hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
vreau sal verific sa vad daca lucreaza.am inteles ca se scoate mufa aia de sub termostat si se poate masura rezistenta .intrebare :cat trebe sa fie rezistenta?sau poate exista alta metoda sa aflu daca merge senzorul.deci sa nu se confunde cu senzorul care trimite temperatura la bord.eu vb de senzorul ala cu 2 pini care trimite informatia la ECU.mersi.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
hanz
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Sibiu
- Masina: Calibra 1992 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
mersi mctoto ptr promptitudine,una bucata intrebare mai am ,temperatura o masor eu adica bag un termometru in apa nu?ca nu pot sa ma iau dupa ce scrie la bord ca nu indica exact temperatura.unde sa bag termometru ca sa pot masura?ca sa ajung la gradele alea tre sa mearga motorul sal incalzesc si unde trebe sa bag termometru acela ?si 2 la mana ce termometru imi trebe ?
- cristi -fcfaa7aa2
- *
- 34 mesaje
- din 05 Nov 2008
- Astra 1998 x12xe
- Iasi
cristi -fcfaa7aa2
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- cristi -fcfaa7aa2
- *
- 34 mesaje
- din 05 Nov 2008
- Astra 1998 x12xe
- Iasi
cristi -fcfaa7aa2
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
L-am schimbat pentru ca imi arata se ridica acul la bord dupa 20 min de mers cu masina si asta nu numai acum cand e frig afara. Dar dupa cum am scris mai sus credeam ca din cauza lui amestecul era prost si masina nu mergea rotund. Dar se pare ca am gasit problema masinii si asta e bobina de inductie care da scanteie doar la doua bujii. Am verificat-o astazi si se vede clar ca mergea in doua pistoane.