- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Masoara de curiozitate tensiunea la bornele bateriei in timp ce motorul sta la relanti cu farurile stinse, ma gandesc sa nu fie dus releu de la alternator, care regleaza tensiunea la maxim 14V in sarcina si sa-ti bage prea multa tensiune, urmand ca atunci cand aprinzi farurile sa scada intensitatea.
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
- alex_paval
- ***
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- vlad_pl_27
- OP
- 179 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Vectra 2001 y20dth
- Hunedoara
vlad_pl_27
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
gabiasi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
buna
verifica toate legaturile de masa de pe masina si tensiunea de pe alternaror este un pic cam mica ,trebuie sa fie 14 v, 14,2 v.problema poate surveni de la contactul de masa ,in sensul ca nici releul nu poate masura o valoare reala la bornele alternatorului daca nu sint legaturi perfecte si sint oxidate .
verifica toate legaturile de masa de pe masina si tensiunea de pe alternaror este un pic cam mica ,trebuie sa fie 14 v, 14,2 v.problema poate surveni de la contactul de masa ,in sensul ca nici releul nu poate masura o valoare reala la bornele alternatorului daca nu sint legaturi perfecte si sint oxidate .