adacici
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2006
- Mesaj Privat
Va rog pe cei ce aveti o masina similara corsa1.0 12V (trei cilindri) sa-mi spuneti daca masina merge rotund, fara vibratii similare unui diesel. Nu stiu daca masina mea are un defect sau asa fac toate corsele cu motor de 1.0
De pe forum am dedus ca timoneria(cuplaj maneta-cutie) este unul din punctele slabe, si masina mea la 45000km schimb greu in treapta 1 si 2
Cunoaste cineva in Ploiesti un service pe care puteti sa-l recomandati?
Multumesc anticipat
De pe forum am dedus ca timoneria(cuplaj maneta-cutie) este unul din punctele slabe, si masina mea la 45000km schimb greu in treapta 1 si 2
Cunoaste cineva in Ploiesti un service pe care puteti sa-l recomandati?
Multumesc anticipat
andrei38
- Mesaje scrise: 41
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2006
- Mesaj Privat
Toate Corsa de 1.0 vibreaza la relanti...am si eu unul si face la fel si mai am doi prieteni la care se "manifesta" la fel...tu ziceai ceva de diesel parca...te referi la zgomot ?daca motoru suna ca un diesel inseamna ca ai probleme cu distributia...despre tremurat nu cred ca trebuie sa-ti faci griji...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bine ai venit printre noi,
Folosind cautare gasesti multeeee !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10503
In legatura cu vitezele 1-2 problema pare timoneria dar ala este efectul, cauza sunt sincroanele de 1-2, intra greu si lumea forteaza si termina si timoneria. Daca sincroanele sunt bune bagi 1 si la 10-20km/h.
Sa inveti sa te mai uiti si la Agila ca motorul este acelasi.
Folosind cautare gasesti multeeee !
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10503
In legatura cu vitezele 1-2 problema pare timoneria dar ala este efectul, cauza sunt sincroanele de 1-2, intra greu si lumea forteaza si termina si timoneria. Daca sincroanele sunt bune bagi 1 si la 10-20km/h.
Sa inveti sa te mai uiti si la Agila ca motorul este acelasi.