- faneionita
- OP
- 3 mesaje
- din 01 Jan 2013
- Corsa 2010 Z13DTH
- Ilfov
faneionita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2010 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2013
- Mesaj Privat
Am o problema la corsa d,tip motor z13dth,nu porneste ,am pus opel comu pe ia si nu da nici o eroare,decat la valorile reale cand dau la automat sa pornesc numi ridica presiunea in rampa mai mult de 5MPA,mentionez ca nu am scurgeri de motorina pe nica eri,am schimbat senzorul de presine de pe rmpa de inalta presiune,am schimbat regulatorul de pe rampa de inalta,am verificat injectoarele si lucreaza foarte bine,am facut proba si cu alta pompa de inalta presiune si degeaba,numi ridica presiunea in rampa mai mult de 5MPA.Cineva mia zis ca nu are cum sa porneasca cu presiunea aia,trebui sa aiba minim 18MPA cind dai la automat sa pornesti.Nu mai stiu ce sai fac,daca a mai intalnit cineva aceiasi problema va rog sami spunetii,multumesc frumos.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- faneionita
- OP
- 3 mesaje
- din 01 Jan 2013
- Corsa 2010 Z13DTH
- Ilfov
faneionita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2010 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca presiunea realizata este 50 bari ne confirma ca pompa se roteste.Pentru ca pompa de inalta sa poata lucra corespunzator, trebuie ca acest combustibil ce intra in ea sa indeplineasca parametri de presiune si debit,minim necesar.De regula(nu intotdeauna),cind ai o intrare corecta, ai si o iesire corecta.Nu spun ca aceasta-i rezolvarea,dar merita verificata!
- faneionita
- OP
- 3 mesaje
- din 01 Jan 2013
- Corsa 2010 Z13DTH
- Ilfov
faneionita
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2010 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Din spusele tale,ai inlocuit tot ce se putea inlocui,pe rampa.Am o curiozitate,in toate documentatiile Opel,la aceasta motorizare se gaseste pe un capat al rampei un regulator(solenoid) de inalta presiune,eu pe motorul meu nu-l am.Intrebarea fireasca e,cum se relizeaza presiunea corecta ceruta de program?Supapa mecanica de pe rampa,se comporta ca o supapa de siguranta(deschide si inchide la aceeasi valoare a presiunii,prag,cum i se mai spune).Din analogiile cu alte sisteme de injectie,cred ca aceasta presiune reala,se poate suprapune peste presiunea din program,prin comanda regulatorului de debit,de catre calculator.Mai pe scurt,nu-i dai motorina la pompa,nu poate creea presiune.Vrei presiune mare,ii dai debit si turatie.Rezumind,eu m-as indrepta catre acest regulator de debit(fuel quantity adjuster).Cred ca ,toate componentele inlocuite au fost luate de pe motor functional...!