Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • GianY01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua ! de vreo 4 zile tot citesc topicuri dar problema pe care o are masina mea nu este chiar aceeasi si vreau sa fiu sigur inainte sa schimb termostatul !
Problema sta in felul urmator : masina porneste fara probleme, caldura incepe sa bage dupa 3-4 minute la inceput mai slab iar apoi aproape frige (modelul fara clima, clasic),masina trage nu mi se pare nimic ciudat in functionare.M-am uitat si la circuitul apei, furtunele sunt fierbinti , curge apa doar printr`un furtunas la retur.
Ce pot sa fac sa ma conving ca de vina este termostatul ?
Ce alta cauza mai poate fi ?
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
De vina e frigul de afara, ca masura de protectie poti pune un carton in fata radiatorului. Iarna si frigul, astea reprezinta problema motoarelor diesel, nu se ridica temperatura decat dupa 20-30 de min de functionare (in conditii de -10, -15 cum e acuma). Eu am bagat 3 randuri de cartoane la radiator sa tina dos, si mai mult de 77 de grade nu mi-a crescut apa (dupa 20 de km de mers), si cu aeroterma la minim ( cu cat aeroterma baga mai mult aer in masina, cu atat motorul se incalzeste mai greu).
  • GianY01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
o sa incerc si cu carton.La mine sigur este o problema de exemplu prin septembrie am fost pana la balea lac iar tot drumu acul a stat foarte putin ridicat pe la 60-70 de grade sau deloc ,abia cand am ajuns la balea sus am vazut acul la 90 de grade.
Unde este senzorul care indica temperatura in bord ? Masina a stat 1 an si ceva nepornita si ma gandesc ca poate s-a coclit ceva...
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
E posibil ca termostatul sa fie defect. Cel mai bine il scoti, si il pui la fiert, daca deschide atunci cand apa fierbe inseamna ca e bun. Din ce am aflat eu , termostatele astea se deschid in trepte pt a nu da soc motorului. Senzorul de temperatura se alfa tot in jurul termostatului, intra o mufa cu 2 fire in el.
  • GianY01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 z19cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2012

  • Mesaj Privat
senzorul de pe termostat am impresia ca da comanda la electroventilator eu l`am scos cu motorul pornit si au pornit electroventilatoarele. am mai vazut o mufa la vasul de expansiune dar banuiesc ca aia indica nivelul scazut de antigel.Trebuie sa fie un senzor si pentru indicatorul din bord presupun.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la mine situatia e identica...
e problema cunoscuta la diesel...
  • adi.bv

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut ,apa la motor trebuie sa stea intre 85 -87 grade ,daca va sta sub aceste valori (nu conteaza daca e frig afara dupa 10 min .. 15 trebuie sa se ridice la 85 grade ).
Eu am schimbat de 2 ori termostatu si imediat dupa ce am pus termostat nou ,apa statea la 85 de grade minim .
Termostatu meu deschide la 88 grade(scrie pe ele la ce temperaturi deschid si se poate observa si in mers).
Schimba termostatu si nu o sa ai probleme.

Bafta
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am facut si eu testul, cu ajutorul meniului ascuns am vazut ca temperatura motorului avea 40* C, furtunul de sus ce intra in radiator, era cald, si m-a dus cu gandul ca termostatul meu e blocat pe deschis... Si de ce spun asta ... chiar si dupa 30 de min de functionare, apa se ridica abia pe la 70 si ceva de grade, nu mai zic, daca dau drumu la aeroterma la maxim coboara temperatura tare mult ... In concluzie, vorba unui coleg de pe forum, daca dupa 5 - 7 min (chiar 10) de rulare al motorului la relanti, furtunul superior ce intra in radiator este cald, inseamna ca termostatul este deschis si apa ruleaza si prin radiator...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR