- NATS
- OP
- 203 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
NATS
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
De vreo 2 saptamani am pierderi mari de antigel, pe sub masina. Ma duc azi la un service, o ridica mecanicul pe elevator si decreteaza: e termoflotul dus.
Intru pe forum si vad ca nu prea are legatura cu racirea. Nu am ulei in vasul de expansiune.
Pot sa am scurgeri de antigel pe la termoflot? sau o fi pe la pompa de apa, care e cam batranica...
Intru pe forum si vad ca nu prea are legatura cu racirea. Nu am ulei in vasul de expansiune.
Pot sa am scurgeri de antigel pe la termoflot? sau o fi pe la pompa de apa, care e cam batranica...
fanu- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2010
- Mesaj Privat
nu cred ca termoflotul este dus ,eu am patito cu termoflotul, mi sa spart iarna si am avut ulei in vasul de expasiune ,lam schimbat si de atunci nici o problema .cel mai bine ar fi sa te uiti la pompa de apa ,Scurgeri pe la termoflot nu cred ,ai o garnitura care in cel mai rau caz pierzi ulei dar nu antigel ,am patito si stiu, sa nu fie garnitura coapta ,totusi verifica am o zafira y20 dth acelas motor hai sper sai dai de capat salutare
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
@NATS - verifica in habitaclu la picioare daca este uda tapiseria cu antigel (este dulceag si uleios) si daca da atunci e problema la o-ringurile de la caloriferul din habitaclu si in acest caz gasesti tutorial de schimbare a lor in sectiunea tutoriale. daca lasa balta sub masina atunci e pe la o imbinare, furtun sau pompa de apa mai rar de la termoflot la motorul de 2.0 diesel doar la cele de 1.7 diesel este o problema cunoscuta. bafta la reparatii
- emilpetrea
- *
- 9 mesaje
- din 25 Apr 2009
- Astra 2003
- Vrancea
emilpetrea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2009
- Mesaj Privat
- NATS
- OP
- 203 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
NATS
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- emilpetrea
- *
- 9 mesaje
- din 25 Apr 2009
- Astra 2003
- Vrancea
emilpetrea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2009
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema,a fost mult mai simplu decit ma asteptam,la motoarele de 2.0 nu prea cade termoflotul. Am dat bateria si tava jos si am identificat imediat pe unde pierdeam antigelul.Pe blocul motor deasupra cutiei de viteze aveam un capac care initial am crezut ca este termostatul,l-am demontat are doar 2 suruburi si un oring inauntru,am schimbat oringul dupa 2 zile de asteptari(timpul pina mi-a venit oringul pe comanda) si am scapat. Pretul oringului variaza intre 5 si 10 lei depinde in cite zile preferi sa-ti fie livrat.Atentie in momentul in care puneti capacul (construit din antimoniu cred) la loc sa il stringeti la simtul miinii ca la mine s-a rupt o ureche si a trebuit sa merg la dezmembrari sa caut alt capac(50 lei).Unul nou si original costa 100 de lei si dureaza pina este livrat .
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat