- pustiu_pst
- OP
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Sper ca nu deranjeaza sau incalca vreo regula, dar astazi un prieten m-a rugat sa ii fac o diagnoza la masina si...urmeaza
Treaba sta cam in felul urmator!
Pun op-com-ul si incepem...
Amestec sarac
Intarziere detalonatie cilintru
si tot asa...
Pun ce a iesit la verificarea amanuntita!
NumeSistemSauTipMotor: X16XEL
Identificare: XXXX
Valori reale:
Tensiune sistem,14.1 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.53 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.34 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.64 V
Temperaturã lichid rãcire,67 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.83 V
Temperatura aer admisie,23 °C
Temperatura aer admisie,2.14 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.8 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),10 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,8 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,7 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,8 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,8 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,194 mV
Raport aer/combustibil,13.8
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,124 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),108
Turaþie motor,875 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,25 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,925 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,875 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,875 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Si acum urmeaza un set de intrebari!
Precizez ca am cautat in mare parte dar nimic elocvent, intrebari ramase in aer de ani de zile. Sper sa putem sa il ajutam!
Amestec sarac? de ce?
I-am pus sonda lambda de la mine( noua), filtru de benzina, aer, uleiul, de o luna. Ce ar mai trebui verificat pentru eliminarea acestei probleme? Am mai inteles ceva de pompa de benzina? Cum se verifica mai exact aceasta?
Bun
Intarziere din detonatie cilintru: Aici eu nu m-am prins, sper sa ma lamureasca cineva la ce se refera.
Am pus mai sus toate valorile iesi pe tester. Daca cineva se pricepe catusi de cat sa ma ajute sa traduc aceste probleme( unde sunt si de ce) ar fi minunat! Eu cu ce am stiu/putut am ajutat. Acum apelez si eu ca sa continui sa il ajut!
Multumesc!
Treaba sta cam in felul urmator!
Pun op-com-ul si incepem...
Amestec sarac
Intarziere detalonatie cilintru
si tot asa...
Pun ce a iesit la verificarea amanuntita!
NumeSistemSauTipMotor: X16XEL
Identificare: XXXX
Valori reale:
Tensiune sistem,14.1 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.53 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.34 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.64 V
Temperaturã lichid rãcire,67 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.83 V
Temperatura aer admisie,23 °C
Temperatura aer admisie,2.14 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.8 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),10 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,8 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,7 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,8 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,8 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,194 mV
Raport aer/combustibil,13.8
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,124 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),108
Turaþie motor,875 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,25 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,925 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,875 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,875 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Si acum urmeaza un set de intrebari!
Precizez ca am cautat in mare parte dar nimic elocvent, intrebari ramase in aer de ani de zile. Sper sa putem sa il ajutam!
Amestec sarac? de ce?
I-am pus sonda lambda de la mine( noua), filtru de benzina, aer, uleiul, de o luna. Ce ar mai trebui verificat pentru eliminarea acestei probleme? Am mai inteles ceva de pompa de benzina? Cum se verifica mai exact aceasta?
Bun
Intarziere din detonatie cilintru: Aici eu nu m-am prins, sper sa ma lamureasca cineva la ce se refera.
Am pus mai sus toate valorile iesi pe tester. Daca cineva se pricepe catusi de cat sa ma ajute sa traduc aceste probleme( unde sunt si de ce) ar fi minunat! Eu cu ce am stiu/putut am ajutat. Acum apelez si eu ca sa continui sa il ajut!
Multumesc!
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- OP
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- OP
- 2,846 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,846
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ionutadrian
- **
- 234 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
salut. ai descoperit ceva in legatura cu amestecul sarac? acelasi lucru imi da si mie in op-com cam aceiasi parametri si nu imi pot da seama de unde. ma gandesc ca galeria de admisie este fisurata pe undeva sau mansonul de cauciuc dintre galerie si corpul clapeta. acum pe gerul asta nu mai pot umbla ca se lipeste cheia de mana ))
vulpanu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2012
- Mesaj Privat
- ionutadrian
- **
- 234 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
aburitul geamurilor provine din mai multe cauze:
1. furtunul care vine la pompa de vacum ce inchide si deschide clapeta de recirculare aer habitaclu - rupt...
2. sistemul inchidere deschidere recirculare aer defect....buton,fire oxidate,etc
3. in portbagaj , in dreapta se afla spatiul depozitare cric , triunghi,etc. .. acolo exact langa motorasul de la clapa rezervorului, exista un grilaj din plastic cu clapet din cauciuc. acela daca e blocat sau lipit poate provova aburirea geamurilor.
Pestru ca este off-topic rog un moderator sa mute in alt post.
1. furtunul care vine la pompa de vacum ce inchide si deschide clapeta de recirculare aer habitaclu - rupt...
2. sistemul inchidere deschidere recirculare aer defect....buton,fire oxidate,etc
3. in portbagaj , in dreapta se afla spatiul depozitare cric , triunghi,etc. .. acolo exact langa motorasul de la clapa rezervorului, exista un grilaj din plastic cu clapet din cauciuc. acela daca e blocat sau lipit poate provova aburirea geamurilor.
Pestru ca este off-topic rog un moderator sa mute in alt post.
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare!
Cãtam printre topic-uri dar vãd cã nu este un topic "dedicat" pt valorile normale din OPCOM pt fiecare tip de motor. Sincer nu ºtiu dacã sunt On sau Off-topic... Aºadar o sã pun câteva imagini ºi cer unui cunoscãtor sã îmi spunã dacã este ceva în neregulã cu valori indicate, pt cã personal cateva pe la sonda lambda par ciudate.... Nu am nici un fel de eroare in bord, singura care a fost, a fost cea cu airbag, consumul este foarte ok, nu cred cã m-aþi crede cât este, dar vã spun cã nu am probleme cu,,, consumul de combustibil..
ªi acum imaginile:
Vectra B 1997, X16XEL, hatchback.
Am fãcut cateva screenshot-uri doar la ce am vãzut eu "ciudat". Aºtept rãspuns.
Cãtam printre topic-uri dar vãd cã nu este un topic "dedicat" pt valorile normale din OPCOM pt fiecare tip de motor. Sincer nu ºtiu dacã sunt On sau Off-topic... Aºadar o sã pun câteva imagini ºi cer unui cunoscãtor sã îmi spunã dacã este ceva în neregulã cu valori indicate, pt cã personal cateva pe la sonda lambda par ciudate.... Nu am nici un fel de eroare in bord, singura care a fost, a fost cea cu airbag, consumul este foarte ok, nu cred cã m-aþi crede cât este, dar vã spun cã nu am probleme cu,,, consumul de combustibil..
ªi acum imaginile:
Vectra B 1997, X16XEL, hatchback.
Am fãcut cateva screenshot-uri doar la ce am vãzut eu "ciudat". Aºtept rãspuns.
r.alecs
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
@jonyx87
Salutare
Aceeasi problema o am si eu,stare aer/carburant-sarac,eu am un consum cam mare(cred ca stiu si de ce... de 5 ani nu am schimbat filtrul de benzina)...parca sunt trase la indigo rezultatele op-com.Cum ai rezolvat problema aceasta?
La mine masina parca tremura cand sta la relantiu,desi turatia este ca cea prescrisa(850rpm),iar cand opresc motorul,am o intarziere din detonatie la cilindrul 4(ajunge la 1grad). Ce solutii sunt pentru rezolvarea acestei probleme?
Opel Vectra B,Motor X16XEL din 99'
Salutare
Aceeasi problema o am si eu,stare aer/carburant-sarac,eu am un consum cam mare(cred ca stiu si de ce... de 5 ani nu am schimbat filtrul de benzina)...parca sunt trase la indigo rezultatele op-com.Cum ai rezolvat problema aceasta?
La mine masina parca tremura cand sta la relantiu,desi turatia este ca cea prescrisa(850rpm),iar cand opresc motorul,am o intarziere din detonatie la cilindrul 4(ajunge la 1grad). Ce solutii sunt pentru rezolvarea acestei probleme?
Opel Vectra B,Motor X16XEL din 99'
- ionutadrian
- **
- 234 mesaje
- din 26 Sep 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Buzau
ionutadrian
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
r.alecs
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Bucla senzor O2 trebuie sa stea inchis atunci cand motorul este la temperatura optima de lucru. Cu EGR-ul cum stati ?
Valorile de la senzor O2 trebuie sa oscileze foarte mult. Daca sunt liniare sau oscileaza foarte putin sonda are probleme. Valorile inregistrate de sonda O2 ar trebui sa fie ceva de genu 300 650 206 700 300.....etc, ar trebui sa sara de la mai mic la mai mare si invers
Valorile de la senzor O2 trebuie sa oscileze foarte mult. Daca sunt liniare sau oscileaza foarte putin sonda are probleme. Valorile inregistrate de sonda O2 ar trebui sa fie ceva de genu 300 650 206 700 300.....etc, ar trebui sa sara de la mai mic la mai mare si invers
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
r.alecs a scris:@jonyx87
Salutare
Aceeasi problema o am si eu,stare aer/carburant-sarac,eu am un consum cam mare(cred ca stiu si de ce... de 5 ani nu am schimbat filtrul de benzina)...parca sunt trase la indigo rezultatele op-com.Cum ai rezolvat problema aceasta?
La mine masina parca tremura cand sta la relantiu,desi turatia este ca cea prescrisa(850rpm),iar cand opresc motorul,am o intarziere din detonatie la cilindrul 4(ajunge la 1grad). Ce solutii sunt pentru rezolvarea acestei probleme?
Opel Vectra B,Motor X16XEL din 99'
Eu vad doua contradictii. 1-exista amestec sarac in benzina,dar motorul consuma; 2-are filtru de benzina infundat,dar consuma. Un motor,cu filtru infundat,nu poate consuma deoarece este partial obturat(strangulat),adevarat ca nu ar trebui sa aiba nici putere normala.De regula consumul are legatura cu starea injectoarelor,starea setului motor, valoarea semnalului sondei lambda(nu-i obligatoriu ca ea sa fie defecta)...
Salutare
Aceeasi problema o am si eu,stare aer/carburant-sarac,eu am un consum cam mare(cred ca stiu si de ce... de 5 ani nu am schimbat filtrul de benzina)...parca sunt trase la indigo rezultatele op-com.Cum ai rezolvat problema aceasta?
La mine masina parca tremura cand sta la relantiu,desi turatia este ca cea prescrisa(850rpm),iar cand opresc motorul,am o intarziere din detonatie la cilindrul 4(ajunge la 1grad). Ce solutii sunt pentru rezolvarea acestei probleme?
Opel Vectra B,Motor X16XEL din 99'
r.alecs
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 1999 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
@big_electro61
Va salut si aveti dreptate,dar sa nu ma acuzati,am doar 19 ani si cunostinte de mecanica nu prea !Consumul pe distante scurte ma topeste(probabil este normal la oras).Treaba este in felul urmator(va spunt toate simptomele pe care le are motorul),putere nu are masina,cand bag piciorul in ea,ma cam rog sa traga.Relantiul este stabil,dar are tremuraturi(rpm este stabila la 850,dar parca un piston mai da o lovitura intarziata,parca tresare motorul).Cand o accelerez si o mentin accelerata,relantiul oscileaza si-mi da-n bot dupa ce-am luat piciorul de pe acceleratie.Filtrul de aer l-am verificat,am testat-o si fara el,dar tot la fel era.Nu mai stiu ce sa-i mai fac,ma dispera!Si cu aceasta ocazie imi cer scuze de situatia de contradictie iscata,multumesc!
Va salut si aveti dreptate,dar sa nu ma acuzati,am doar 19 ani si cunostinte de mecanica nu prea !Consumul pe distante scurte ma topeste(probabil este normal la oras).Treaba este in felul urmator(va spunt toate simptomele pe care le are motorul),putere nu are masina,cand bag piciorul in ea,ma cam rog sa traga.Relantiul este stabil,dar are tremuraturi(rpm este stabila la 850,dar parca un piston mai da o lovitura intarziata,parca tresare motorul).Cand o accelerez si o mentin accelerata,relantiul oscileaza si-mi da-n bot dupa ce-am luat piciorul de pe acceleratie.Filtrul de aer l-am verificat,am testat-o si fara el,dar tot la fel era.Nu mai stiu ce sa-i mai fac,ma dispera!Si cu aceasta ocazie imi cer scuze de situatia de contradictie iscata,multumesc!
- masteru_opel
- *
- 19 mesaje
- din 21 Oct 2014
- Astra 2009
- Olt
masteru_opel
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2014
- Mesaj Privat
- kostyka.euro
- *
- 23 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 1997 16XEL
- Valcea
kostyka.euro
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Vin si eu cu o problema. Tremura masina uneori foarte rau la relanti.
Motor segmentat acum 30 000 de km, buji, ulei, filtre aer, benzina ulei schimbate la timp, de obicei o fac la maxim 10 000km.
Dupa ce se incalzeste motorul bine uneori nu se mai simt acele trepidatii care de regula apar la 2-3 min dupa pornire.
Am pus op-com dar nu ma descurc sa interpretez datele, poate ma poate ajuta cineva. multumesc.
masina vectra b 1.6 16 valve 16 xel din 97 benzina
primele valori imediat dupa pornire, la scurt timp. urmatoarele cand motorul se mai incalzise....
Valori reale: la rece
Tensiune sistem,14.1 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.60 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.25 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.21 V
Temperaturã lichid rãcire,51 °C
Temperaturã lichid rãcire,3.43 V
Temperatura aer admisie,22 °C
Temperatura aer admisie,2.18 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.3 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),4 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,1 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,535 mV
Raport aer/combustibil,13.4
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,128 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,925 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,9 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,963 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,913 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,913 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Valori reale: motorul mai cald
Tensiune sistem,13.9 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.60 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.27 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.29 V
Temperaturã lichid rãcire,68 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.81 V
Temperatura aer admisie,22 °C
Temperatura aer admisie,2.16 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.1 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),10 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,1 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,0 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,659 mV
Raport aer/combustibil,13.7
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,116 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,875 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,12 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,925 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,875 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,875 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Vin si eu cu o problema. Tremura masina uneori foarte rau la relanti.
Motor segmentat acum 30 000 de km, buji, ulei, filtre aer, benzina ulei schimbate la timp, de obicei o fac la maxim 10 000km.
Dupa ce se incalzeste motorul bine uneori nu se mai simt acele trepidatii care de regula apar la 2-3 min dupa pornire.
Am pus op-com dar nu ma descurc sa interpretez datele, poate ma poate ajuta cineva. multumesc.
masina vectra b 1.6 16 valve 16 xel din 97 benzina
primele valori imediat dupa pornire, la scurt timp. urmatoarele cand motorul se mai incalzise....
Valori reale: la rece
Tensiune sistem,14.1 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.60 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.25 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.21 V
Temperaturã lichid rãcire,51 °C
Temperaturã lichid rãcire,3.43 V
Temperatura aer admisie,22 °C
Temperatura aer admisie,2.18 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.3 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),4 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,1 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,535 mV
Raport aer/combustibil,13.4
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,128 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,925 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,9 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,963 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,913 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,913 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
Valori reale: motorul mai cald
Tensiune sistem,13.9 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Releu pompã combustibil,0V activ
Semnal potenþiometru clapetã,0 %
Semnal potenþiometru clapetã,0.60 V
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),0.27 bar
MAP( senzor presiune absolutã în admisie),1.29 V
Temperaturã lichid rãcire,68 °C
Temperaturã lichid rãcire,2.81 V
Temperatura aer admisie,22 °C
Temperatura aer admisie,2.16 V
Codare cutie,Cutie manualã
Contact Park/Neutral,R-D-3-2-1 12V
Contact info climã,0V inactiv
Semnal sarcinã - climã,0V inactiv
Impuls injecþie,3.1 ms
ªtergerea regimului supraâncãlzit(de avarie),Inactiv
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),10 grade
Numãr celulã detonaþie,10
Întârziere din detonaþie Cil. 1,1 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 2,0 grade
Întârziere din detonaþie Cil. 3,0 grade
Întârziere din detonþie Cil. 4,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,Inactiv
Electroventil pt.reglaj aer secundar,Inactiv
Poziþie prescrisã AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0 %
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Senzor O2,659 mV
Raport aer/combustibil,13.7
Buclã senzor O2,Deschis
Stare aer/carburant,Sãrac
Integrator O2,116 Paºi
Mapa pentru circuit O2 (valori învãþate),Inactiv
Numãr celule O2 (mapa cu valori învãþate),18
Conþinut celule O2 (mapa cu valori învãþate),117
Turaþie motor,875 RPM
Permisiune de reglaj aer de ralanti,Activ
Control aer la ralanti,12 Paºi
Turaþie prescrisã în P-N,925 RPM
Adaptare ralanti în P-N,Modificat
Turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,875 RPM
Adaptare turaþie prescrisã de ralanti în R-D-3-2-1,Nu este modificat
Turaþie prescrisã de ralanti,875 RPM
Adaptare de ralanti,Nu este modificat
Sarcinã motor,9 %
Control cuplu,Inactiv
Releu climã,12V inactiv
Climatizare,Nu este prezent
Impuls vitezã vehicul,Nu primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Solicitare cod luminos,12V inactiv
Decuplare carburant în frânã de motor,Inactiv
Îmbogãþire amestec în sarcina maximã,Inactiv
- Dj_Jorj2007
- *
- 5 mesaje
- din 01 Jun 2015
- Astra 2001 Z18XE
- Timis
Dj_Jorj2007
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2015
- Mesaj Privat
- jonyx87
- **
- 285 mesaje
- din 13 Jul 2011
- Vectra 1997 X16XEL
- Valcea
jonyx87
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2011
- Mesaj Privat
Poate sã fie și din benzina proastã. Rãspunsul pt asta ți-l poți da singur schimbând stația de combustibil (incearcã Rompetrol Effix, Socar).
A doua problemã poate fi cauzatã de .... benzina proastã, care defecteazã piesele/senzori în special cei care intrã in contact cu ea sau din resturile ei (dupã ardere) - raportul carburant-aer este dat/modificat/reglat de sonda lambda. Tu ai ai multe sonde (2 cred). Depinde de la care dã eroarea. Din ce am observat la cea de sub mașinã, nu are efecte secundare grave (de cele mai multe ori), pe când la cealaltã... pe scurt merge ca troaca.
Începi cu ce e mai ieftin... schimbã benzina (arde-o toatã cea veche).
A doua problemã poate fi cauzatã de .... benzina proastã, care defecteazã piesele/senzori în special cei care intrã in contact cu ea sau din resturile ei (dupã ardere) - raportul carburant-aer este dat/modificat/reglat de sonda lambda. Tu ai ai multe sonde (2 cred). Depinde de la care dã eroarea. Din ce am observat la cea de sub mașinã, nu are efecte secundare grave (de cele mai multe ori), pe când la cealaltã... pe scurt merge ca troaca.
Începi cu ce e mai ieftin... schimbã benzina (arde-o toatã cea veche).