alin 11
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
sal am si eu un Ople Corsa C an 2001 motor 1,2 masina e achitizionata acum 2 luni gin germania,recent am obs ca pierd antigel din vas inainte de corsa am avut un astra g dar acela pierdea pe la semeringurile de la rad de caldura dar sa rezolvat si era mereu mocheta de la sofer uda pe cand la corsa nu am depistat nimik nici chiar sub masina ce poate fi ?poate ma ajuta cineva
mitza76
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
alin 11
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
mitza76
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2011
- Mesaj Privat
alin 11
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
alin 11
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
- Dragos Croitoru
- *
- 9 mesaje
- din 23 Nov 2012
- Astra 2000 Y17DT
- Olt
Dragos Croitoru
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2012
- Mesaj Privat
Acum 6 zile am golit complet lichidul de rãcire care era apã chioarã (am cumpãrat maºina în mai anul ãsta). Am pus antigelul, 50%-50%, HEPU roºu, am pornit motorul ºi încãlzit 20 minute, dupã o orã am plecat cu maºina cca. 15 km. Dupã ce s-a rãcit scãzuse din vas foarte puþin, cam 200 ml. Am mers zilnic cu maºina la serviciu câte 20 km ºi, de fiecare datã, scãdea mult nivelul din vas (câte 0,5 l la 20 km).
Am verificat nivelul de ulei ºi acesta e cam cu 3 cm peste maxim. Pe capacul de la ulei e un strat subþire de culoarea ciocolatei.
Oare ce ar putea fi defect? Vã rog frumos sã mã ajutaþi.
Antigelul o fi cel potrivit sau trebuia altã culoare?
Poate e important ºi urmãtorul aspect: când am golit radiatorul am scos vasul de expansiune de la locul lui ºi l-am ridicat mai sus; apoi am suflat puternic pe furtunul prin care se întoarce antigelul în vas ºi am suflat ºi pe acest furtun. Sã fi introdus prin suflare lichid de rãcire în baia de ulei? ªi, dupã umplere cu antigel sã fi rãmas mult aer iar prin aerisire treptatã, pe mãsurã ce merg cu maºina, sã îi fie luat locul de antigelul cu care tot completez? În total am pus în vas cam 8,5 litri antigel.
Dacã e aºa, apa di baia de ulei se va evapora în totalitate, voi scãpa de ea?
Vã mulþumesc anticipat pentru ajutor.
Am verificat nivelul de ulei ºi acesta e cam cu 3 cm peste maxim. Pe capacul de la ulei e un strat subþire de culoarea ciocolatei.
Oare ce ar putea fi defect? Vã rog frumos sã mã ajutaþi.
Antigelul o fi cel potrivit sau trebuia altã culoare?
Poate e important ºi urmãtorul aspect: când am golit radiatorul am scos vasul de expansiune de la locul lui ºi l-am ridicat mai sus; apoi am suflat puternic pe furtunul prin care se întoarce antigelul în vas ºi am suflat ºi pe acest furtun. Sã fi introdus prin suflare lichid de rãcire în baia de ulei? ªi, dupã umplere cu antigel sã fi rãmas mult aer iar prin aerisire treptatã, pe mãsurã ce merg cu maºina, sã îi fie luat locul de antigelul cu care tot completez? În total am pus în vas cam 8,5 litri antigel.
Dacã e aºa, apa di baia de ulei se va evapora în totalitate, voi scãpa de ea?
Vã mulþumesc anticipat pentru ajutor.
- olteanu1978
- **
- 190 mesaje
- din 16 Aug 2012
- Vectra 2006 Z19DTH
- Olt
olteanu1978
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2012
- Mesaj Privat
Salut Dragos. Antigelul e mai mult decat OK, ca si marca. Cred ca nu este ok ca tu sa ai nivelul de ulei, pe joja, mai mare cu 3 cm decat limita maxima. Este posibil sa iti patrunda antigelul in baia de ulei din doua cauze
- termoflotul ( racitorul de ulei )
-garnitura de chiulasa.
Cu termoflotul ai scapa mai usor, fiind in jur de 150-200 lei, second-hand.
In orice caz, te sfatuiesc sa remediezi problema, pentru a nu strica iremediabil motorul. Succes.
- termoflotul ( racitorul de ulei )
-garnitura de chiulasa.
Cu termoflotul ai scapa mai usor, fiind in jur de 150-200 lei, second-hand.
In orice caz, te sfatuiesc sa remediezi problema, pentru a nu strica iremediabil motorul. Succes.