- IonutDaniel
- OP
- 202 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,208 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,208
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- OP
- 202 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,208 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,208
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- IonutDaniel
- OP
- 202 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,620 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,620
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vectra cu 2,0 DTI sau 2,2 DTI are probleme cu pompa de injectie, dar asta dupa multi km. La fel si cu volanta. Ca si 1,9 de la VAG este un motor depasit, dar as puncta ca 1,9 TDI pe B6 este E4. Demn in toate variantele este de luat in calcul doar 1,9 CDTI de la Opel, preferabil versiunea de 200 cp(150 fara resoftare) unde apar probleme repede doar pe volanta, are un consum decent, intretinere ieftina.
In ecuatie nu as pune doar decat Vectra C 1,9 CDTI si Pasat 2,0 TDI CR, unde castiga poate Pasatul fiind de conceptie mai noua cu mai multe inovatii si o tinuta de drum mai buna, totusi la cat costa pe piata second, deja ne incadram la Insignia.
Benzinarele celor 2 nu sunt demne de luat in seama deorece au un consum ridicat la performante modeste(aici e cazul de GPL). In rest, fiabile. Ca si restul componentelor, ambele modele nu au probleme grave.
- IonutDaniel
- OP
- 202 mesaje
- din 06 Mar 2012
- Vectra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
IonutDaniel
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,620 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,620
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
autoph12
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2012
- Mesaj Privat
Cam aceeasi poveste este si intre Passat si Vectra. Un alt amanunt care mi-l aduc aminte acum, este suspensia fata. Daca la Passat foloseste un ansablu de mai multe brate, cu 5 articulatii, la Vectra , din cate stiu eu, se foloseste un brat cu 2 articulatii - nu stiu daca m-am facut inteles cu explicatia mea 😃. Si lista poate continua
Motorul de Passat in opinia mea este mai silentios. Cuplu se simte mai bine in Passat
Ca plusuri la Vectra as nota designul mai futurist
Mephistoo
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2012
- Mesaj Privat
autoph12
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2012
- Mesaj Privat