Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • crysss86

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut.

Am si eu un Opel Astra G 2.0 dti din 2003 si nu stiu ce are.Am fost la un service si imi da valva EGR.
Pana acum imi anula doar turbo si trebuia sa o opresc si sa o repornesc pentru a-s reveni ,dar de cateva zile a inceput sa se opreasca motorul din mers. Am fost la un alt service si am curatat admisie,egr si intercooler si face la fel.
Eu m-am gandit sa cumpar un alt EGR dar din pacate nu gasesc SH.

Astept daca se poate si sfaturile vostre.



Va multumesc !
Skip ads

  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
crysss86 a scris:Salut.

Am si eu un Opel Astra G 2.0 dti din 2003 si nu stiu ce are.Am fost la un service si imi da valva EGR.
Pana acum imi anula doar turbo si trebuia sa o opresc si sa o repornesc pentru a-s reveni ,dar de cateva zile a inceput sa se opreasca motorul din mers. Am fost la un alt service si am curatat admisie,egr si intercooler si face la fel.
Eu m-am gandit sa cumpar un alt EGR dar din pacate nu gasesc SH.

Astept daca se poate si sfaturile vostre.



Va multumesc !

am avut si eu probleme cu EGR-ul dar nu s-a oprit motorul niciodata......cand egr-ul nu mai functioneaza la parametri lui....masina nu mai trage si se aprinde si un martor in bord.....poti proba egr-ul scotand furtunasul din electrovalva si tragi aer prin el....pui varful limbi pe furtunas:daca scapa limba inseamna ca membrana de la EGR este fisurata...nu te grabi cu schimbatul pieselor.vezi ca daca ai vreun furtunas crapat,fisurat ETC,iti poate face aceleasi simtome.nu te sfatuiesc sa iei un EGR ..SH
  • crysss86

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Pana acum doar se aprindea becul cu masina si cheia.....se aprindea de 2 ori si a 3-a oara nu se mai stingea pana nu opream motorul.
Dar acum a inceput sa se opreasca in mers si cum am mai zis am fost la service si am curatat valva si galeria de admisie (valva este electronica nu mecanica).



  • motanel_cristi

  • Mesaje scrise: 331
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2009

  • Mesaj Privat
da....la mine este mecanica.....scuze...am omis anul masini
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut curata senzorul presiune galerie de admisie sau incearca cu alt senzor imprumutat de pe alta masina sa nu il cumperi degeaba. Am avut si eu problema asemanatoare : Citeste aici poate te elucidezi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68701.
  • B99LCN

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
crysss86 daca ai problema cu supapa EGR trebuie schimbata cu una noua.Daca nu ai bani pentru supapa EGR poti sa scoti mufa de la EGR si mergi fara ea........o sa ai aprins in bord martorul robinet.Nu o sa-ti mai faca probleme.
  • crysss86

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Ok si daca o sa scot mufa de la EGR o sa mai traga motorul sau se poate intampla ceva rau ?
  • crysss86

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
evilbrain

cu ce se poate curata acel senzor ?
  • B99LCN

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2010

  • Mesaj Privat
crysss86 Nu se intampla nimic daca scoti mufa de la EGR , iar motorul merge f bine.
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
senzorul MAF ( ca asa se numeste) l-am curatat din cate imi aduc eu aminte cu o carpa si niste wd40. Al meu era plin cu depunere. Dupa ce l-am curatat nu am mai avut probleme nici cu eroare nici cu oprirea.


Legat de egr electronic citeste si aici : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=47405


Ultima modificare făcută de evilbrain la Mie 23 Feb, 2011 7:42 pm
  • crysss86

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2010

  • Mesaj Privat
OK. O sa incerc si eu maine sa il curat Very Happy


Sper sa nu mai am probleme.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
MAF-ul e debitmetrul! NU prea e bine de cuartat ala, poate ai curatat doar senzorul de temperatura de pe el , dar restul nu prea se poate curata, e mai dificil, iar riscul e sa il bulesti!
  • evilbrain

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2007

  • Mesaj Privat
MAP nu MAF. Ma scuzi. Eram cu capul in nori.
  • gaby_opc

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
cu spray de contacte cuteri foarte bn doar pulverizand.
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
eu am avut probleme cu egr-ul. fiind uzat de cele 170 000 km pe care ii are masina axul s-a inclinat si cand facea asta se bloca. asa ca m-am dus la un atelier la un strungar si mi-a facut bucsa din interiorul lui.mentionez ca am taiat sudurile si am plecat spre strungar cu partea mecanica atata. bineinteles ca bucsa o facuse din fier si nu a tinut. cand se incingea motorul se dilata bucsa si oprea axul egr-ului si ciuperca ramanea deschisa .am inercat si cu scosul mufei dar degeaba .mai mult de 2800 ture nu se ducea motorul nici macar pe liber masina . am facut alta bucsa din bronz dar mai rau. prin urmare am cumparat un egr sh care merge de mai bine de 30 000km.asa ca ce sa zic .am inteles ca egr-ul trebuie curatat din 60000- in 60 000 km. merge schimbat si pus egr vacuumatic dar trebuie schimbata si admisia. egr-ul vacuumatic e mult mai ieftin si iti poti lua unul nou.dar trebuie admisie.pe al meu am dat 4.5 milioane sh de la o firma de dezmembrari care mi l-a trimis la galati direct la mecanicul care imi repara masina..
  • dorinionut

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2003 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
adevarul e ca trebuie sa cureti si senzorul turbo din admisie si mai vezi pe langa hisa de la baterie pe la coltul dinspre bara din fata sa nu fie strangulat un furtunas sau chiar tocit de la frecarea cu husa . furtunasele de vacuum alea subtiri de plastic. eu asa am patit si nu mai mergea turbina.
  • tipo
  • *
  • 4 mesaje
  • din 13 Sep 2009
  • Vectra 2000 ecotec/1.6/16 valve
  • Buzau
  • tipo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 ecotec/1.6/16 valve
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am o vectra b,benzina, an de fabricatie 2000, 1.6, 16v. anul trecut i-am schimbat valva EGR, am dat 5 mil pe ea, mi-au montata-o baietii la service si acum (de fapt de 2 sapt) am iar probleme...nu am facut mai mult de 10000 km cu masina...care credeti voi ca ar fi problema? stiu ca si valva EGR trebuia sa fie mai scumpa (poate era mai buna...) dar care credeti ca ar fi cauza principala de fapt?de ce sa se infunde iar? am schimbat pana si benzina, inainte puneam de la petrom - omv, acum m-am reprofilat pe rompetrol. un sfat va rog ca nu mai am bani sa o schim iar, plus ca trebuie sa mai bag bani si in cauciucuri si revizie (ca se apropie) si aer conditionat...
  • ionel_daniel

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Buna am si eu probleme cu EGR-ul asta . Codurile sunt 0130 si 0400 .poate cineva sa-mi de-a cateva sfaturi utile .Masina este din 2002 , opel astra 1,6i benzina. Am curatat egr l-am probat electric lucreaza.
  • florian33

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2010

  • Mesaj Privat
crysss86 a scris:Salut.

Am si eu un Opel Astra G 2.0 dti din 2003 si nu stiu ce are.Am fost la un service si imi da valva EGR.
Pana acum imi anula doar turbo si trebuia sa o opresc si sa o repornesc pentru a-s reveni ,dar de cateva zile a inceput sa se opreasca motorul din mers. Am fost la un alt service si am curatat admisie,egr si intercooler si face la fel.
Eu m-am gandit sa cumpar un alt EGR dar din pacate nu gasesc SH.

Astept daca se poate si sfaturile vostre.



Va multumesc !


ai fost la un tester sa vezi daca isi i-a combustibil(motorina)cu trebie,daca trage motorul din greu vezi ca ai sorbul din rezervor plin cu mizerie(ca pamintul)asa s-a intamplat si la cumnatul meu ca are un disel si am curatat sorbul din rezervor si acum nu mai are probleme
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Va salut. Problema la un Astra G -2002 -benzina -z16se -8v, este urmatoarea:
-EGR, l-am curatat, l-am verificat(deschide), l-am montat pe motor si deschide cand regimul de turatii este mai ridicat(verificat pe diagnoza). Insa nu pot sa ''sterg'' eroarea P0400 sub nici-o forma. In bord nu se aprinde nici-un martor(ca defect),la testul cu pedalele imi da aceeasi eroare P0400.
Am vrut sa ''anulez'' EGR-ul scotand mufa de la el. Am scos mufa de la EGR in timp ce functiona motorul la relantiu si...a murit instant(s-a orit motorul imediat). Am luat contactul, am introdus mufa la loc, am pornit motorul ''la sfert''. Functioneaza la relantiu foarte rotund,insa daca scot mufa se opreste imediat motorul. Este bine aceasta simptoma, din ce am citit aici pe forum, daca se scoate mufa ''nu se intampla nimic''. La mine s-a oprit imediat motorul. Astept parerile voastre. Numai bine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR