tudor12
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
tudor12
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2008
- Mesaj Privat
Anak1n
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
valyex
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut!
Foarte utile schemele. Multumesc si eu! Am o intrebare totusi: la ultima schema sunt doua relee pentru Terminal15 si Terminal 15a. Eu nu am decat un singur releu la terminal 15a si ma gandesc sa nu fi incurcat locul, sa fi fost la Terminal15 iar eu din greseala sa il fi pus la 15a, pentru ca imi ramane martorul de ESP si masinuta cu cheie aprinse. Asta dupa ce am avut un clampanit de releu (3-4 incercari de anclansare) dupa pornirea motorului fara sa ramana nimic aprins pe urma. Imi poate spune cineva unde ar fi trebuit sa fie afurisitul de releu si ce rol are?
Multumesc!
Foarte utile schemele. Multumesc si eu! Am o intrebare totusi: la ultima schema sunt doua relee pentru Terminal15 si Terminal 15a. Eu nu am decat un singur releu la terminal 15a si ma gandesc sa nu fi incurcat locul, sa fi fost la Terminal15 iar eu din greseala sa il fi pus la 15a, pentru ca imi ramane martorul de ESP si masinuta cu cheie aprinse. Asta dupa ce am avut un clampanit de releu (3-4 incercari de anclansare) dupa pornirea motorului fara sa ramana nimic aprins pe urma. Imi poate spune cineva unde ar fi trebuit sa fie afurisitul de releu si ce rol are?
Multumesc!
3fan
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
Revin dupa ce am gasit pe internet ca locul releului galben era la Terminal 15. Am repozitianat deci releul si acum se sting martorii, dar au reaparut incercarile de anclansare care se aud din Unitatea Cd Navi. O sa-l desfac zilele urmatoare. Daca are cineva vreo idee la ce ar trebui sa fiu atent ar fi excelent. Multumesc!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
Te rog mult sa mã ajuți și pe mine cu traseul cablajului de la modul senzor parcare fațã pânã la buton. Senzorii sunt mufați in fata, butonul are pini. In portbagaj nu am gãsit cele 2 mufe ce intrã în modul. Eu am modulul cu tot cu mufe și fire tãiate. Vreau sã știu unde sã le leg.
Mulțumesc anticipat 🤝