don_tzapu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salutare, am un opel astra f , din 1997, motor x17dtl si nu vrea sub nici o forma sa pornesca dimineata. Am citit prin forum si am gasit tot felul de explicatii. Sa va zic si problema mea...
De cand a venit gerul dimineata nu porneste decat impinsa sau trasa. Bujiile le-a verificat un mecanic si mi-a zis ca sunt bune ( a scos puntea de cupru dintre ele si a pus un fir de la baterie pe fiecare in parte sa vada daca functioneza. El a zis ca da...). Apoi s-a uitat la releul bujiilor, mi-a zis ca nu e bun si ca dimineata sa pun un fir pe plus la baterie si unul pe puntea de cupru dintre bujii pentru a le incalzi manual. Am facut asta si masina porneste la sfert cum se zice. Chestia e ca daca reusesc sa o pornesc dimineata toata ziua numai sunt probleme, porneste imediat. Am pus si un aditiv in motorina, la fel, am desfacut palnia aia de la filtru de motorina, a curs putina apa si apoi a venit motorina. Am crezut ca a inghetat apa din motorina....la fel a doua zi nu porneste. M-am gandit ca se dezamorseaza. Am cumparat o pompita de amorsare cu sens unic , am montat-o pe tur...la fel dimineata nu porneste desi conductele sunt amorsate. Acum un mecanic mi-a zis ca poate e de la avansul pompei....nu prea imi vine sa cred asta pentru ca dupa ce o pornesc o data nu mai sunt probleme. La injectoare la fel, daca erau decalibrate masina banuiesc ca mergea in "3" dar ea merge rotund. Compresia nu am masurat-o dar din cate am citit, daca ai compresie slaba trebuie sa porneasca greu si la cald. Nu stiu ce sa ii mai fac ca mi-a terminat nervii. Masina o am de o luna... Daca aveti vreun sfat va ascult cu placere
De cand a venit gerul dimineata nu porneste decat impinsa sau trasa. Bujiile le-a verificat un mecanic si mi-a zis ca sunt bune ( a scos puntea de cupru dintre ele si a pus un fir de la baterie pe fiecare in parte sa vada daca functioneza. El a zis ca da...). Apoi s-a uitat la releul bujiilor, mi-a zis ca nu e bun si ca dimineata sa pun un fir pe plus la baterie si unul pe puntea de cupru dintre bujii pentru a le incalzi manual. Am facut asta si masina porneste la sfert cum se zice. Chestia e ca daca reusesc sa o pornesc dimineata toata ziua numai sunt probleme, porneste imediat. Am pus si un aditiv in motorina, la fel, am desfacut palnia aia de la filtru de motorina, a curs putina apa si apoi a venit motorina. Am crezut ca a inghetat apa din motorina....la fel a doua zi nu porneste. M-am gandit ca se dezamorseaza. Am cumparat o pompita de amorsare cu sens unic , am montat-o pe tur...la fel dimineata nu porneste desi conductele sunt amorsate. Acum un mecanic mi-a zis ca poate e de la avansul pompei....nu prea imi vine sa cred asta pentru ca dupa ce o pornesc o data nu mai sunt probleme. La injectoare la fel, daca erau decalibrate masina banuiesc ca mergea in "3" dar ea merge rotund. Compresia nu am masurat-o dar din cate am citit, daca ai compresie slaba trebuie sa porneasca greu si la cald. Nu stiu ce sa ii mai fac ca mi-a terminat nervii. Masina o am de o luna... Daca aveti vreun sfat va ascult cu placere
gabiasi
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2012
- Mesaj Privat
Adyiidonn
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
Salut!
ma poate ajuta si pe mine cu un sfat,....o parere...... Am un opel astra f motor x17dtl si nu vrea sa-mi porneasca, pompa a fost verificata pe banc, injectoarele asemenea, bujiile sunt ok. injectoarele pulverizeaza motorina dar nu vrea sa porneasca....porneste dar maxim 3 secunda , distributia e pusa la punct.
.......sunt disperat, va rog daca aveti vreo ideie.......
Multumesc anticipat!
ma poate ajuta si pe mine cu un sfat,....o parere...... Am un opel astra f motor x17dtl si nu vrea sa-mi porneasca, pompa a fost verificata pe banc, injectoarele asemenea, bujiile sunt ok. injectoarele pulverizeaza motorina dar nu vrea sa porneasca....porneste dar maxim 3 secunda , distributia e pusa la punct.
.......sunt disperat, va rog daca aveti vreo ideie.......
Multumesc anticipat!
- unicooll
- **
- 145 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Astra 1995 X16XEL
- Iasi
unicooll
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Salut...poti da mai multe detalii cum a aparut problema? Pur si simplu nu a mai vrut sa porneasca deodata sau a avut si alte simptome inainte de asta? Ai schimbat ceva inainte de a aparea problema?
La prima vedere dupa cum spui ca ai verificat si nu ai gasit probleme la bujii, injectoare, pompa, distributie, eu pot sa-mi dau o parere ca ar porni de la ECU problema.
La prima vedere dupa cum spui ca ai verificat si nu ai gasit probleme la bujii, injectoare, pompa, distributie, eu pot sa-mi dau o parere ca ar porni de la ECU problema.
don_tzapu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
i-am schimbat si releul si bujiile, i-am pus si o supapa unisens pe tur ( o galusca de cauciuc ) si tot la fel face. Dimineata porneste foarte foarte greu si scoate un fum de nu mai vezi nimic in spate. Cand porneste 1 minut motorul merge foarte prost, parca nu ar avea motorina, merge gatuit ca si cum ar fi pe benzina si nu ar lucra 2 bujii. Dupa care totul revine la normal si nu mai am probleme toata ziua. A doua zi o iau de la capat.... Daca pompez pe supapa aia unisens de cateva ori pe undeva pe la pompa de injectie se aude un suierat ca si cum ar scapa aer pe undeva dar nu imi dau seama pe unde. Cum imi pot da seama daca pompa mea de injectie este dusa?
don_tzapu
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2012
- Mesaj Privat
geosev37
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 1993 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2009
- Mesaj Privat
Va salut ! Sunt posesorul unui Opel Astra 1.7 tds, 1993, motor Isuzu. Scoate fum pe joja de ulei. Scoate bine. Mi-a zis cineva ca trebuie sa segmentez motorul. Vreau sa stiu daca intr-adevar trebuie segmentat sau este vb de altceva. Mentionez ca de la schimb la schimb ( ulei ), ma refer la 8000 km, papa cam 1L ulei.
- nicumaresalul
- **
- 103 mesaje
- din 03 Jul 2008
- Astra 1992 isuzu
- Iasi
nicumaresalul
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut ''geosev37'' nu vreau sa te sperii,dar,ii foarte probabil sa fie vorba de o segmentare.Daca ii dai cox o saptamana(sa mergi cu ea nervos)vei vedea ca acel litru de ulei este papat de catre motor.Vei observa cel mai bine la pornire dimineata,cum i-ti scoate fum albastrui.Motoarele sunt foarte reusite,ma refer la cele de ISUZU.Daca vrei sa o salvezi si s-o mai ai nnnn......km,parerea mea e sa-i faci o segmentare,dar cu piese de la mama lor!
Dar mai intereseaza-te,mai citeste,mai trage cu ochiul,ca poate nu este asa cum zic eu
ASTA E CE AS FACE EU!
Tine-ne la curent cu noutatile.Succes!
Dar mai intereseaza-te,mai citeste,mai trage cu ochiul,ca poate nu este asa cum zic eu
ASTA E CE AS FACE EU!
Tine-ne la curent cu noutatile.Succes!