- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Helo Helo
Hai sa mai discutam despre ceva si noi
1.Cand am curatat EGR si galeria de admisie nu am mai schimbat si garnitura (care am inteles ca se schimba dar fiind weekend n-am avut de unde sa o iau)...Am pus-o tot pe aia veche...doar ca asta s-a cam rupt si indoit un pic in unele zone...E posibil sa existe pierderi de gaze daca garnitura nu mai e buna? influenteaza cu ceva?
2.Am un lag la turbo cand schimb din a-2-a in a-3-a la 3000 ...pierd mult din putere...iar turatiile parca scad pana la 1800...(schimb vitezele cat se poate de sportiv)....Care ar fi cauza? asta o patesc numai in a-3-a...sa fie oare debitmetrul? Daca iau un debitmetru de pe o vectra cu motor de 2.0 sa-l pun de proba sa inteleg ca nu e compatibil? Nu acelasi lucru patesc daca schimb la 3500 dar tot pierd destul de mult din putere...
3.Am observat de la un timp ca atunci cand merg cu ea in a-2-a (o mica aglomeratie )de la 1800 pana la 2000 parca se ineaca motorul...iar masina se ingatuie un pic...(ca atunci cand da sa ti moara motorul) doar in a-2-a face asta...
Hai sa mai discutam despre ceva si noi
1.Cand am curatat EGR si galeria de admisie nu am mai schimbat si garnitura (care am inteles ca se schimba dar fiind weekend n-am avut de unde sa o iau)...Am pus-o tot pe aia veche...doar ca asta s-a cam rupt si indoit un pic in unele zone...E posibil sa existe pierderi de gaze daca garnitura nu mai e buna? influenteaza cu ceva?
2.Am un lag la turbo cand schimb din a-2-a in a-3-a la 3000 ...pierd mult din putere...iar turatiile parca scad pana la 1800...(schimb vitezele cat se poate de sportiv)....Care ar fi cauza? asta o patesc numai in a-3-a...sa fie oare debitmetrul? Daca iau un debitmetru de pe o vectra cu motor de 2.0 sa-l pun de proba sa inteleg ca nu e compatibil? Nu acelasi lucru patesc daca schimb la 3500 dar tot pierd destul de mult din putere...
3.Am observat de la un timp ca atunci cand merg cu ea in a-2-a (o mica aglomeratie )de la 1800 pana la 2000 parca se ineaca motorul...iar masina se ingatuie un pic...(ca atunci cand da sa ti moara motorul) doar in a-2-a face asta...
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Pierderea de putere a aparut cand am schimbat furtunul de la turbo la intercooler...atunci am observat ca ceva nu e in regula....asa ca am curatat si galeria si egr-ul...m-as apuca sa schimb garnitura cu una noua...dar e migaloasa treaba...la inceput pana sa umblu la garnitura...atunci cand o turam mai mult nu dadea drumul la putere cum trebuie...ceva de genul: ca si cum ai umfla un balon si apoi i-ai da drumu...adik aerul ala facea o pauza...si de aici si pierderea de demaraj...acum parca nu mai face acelasi lucru...la aceeasi intensitate...dar tot simt ca ceva nu e cum trebuie undeva...
In plus ce rol are galeria de admisie in toata treaba asta....Din cate inteleg eu...asa pe babeste...cand aud "galerie de admisie"...e ceva prin care sunt evacuate gazele din motor...nu?deci si chiar dk ar fi cu gaurele prin ea...zic eu...tot n-ar avea treaba...SAU...in momentul cand o accelerez clapeta de acceleratie se deschide si daca nu mai da tot aerul afara rezulta asa zisa "retinere de putere"...?
In plus ce rol are galeria de admisie in toata treaba asta....Din cate inteleg eu...asa pe babeste...cand aud "galerie de admisie"...e ceva prin care sunt evacuate gazele din motor...nu?deci si chiar dk ar fi cu gaurele prin ea...zic eu...tot n-ar avea treaba...SAU...in momentul cand o accelerez clapeta de acceleratie se deschide si daca nu mai da tot aerul afara rezulta asa zisa "retinere de putere"...?
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Pai galeria de admisie e locul prin care intra aerul in motor, deci aer care e bagat cu presiune de turbo. Cum sa fie cu gaurele ca atunci presiune creata de turbina nu ar mai merge unde trebuie adica in cilindrii. Aia prin care sunt evacuate gazele din motor tot galerie se numeste numai ca e de evacuare ,logic. Deci daca ai garnitura cu probleme rezulta lipsa de etanseitate deci mai putin aer in motor, deci putere mai mica si lag. La a ta cu geometrie variabila lag-ul ar trebui sa fie insesizabil. Verifica tot traseul de la turbina si pana la intrare in motor adica GALERIA DE ADMISIE. Si cand spun tot inclusiv intercooler-ul si tubulaturile aferente.