pitiku
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
posesor de opel corsa, 1,4 16 V, 90CP, 1996 am inlocuit jentile originale de pe corsa mea, cu unele mai mari BBS din magneziu si automat , cauciucuri mai late 195/45/16 schimbarea asta am facut-o acum o saptamana si am constatat ca parca se misca mai greu masina in demaraj si plus ca akum la 100-120 km/h imi tremura volanu inainte sa schimb jentile la 170 de km /h nu se misca volanu, stie cineva care ar putea fii cauza ??? si am facut si unghiul de fuga ca am crezut ca e devina unghi astept un rasp de la voi
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
In primu rand sunt prea mari cum a zis si colegul meu. Puteai sa pui cu incredere jante de 15" si aveai si stabilitate si aspect.
In legatura cu problema ta, echilibreaza-le bine apoi vezi ca jantele after market nu au niste inele de centrare si sunt mai mari, adik nu vin fix pe butucul jantei. Mai mult ca sigur problema ta este 90% de aici, asa am patit si eu. Inele poti gasi in targ in Vitan daca esti din bucuresti, daca nu cauta pe forum si ia dimensiunile apoi fa-ti unele
In legatura cu problema ta, echilibreaza-le bine apoi vezi ca jantele after market nu au niste inele de centrare si sunt mai mari, adik nu vin fix pe butucul jantei. Mai mult ca sigur problema ta este 90% de aici, asa am patit si eu. Inele poti gasi in targ in Vitan daca esti din bucuresti, daca nu cauta pe forum si ia dimensiunile apoi fa-ti unele
- jolyjoker
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2006
- Astra 1994 c18xe
- Bucuresti
jolyjoker
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2006
- Mesaj Privat
pitiku a scris:posesor de opel corsa, 1,4 16 V, 90CP, 1996 am inlocuit jentile originale de pe corsa mea, cu unele mai mari BBS din magneziu si automat , cauciucuri mai late 195/45/16 schimbarea asta am facut-o acum o saptamana si am constatat ca parca se misca mai greu masina in demaraj si plus ca akum la 100-120 km/h imi tremura volanu inainte sa schimb jentile la 170 de km /h nu se misca volanu, stie cineva care ar putea fii cauza ??? si am facut si unghiul de fuga ca am crezut ca e devina unghi astept un rasp de la voi
si eu am aceeasi priblema cu tremuratul...in primul rand verifik dak ai distantiere...k asta e problema..iar dak nu reusesti sa rezolvi problema iti zic eu ..tine tare d volan k la peste 130 se stabilizeaza si nu mai tremura...
pitiku
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2006
- Mesaj Privat
- jolyjoker
- **
- 116 mesaje
- din 15 Sep 2006
- Astra 1994 c18xe
- Bucuresti
jolyjoker
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1994 c18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2006
- Mesaj Privat
pitiku a scris:de echilibrat am echilibrat rotile , logic mam gandit si eu inainte sa le schimb , dar nu stiu despre inelele ale cum arata si unde trebuiesc puse
se gasesc deobicei la service uri mari...si sincer crd k e o intr retorica cum arata niste inele..
arata k niste inele de dimensiunile butucului de la roate...si se montaza p spatele jentii intre discul d frana si janta...
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Presupun ca la cei 90 de CP dunt "un pic prea mari" insa este chestie de gustibus, eu unul as monta cat mai mari numai sa nu fie nevoie sa modific caroseria
Atentie !!! dezavanajul care se resimte la demaraj poate fi pus in balans cu potentialul castig obtinut prin ridicarea plafonului vitezei maxime asta casa nu luam in considerare raspunsul mai prompt la schimbarea directiei de mers sau stabilitatea pe care o confera o portiune de rulare marita...
Un minus l-as vedea referitor la capacitatea discurilor/tamburilor de a prelua sarcinile suplimentare la franare...
Atentie !!! dezavanajul care se resimte la demaraj poate fi pus in balans cu potentialul castig obtinut prin ridicarea plafonului vitezei maxime asta casa nu luam in considerare raspunsul mai prompt la schimbarea directiei de mers sau stabilitatea pe care o confera o portiune de rulare marita...
Un minus l-as vedea referitor la capacitatea discurilor/tamburilor de a prelua sarcinile suplimentare la franare...