Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am un Omega A 3000 cmc C30NE. Stie cineva care sunt simtomele ca a decedat debitmetrul? A mea nu mai tine la relanti pe benzina iar pe gaz merge cand turata , cand supraturata.

Am pus instalatie de gaz pe ea, binenteles ca am avut si detonatii ,dar de la ultima bubuitura ( cea mai mare de pana acum ) a luat-o razna. Baietii au pus si un manson de cauciuc care sa preia detonatiile si sa nu strice debitmetrul, dar tare mi-e frica ca a fost degeaba.

Rudi si Senator, mai sunteti pe forum??? HELP !!!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai cautat debitmetru si nu ai gasit raspunsul ?
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=50
Ai tastat detonatii si nu ai gasit :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10242
Mai vezi si aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Foarte bine punctat ! Multumesc. Oricum, am rezolvat problema in alt fel - schimbat burduful de cauciuc dintre filtrul de aer si galeria de admisie, care era vechi si a crapat de batranete si detonatii anterioare. Oricum, ma speriasem cand mi s-a spus ca nu costa decat 1000 USD !
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ai cautat debitmetru si nu ai gasit raspunsul ?
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=50

Debitmetrul descris in acel link (hot wire/film) nu are nimic in comun cu cel de pe motorul C30NE...

@anvas75
...despre Rudi nu stiu nimic...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CAUZE DEFECTARE :
Apa aspirata de admisie. La Agila se taie chederul din fata si se pune alta piesa.
Trepidatii excesive, tampoane motor etc.
Interventia unor destepti cu aer comprimat si alte scule, solutii.
Detonatie cu valvele de admisie deschise.


Deci asta era legatura...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cele doua tipuri de debimetre sau "senzori flux aer" cum se cheama oficial nu au mai nimic in comun cu exceptia numelui. Varianta clasica , cu clapeta , e inchisa ermetic iar treaba cu desteptii e valabila in cazul oricaror componente auto.De asemenea e o componenta care , spre deosebire de hot wire/film nu se defecteaza , tine de obicei cat tine masina...


Detonatiile in cazul motorului C30NE apar la schimbarile de sarcina si in conditii de amestec sarac.
  • anvas75

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Exact asa este al meu. Mansonul de cauciuc de care am amintit in enuntul problemei ( tehnice ), s-a dovedit a fi de fapt o clapeta unisens, care nu permite circulatia aerului decat dinspre filtrul de aer , prin debirmetru, spre galeria de admisie, blocand gazele rezultate in urma detonatiilor sa ajunga la debitmetru. Teoretic ar trebui sa functioneze de fiecare data, dar nu se stie. Cel mai bine este de evitat detonatiile, nefortand masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR