shauru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2005
- Mesaj Privat
Salut
Datele problemei:
Masina: Opel Frontera 2.3 turbo diesel
Simptome: acum 2 zile motorul a inceput sa mearga intrerupt, cu mult fum. Am constatat ca atunci cand slabesc busonul de la vasul de expansiune, motorul incepe sa mearga normal. Cu busonul scos se puteau auzi bolboroseli in vas. Desemenea am observat scurgeri de lichid (cu gust dulce) la gura tevii de esapament. Am schimbat garnitura de chiulasa. Pe garnitura veche nu aveam nici o arsura. Am pornit motorul pentru a il incalzi inainte de ultima strangere si totul era exact ca inainte.
Ma intereseaza pareri (cu argumente) asupra cauzelor acestor probleme.
Multumesc!
Datele problemei:
Masina: Opel Frontera 2.3 turbo diesel
Simptome: acum 2 zile motorul a inceput sa mearga intrerupt, cu mult fum. Am constatat ca atunci cand slabesc busonul de la vasul de expansiune, motorul incepe sa mearga normal. Cu busonul scos se puteau auzi bolboroseli in vas. Desemenea am observat scurgeri de lichid (cu gust dulce) la gura tevii de esapament. Am schimbat garnitura de chiulasa. Pe garnitura veche nu aveam nici o arsura. Am pornit motorul pentru a il incalzi inainte de ultima strangere si totul era exact ca inainte.
Ma intereseaza pareri (cu argumente) asupra cauzelor acestor probleme.
Multumesc!
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- alexandrv_b
- **
- 189 mesaje
- din 26 Sep 2006
- Zafira 2003 Y20DTH
- Aiud-Alba
alexandrv_b
- Mesaje scrise: 189
- Locatie: Aiud-Alba
- Masina: Zafira 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2006
- Mesaj Privat
ROBERTby2000 a scris:cam nasol...posibile fisuri...in motor.daca este in bloc se rezolva.alezat+bucsat+alezat+honuit. daca este chiuloasa...se poate suda daca nu sunt in puncte cheie. stiu pe cineva care merge cu busonul desfacut altfel pocnesc furtunele de apa din cauza presiunii create. (tot opel din pacate)
@ROBERTby2000:
Sigur acel cineva are blocata supapa de suprapresiune din buson!!
@shauru: Probabil garnitura de chiulasa ori fisura(por) in chiulasa, racitor de ulei etc.
Da un ochi aici: https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0 . Adevarul e ca nu se prea discuta despre opel frontera dar problema e cam asemanatoare.
Stiu ca esti nou, dar in partea de sus a paginii este functia <<cautare>>. Foloseste-o si o sa fii uimit cat de mult te poate ajuta si cat de utila e!!
Bafta multa !!!
crev
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 Y 17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2006
- Mesaj Privat
bujie
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
foarte rau ce se intimpla ai o problema grava din pacate.am inteles ca ai schimbat garnitura de chiulasa si tot ai problema cu antigel la evacuare atunci ati recomand sa dai jos chilasa sa o dai la probat. erau uni prin colentina care probau ciulase blocuri si racitoare ulei dar din auzite sar fi mutat langa intrep.. acumulatorul genul centura orasului daca ai si racitor de ulei iti recomand sal verifici si pe el si etansetatile lui la montare oringuri si alte chestii de etansare multa bafta
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Si eu inclin sa spun ca este o fisura in bloc si nu in chiuloasa. Simptomul este ca de garnitura arsa, dar asta s-a exclus la demontare. Cert este ca apare fum cu bogat continut in vapori de antigel. Motorul nu merge neregulat? Mai ales dupa ce se incalzeste? La admisie, datorita presiunii din instalatia de racire, pe langa vapori de motorina trage si antigel, care arde partial (alcool, glicerina), iar restul este evacuat sub forma de vapori o data cu gazele de ardere.