Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Harendates

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Salutare....
Iata povestea mea despre o vectra c.Masina a avut motorul facut varza....garnitura arsa,cilindru si bloc motor zdrente.Bun,am decis sa ii pun un altmotor .Zis si facut,dupa 1 zi am constatat ca am presiune in sistemul de racire,gaze in vasul de expansiune si ca pierd apa.Am duso la mecanic si mia zis ca este ori garnitura de chiuloasa or chiuloasa.Bun,mecanicul a decis sa ii schimbe garnitura de chiuloasa si intrucat aveam chiuloasa veche a rectificato si a puso pe motor(ca sa scurteze timpul de lucru la masina).Dupa ce a executat aceste reparatii masina nu a vrut sa mai porneasca si pace....a verificat si razverificat totul ptr vreo 3 zile si nu a gasit nimic.Deja plictisit am decis sa o duc la alt mecanic....acesta a verificat iarasi totul si nu a gasit nimic...timingul e ok,senzorii is ok,la diagnostic nu apare nimic insa masina nu vrea sa porneasca....sibgurul lucru care nu este in regula este presiunea la pompa de motorina care este prea mica insa nu gasim nici un motiv ptr asa ceva.am incercat o a doua pompa insa la fel... nu este presiune ...la ora actuala am ramas fara ideei asa ca orice idee este binevenita.cred ca cat de curand o sa ii dau foc....Este o Vectra c 2005 1.9 cdti
Skip ads

  • insignia

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ai facut o diagnoza? ai ceva erori stocate?verificasi pompa din rezervor poate nu ai debit suficient de motorina.....in anglia din ce zona anume esti poate te pot ajuta cumva,,,
stima
  • cip077

  • Mesaje scrise: 1,262
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 2003 2,2 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ce matinal esti Exclamation Very Happy
  • Harendates

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat pompa din rezervor...la fel... la diagnostic mecanicul zice ca nu ii apare nimic...totul e ok...dar nu porneste...motorina pur si simplu nu are presiune la pompa.daca ajuta la ceva voltajul la pompa de motorina e undeva intre 4v si 8v.eu is in zona yorkshire (Hull mai precis)... iti las numarul mea de tel ca poate ne intelegem mai bine la tel. 07578684700
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune este in regula ? Banuiesc ca presiunea ati citit-o de pe rampa comuna.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
salut

zici ca ai inlocuit motorul...ai folosit restul de accesorii de pe vechiul tau motor? pompa de inalte rampa injectoare etc? daca da inainte au functionat ok?
  • Harendates

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
de pe vechiul motor am laut doar pompa de motorina si functiona ok,vechiul motor functiona ok (pana a fost prajit-garnitura,chiuoloasa,bloc motor si un cilindru au fost dusi).astazi o sa vina un mecanic de la vauxhall si a zis ca o sa intre in sistemul electronic al masini sa incerce un diagnostic.mecanicii au zis ca sa dus pompa de motorina insa in acest caz trebuie sa aflu ce anume a stricat pompele de motorina ptr ca am incercat 2 si acelasi rezultat... masina nu porneste
  • Harendates

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Update: Tipul de la Vauxhall a venit dotat cu un Tech2 ptr diagnostic si dupa ce la pus pe masina raspunsul a fost simplu:cum vrei sa porneasca masina daca ECU-ul de la masina este prajit. A gasit erori insa nu a reusit sa intre in ECU-ul de la masina...de parca nu ar fi existat
  • insignia

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca se arde un ecu asa din senin...mai verifica mufe cablaje peste tot pe la motor...poate nu ai chiar atata ghinion..
bafta
  • Harendates

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Anglia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2013

  • Mesaj Privat
a verificat omul firele,mufele, a masurat sa vada daca are curent pe fire etc etc...asa a zis si el...ca nu se arde asa de usor insa cica daca primeste un soc de curent ai mari sanse sa se arda.si probabil asta sa si intamplat...preupunem ca bateria a murit si cand a pus power pack pe ea sa o porneasca ar fi primit un soc de curent.Oricum inainte sa moara definitiv a avut ceva simptome... nu stiu daca legate de ECU totusi... cand incercam sa pornesc masina invartea odata,luminile de la bord mureau si nu se mai auzea nimic de la motor...daca tineam pe automat incepea sa invarta iar dupa cateva secunde si pornea....
  • insignia

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nasol....iti trebuie un alt ecu identic cu al tau...acolo sigur gasesti pe la dezmembrari....sa iti dea si codul de securitate al masinii de pe care este luat
altfel iti v-a fi imposibil sa te descurci mai ieftin
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR