Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • catalin.panait

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am un astra g cu motor y20dth din 2001 168000 km parcursi nu da cu fum decat cand e rece dar am observat ca a scazut nivelul uleiului din motor. in 4000 de km i-am completa 400 ml. care sa fie problema? am si egr-ul stricat dar nu cred ca asta e problema ca si inainte era la fel. ma poate ajuta cineva? multumesc!
Skip ads

  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salut, parerea mea e ca uleiul ala il mananca turbo. Verifica ce joc ai la axul turbinei si cat ulei ai pe furtunele de la turbo. Sunt destule cazuri cand a luat-o pe ulei in sensul ca se rupe axul si tot uleiul il baga pe admisie si /sau evacuare. De tras cum iti trage? Inainte cand? Asa dintr-o data a inceput sa manance ulei? E cam ciudat!
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic .... eu am 205 000 km , la fel nu scoate fum. a consumat aproape un litru la 9 000 km
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
uita te si tu pe sub ea poate pierde pe undeva.totusi 1l la 9000 nu mi se pare prea mult.eu pierdeam pe la returul uleiului de la turbo se slabise piulita de jos.spor la verificat.
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, cand o opresc si e motoru cald, peste noapte gasesc 1-2 picaturi , vine pe undeva pe unde e scutu de plastic, dar nu situ daca e ulei sau motorina..Oricum eu am masina de 10 000 km , si in km astia a fost schimbata si chiuloasa, si cred ca atunci sa pierdut ,astept sa vad la urmatorul schimb, cat o sa consume, si la primavara cand fac schimbu si dau scutu jos vreau sa vad care e problema, ma gandesc ca nu e strans bine busonul de unde dai drumul la ulei.
Eu as zice , sa mai asteptam sa vedem ce zic si alti posesori de y20dth, cat ulei le consuma sa ne facem o idee.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mie imi consuma intre 1-1.5/10.000km adica la un schimb si este un consum normal avand in vedere ca mai pierd putin si pe la pompa de vid (problema cunoscuta la Y20DTH) si deci ma incadrez in limite normale pentru 232.000km cat are masina acum (real are cred ca cel putin 100k mai mult).
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
1-1.2 l /10 ooo a lui maica-mea zafira y20dth2001
400-500 ml a mea [2004] /20.000 km [la 20 fac schimburi]si km de mai jos.toate arunca pe vacuum,turbina ,pompa etc etc .e absolut normal un consum de 1-1.5 l/10.ooo,nu va mai speriati
  • catalin.panait

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
salut. inainte sa se strice egr-ul. de tras nu prea mai trage cand se aprinde martorul de service la bord dar cand se stinge trage foarte bine. am ulei in intercooler si pe furtunele de la turbo si mai da si pe la egr dar nu stiu dc. masina o am din martie si am facut cu ea 18000 de km.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai egr cu capac de plastic.nu?in ce sens s a defectat?daca nu ai decat o pelicula de ulei pe furtune si intercooler nu i bai.daca ai in cantitati industriale sa zic asa turbina ta are probleme.e cam pe duca.verifica ti si debitmetru daca zici ca are perioade cand trage totodata si traseele si electrovalvele de vacum.spor la treaba.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Faptul ca ai probleme cu EGR duce la functionare defectuoasa a turbinei. Probabil la tine, consumul de ulei este dat de uzura in axul turbinei, asa cum spuneau si colegii. Nealarmant consumul de ulei, dar un EGR infuntat ar trebui sa te puna pe ganduri.
  • catalin.panait

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2012

  • Mesaj Privat
am egr cu capac de plastic. am fost cu ea la un service si am verificat-o si au zis ca s-a spart egr-ul. au zis ca are in el o capsula si aia s-a spart. nu are ulei mult pe furtune si intercooler, doar o pelicula.
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Pelicula au toate, dar ai desfacut intercooler-ul ca sa vezi daca are ulei in el? Da si scutul jos daca ai si uitate sa nu pierzi pe la vreunul din senzorii de la baie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR