- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
bobi20
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2009
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
Verifica furtunul ce merge de la termostat la radiator ( cel din partea superioara ) si vezi daca sunt diferente mari de temperatura, in cazul asta e termostaul, o alta cauza poate fi pompa de apa ( aici urmaresti vasul de expansiune ) si vorba colegului de mai sus, inchide capacul normal nu il lasa deschis, sistemul e sub presiune si normal ca va da afara!
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu motoarele GM se racesc sub presiune daca nu strangi capacul se face presiune si iese pentru ca are pe unde.
Din cate stiu cand acul trece un pic de 90 de grade in bord temperatura lichidului de racire este de 100-107 grade celsius e normal .Daca tie ti-a ajuns acul la 100 in bord nu cred ca e prea bine.Verifica termostatul , eletroventilatorul daca porneste.
Ce motorizare ai ?
Din cate stiu cand acul trece un pic de 90 de grade in bord temperatura lichidului de racire este de 100-107 grade celsius e normal .Daca tie ti-a ajuns acul la 100 in bord nu cred ca e prea bine.Verifica termostatul , eletroventilatorul daca porneste.
Ce motorizare ai ?
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
alex alaturi ai datele masini
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2000
Motorizare: x12xe Benzina
sincer nu prea ma pricep la mecanica; inainte acul statea la aproximativ 90 grade. si ieri dintr-o data iesea fum si apa clocotea si cand m-am uitat pe bord acul indica 100grade. am tras pe dreapta si m-am uitat in recipient si era gol. am pus apa si pe urma nu a mai crescut acul de 90 grade. astazi am mers cu ea vreo 25km si acul indica undeva la 85 grade. nu stiu ce sa zic. cum sa verific electroventilatorul?
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2000
Motorizare: x12xe Benzina
sincer nu prea ma pricep la mecanica; inainte acul statea la aproximativ 90 grade. si ieri dintr-o data iesea fum si apa clocotea si cand m-am uitat pe bord acul indica 100grade. am tras pe dreapta si m-am uitat in recipient si era gol. am pus apa si pe urma nu a mai crescut acul de 90 grade. astazi am mers cu ea vreo 25km si acul indica undeva la 85 grade. nu stiu ce sa zic. cum sa verific electroventilatorul?
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
alexx_gan a scris:Din cate stiu eu motoarele GM se racesc sub presiune daca nu strangi capacul se face presiune si iese pentru ca are pe unde.
Din cate stiu cand acul trece un pic de 90 de grade in bord temperatura lichidului de racire este de 100-107 grade celsius e normal .Daca tie ti-a ajuns acul la 100 in bord nu cred ca e prea bine.Verifica termostatul , eletroventilatorul daca porneste.
Ce motorizare ai ?
Din cate stiu cand acul trece un pic de 90 de grade in bord temperatura lichidului de racire este de 100-107 grade celsius e normal .Daca tie ti-a ajuns acul la 100 in bord nu cred ca e prea bine.Verifica termostatul , eletroventilatorul daca porneste.
Ce motorizare ai ?
alex alaturi ai datele masini
Model: Opel Astra
Anul de fabricatie: 2000
Motorizare: x12xe Benzina
sincer nu prea ma pricep la mecanica; inainte acul statea la aproximativ 90 grade. si ieri dintr-o data iesea fum si apa clocotea si cand m-am uitat pe bord acul indica 100grade. am tras pe dreapta si m-am uitat in recipient si era gol. am pus apa si pe urma nu a mai crescut acul de 90 grade. astazi am mers cu ea vreo 25km si acul indica undeva la 85 grade. nu stiu ce sa zic. cum sa verific electroventilatorul?
georgel_28- Suspendat
- 35 mesaje
- din 08 Oct 2010
- Vectra
- Braila
georgel_28- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2010
- Mesaj Privat
- radu.laurentiu86
- OP
- 92 mesaje
- din 13 Apr 2012
- Astra 2000 x12xe
- Arges
radu.laurentiu86
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2000 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2012
- Mesaj Privat
multumesc mult pentru informatii. momentan masina de cand am pus apa nu a mai schitat nimic. nu am avut probleme cu ea. acul imi sta undeva la 85-87 grade. insa am o nelamurire atunci cand am pus apa am pus apa de la izvor nu am pus apa distilata. intrebare mea este urmatoarea. trebuie sa scot apa normala si sa pun apa distilata combinata cu antigel? sau pot sa pun peste ea direct? mentionez ca am bagat vreo 5 litri de apa.
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Cred ca e acelasi principiu ..la motorul tau intra 5,2 l amestec
Intai golesti instalatia ,ai un surub de evacuare in stanga jos langa radiator(o rotita de plastic) ..lasi sa se scurga tot ,strangi si completezi.
Acum este vara; desi nu este indicat poti merge si cu apa distilata (valabil la tine) sa vezi ce se intampla..chestia mersului cu apa dauneaza ungerii pompei de apa din ce am citit parca..
Si nu folosi apa de robinet sau altele pentru ca pe termen lung corodeaza instalatia..
Intai golesti instalatia ,ai un surub de evacuare in stanga jos langa radiator(o rotita de plastic) ..lasi sa se scurga tot ,strangi si completezi.
Acum este vara; desi nu este indicat poti merge si cu apa distilata (valabil la tine) sa vezi ce se intampla..chestia mersului cu apa dauneaza ungerii pompei de apa din ce am citit parca..
Si nu folosi apa de robinet sau altele pentru ca pe termen lung corodeaza instalatia..