se intampla cam din treapta a 2-a.. incepe sa palpaie martorul si nu prea am pedala.. bujiile le-am schimbat acum aprox `1 an pe toate.. injectoarele sunt curatate,.. daca ma poate sfatui cineva... multumesc.

am facut testul cu pedala si imi da eroarea ECN 31300.
Greu de aceptat ideea ca o masina ce merge inecat(catalizator in pericol),limitata electronic,are probleme de alimentare(lipsa presiune,pompa cu probleme,etc),e un non sens... Banuiesc a fi problema de functionare defectuoasa a cel putin un injector(injecteaza mai mult decit e normal),problema de debit,urmarea fiind un amesec incorect(bogat),sonda lambda vede acest lucru si trimite informatia la calculator,acesta neputind reduce debitul de benzina al injectorului problema,intra in mod de limitare electronica a debitului la totate injectoarele.Chiar cu aceasta limitare activa,calculatorul nu poate controla injectorul problema si avertizeaza soferul,prin aprinderea martorului din bord cu flesuri intermitente,ca este in pericol catalizatorul.
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Trouble Codes

If any of the following trouble codes with status PRESENT is stored.
With trouble code P1300 recognised:
Select the following Functional System:
Instrument
Check the following data list parameters:
Refer to IPC (Instrument) Table B-002 DATA LIST T007 Fuel Level Sensor
Function Checks

Refer to Table B-008 Check: Intake-Air System
Refer to Table B-009 Check: Exhaust System
Refer to Table B-010 Fuel System
Refer to Table B-011 Mechanical Function Check
Perform the following troubleshooting:

Refer to Table C-031 Ignition Status Circuit
After successful test/fault repair proceed to the next test step

Note:

This trouble code is only stored after longer engine operation under different operating conditions.
P1300 Misfire Detected at Low Fuel Level
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa se fi dus una din buji, acelasi simptom l-am avut si eu mai de mult .Incearca sa le scoti pe rand si sa observi vreo diferenta in modul de functionare la relanti al motorului.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ECN31300=P0313,nicidecum P1300,la motorul z16xep.La aceasta situatie e bine a studia in ansamblu,manifestarea problematica,nu limitindu-ne la un cod de eroare.Codul informeaza ca este aprindere proasta si combustibil putin,corect,deoarece masina este limitata de calculator.A se vedea si finalul,unde calculatorul vede prin sonda lambda exces de combustibil(martor cu flesuri rapide).Aici e un semn de intrebare,cum e posibil sa fie benzina putina in cilindri,dar catalizatorul in pericol(benzina in exces).Verificarea aprinderii,e simpla,verificarea injectoarelor e un pic mai dificila...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR