dan68174
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2013
- Mesaj Privat
Cum scriam si in titlu, problema vizeaza schimbarea vitezelor 1,2,3,4 cu precadere. Este pentru a III-a oara cand patzesc asta si cred ca e momentul sa merg la un mecanic. Ideea e ca in momentul in care incerc sa schimb viteza - din I-a in a II-a - ,evident ambreiajul calcat la maxim, levierul opun rezistenta. Singurul lucru care se aude este un sunet ca si cand s-ar freca cauciuc pe cauciuc, ceva de genul. La fel se intampla si cu vitezele a III-a si a IV-a, inclusiv retrogradarea lor. Repet, vitezele se schimba, dar mai greu si cu acel zgomot ciudat. Initial am crezut ca e din cauza motorului rece, dar nu. Zilele trecute am facut un drum de peste 60 km, deci motor cald, temperatura apei 90° deci conditii ideale de exploatare....sa zic asha. Am facut si un drum dus-intors pana in Franta , cam 2400 km si nici o problema. Doar zilele trecute s-a intamplat pt a III-a oara si a inceput sa ma puna pe ganduri. De fiecare data cand am patit-o, de fapt dupa, a trecut.Deci a durat 15-20 de min toata povestea apoi toate au revenit la normal. Vitezele se schimba/retrogradeaza in mod normal fara nici un efort , sunet, perfect...Motorul e un CDTI 130 cp si sunt la 105 400 km.Ultima revizie a fost la 93 000 cu schimb de ulei si verificare completa a tuturor nivelurilor la reprezentanta Mercedes...ceva idei?merci
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ca idee....vad in semnatura ca masina are motor A20DTH adica 160CP si nu 130CP. In mare, incearca sa te obisnuiesti cu asta, la Insignia, indiferent de tipul de motorizare(fac referire doar la diesel), cutia de viteze este "stransa" ceea ce face ca schimbatul treptelor de viteza sa se faca mai greu si ca levierul sa opuna rezistenta. Si la mine, ca si la multi altii, la fel se mainifesta. De obicei, eu personal, incerc metoda dublu ambreiaj cand opune rezistenta si nicidecum nu incerc sa fortez levierul.
Bafta!
Bafta!
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
E verificat. Prima data cand am condus Insignia, la Saviem am-am dus cu gandul ca pe el am facut scoala de soferi. Nu imi venea sa cred ca la o masina de teapa ei, au pus o asa cutie de viteze sau un asa kit de ambreiaj.
Eu am trecut de la Astra H de 150 cp, pot sa zic ca nu exista termen de comaratie. Avea o elasticitate de ai fi schimbat vitezele intr-una. La capitoll asta Insignia este PRAF.
Eu am trecut de la Astra H de 150 cp, pot sa zic ca nu exista termen de comaratie. Avea o elasticitate de ai fi schimbat vitezele intr-una. La capitoll asta Insignia este PRAF.