nyc29
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2009
- Mesaj Privat
salutare si bine v-am gasit.am tot cautat pe forum si nu am gasit nimic concret,asa ca va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema:
masina este corsa b c14nz.dimineata a pornit fara probleme,am facut un drum de 30 minute,iar cand sa o pornesc din nou s-a oprit dupa 20 de secunde.de atunci imi bat capul cu ea si tot asa face.porneste,sta maxim 10 secunde si se opreste.imi da senzatia ca nu se alimenteaza,dar tinand cont ca are si GPL am exclus problema asta.(ma gandesc ca daca era din alimentare mergea macar pe un fel de combustibil)
am probleme cu contactul de ceva timp.adica daca intorc cheia pt a opri masina,aceasta ramane pornita.se opreste doar in momentul in care scot cheia din contact.poate fi asta cauza?
in speranta ca voi primi ajutor,va multumesc anticipat.
masina este corsa b c14nz.dimineata a pornit fara probleme,am facut un drum de 30 minute,iar cand sa o pornesc din nou s-a oprit dupa 20 de secunde.de atunci imi bat capul cu ea si tot asa face.porneste,sta maxim 10 secunde si se opreste.imi da senzatia ca nu se alimenteaza,dar tinand cont ca are si GPL am exclus problema asta.(ma gandesc ca daca era din alimentare mergea macar pe un fel de combustibil)
am probleme cu contactul de ceva timp.adica daca intorc cheia pt a opri masina,aceasta ramane pornita.se opreste doar in momentul in care scot cheia din contact.poate fi asta cauza?
in speranta ca voi primi ajutor,va multumesc anticipat.
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu are antidemaraj.Pentru a constata ca problemele sunt din contactul cu cheie,se face o punte(conductor de 1,5mm patrati),de la borna plus(+) a bateriei,la intrarea in bobina de inductie,notata cu 15(+ dupa contact).Cu puntea montata(se aprinde bord,etc.,chiar daca cheia nu e in contact),se porneste motorul si se urmareste daca dispar efectele negative sesizate.Daca problema exista in continuare,contactul este bun si trebuie cautata in continuare cauza reala...!