lepsulet
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Imi cer scuze daca a mai existat aceasta discutie. Am gasit in cautare dar era vorba de motorina (combustibil) si nu ulei, ca in cazul meu. Daca totusi a mai exista acest topic, rog respectuos sa fiu directionat spre el.
Problema am inteles ca este de ceva ani (masina e achizitionata de la primul proprietar) si nu s-a gasit rezolvare. Poate mai sunteti posesori de Astra pe diesel si v-ati lovit de acest aspect.
Sub injectoare, in locasul acela (vezi foto - zona evidentiata cu galben), am un strat de ulei. Voi reveni si cu pozele de la masina mea, acum nu am la dispozitie si am folosit una generica doar ca reper pozitie.
Ma gandesc sa curat zona si sa vedem in cat timp apare si sub ce regim de folosire - turatii mari, treapta de viteza mai mare.
E cineva care ma poate ajuta? Momentan o explicatie ar fi ca simiringurile scapa ulei. Voi urmari dupa revizia de acum, cu uleiul schimbat, ce se intampla, ce consum apare.
O sa ma uit sa vad si pe unde mai da ulei sa fac niste foto, poate e relevant ca imagine de ansamblu.
Multumesc frumos.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19TDH
Imi cer scuze daca a mai existat aceasta discutie. Am gasit in cautare dar era vorba de motorina (combustibil) si nu ulei, ca in cazul meu. Daca totusi a mai exista acest topic, rog respectuos sa fiu directionat spre el.
Problema am inteles ca este de ceva ani (masina e achizitionata de la primul proprietar) si nu s-a gasit rezolvare. Poate mai sunteti posesori de Astra pe diesel si v-ati lovit de acest aspect.
Sub injectoare, in locasul acela (vezi foto - zona evidentiata cu galben), am un strat de ulei. Voi reveni si cu pozele de la masina mea, acum nu am la dispozitie si am folosit una generica doar ca reper pozitie.
Ma gandesc sa curat zona si sa vedem in cat timp apare si sub ce regim de folosire - turatii mari, treapta de viteza mai mare.
E cineva care ma poate ajuta? Momentan o explicatie ar fi ca simiringurile scapa ulei. Voi urmari dupa revizia de acum, cu uleiul schimbat, ce se intampla, ce consum apare.
O sa ma uit sa vad si pe unde mai da ulei sa fac niste foto, poate e relevant ca imagine de ansamblu.
Multumesc frumos.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z19TDH
A7860
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alba Iulia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2018
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
uleiul acolo ajunge doar daca s-a stricat garnitura de pe injector (are la mijlocul injectorului un o-ring) sau sau daca a fost umblat la ele si nu au fost schimbate saibele de foc si nu a fost strans corect surubul injectorului care preseaza pe el sa nu iasa compresia din cilindru (care este amestecata cu vapori de ulei si combustibil).
solutia este de a scoate injectoarele complet, se schimba o-ringurile de pe injector si saibele de foc si se pune la loc cu strangere corecta a surubului de blocare cu cheia dinamometrica la moment.
solutia este de a scoate injectoarele complet, se schimba o-ringurile de pe injector si saibele de foc si se pune la loc cu strangere corecta a surubului de blocare cu cheia dinamometrica la moment.