valerian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z18XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salutare. Am dus masina (astra g) la service pt inlocuirea garniturii de chiulasa si chit distributie si nu mai porneste. Este aprins becul masinuta cu cheita, iar mecanicul spune ca nu mai recunoaste cheia. Pb. e ca nu am decat o cheie. Este posibil? Ce este de facut . Sunt disperat. Mul;tumesc
Am uitat sa mentionez. Dupa ce bag cheia se aprin becurile, apoi martorul mas. cu cheie incepe sa palpaie. Daca dau la automat electromotorul merge
Ultima modificare făcută de valerian la Lun 19 Nov, 2012 1:40 pm
Am uitat sa mentionez. Dupa ce bag cheia se aprin becurile, apoi martorul mas. cu cheie incepe sa palpaie. Daca dau la automat electromotorul merge
Ultima modificare făcută de valerian la Lun 19 Nov, 2012 1:40 pm
- Bunicu
- ****
- 2,195 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,195
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
valerian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z18XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,195 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,195
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
mai ai cipul in cheie? Ia desfa-o si uita-te! am o banuiala ca tu sau mecanicul a pierdut cipul....
si mai e posibil ca mecanicul sa fi pierdut cipul iar ca sa nu cada beleaua pe el a pus acolo un alt cip care nu are nici-o legatura cu masina ta. Ia verifica!
Nu mai da degeaba la automat ca omori bacteria!
Mai exista posibilitatea ca ECU sa fie defect. Uneori simptomele sunt aceleasi.
Ultima modificare făcută de Bunicu la Lun 19 Nov, 2012 3:10 pm
si mai e posibil ca mecanicul sa fi pierdut cipul iar ca sa nu cada beleaua pe el a pus acolo un alt cip care nu are nici-o legatura cu masina ta. Ia verifica!
Nu mai da degeaba la automat ca omori bacteria!
Mai exista posibilitatea ca ECU sa fie defect. Uneori simptomele sunt aceleasi.
Ultima modificare făcută de Bunicu la Lun 19 Nov, 2012 3:10 pm
valerian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z18XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2009
- Mesaj Privat
valerian
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z18XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,195 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,195
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
man, imobilizatorul asta face, opreste alimentarea. Pune si tu un laptop si vezi ce erori ai pe acolo, eventual o verificare ochioscopica a mufelor scoase de mecanic, etc. Incep din ce in ce mai serios sa banuiesc ECU. Mufele din ecu se scot numai DUPA DECUPLAREA BORNELOR de la baterie. Daca din greseala mufele au fost scoase cu bateria pusa e cam nasol.
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...87&start=3500
...au trecut citeva zile de la faza cu martorul mas+cheita aparut din senin , si care , bine-inteles refuza sa se stinga inainte de pornirea motorului ( dar bine ca o face dupa ) ....asa cum si eu refuz sa ma ocup de problema asta atata timp cat masina functioneaza normal insa ......
.....aseara a aparut o alta mica minune . Dupa parcarea masinii , inchiderea usilor din telecomanda ..... si cand mai apas o data pentru cuplarea imobilizatorului , PAS ! Nimic. Refac operatia in sens invers ( descuiat usi , incuiat usi, reincercat ) .....nimic. Si pentru ca aveam multe bagaje agatate de corp , am renuntat sperand cu drag ca a doua zi dimineata sa o pot porni.
A doua zi , adica azi , plec pe fuga , masina porneste ok , am si uitat eu de imibilizator ...... dar ulterior imi aduc aminte si mai fac o incercare . Nimic. ...... ca vreo 3 ore mai tarziu la o parcare sa constat ca imobilizatorul a inviat ! Exista si poate fi controlat din telecomanda cheii.
Din cate am inteles , imobilizatorul ala ,,taie,, alimentarea pompei de injectie ...ceva de genul asta ..... desi mi se pare ciudat ca eu parca aud la cuplarea lui din telecomanda un click in portiere !
Si acum nelamuririle ..... - faza cu imobilizatorul poate avea legatura cu faza anterioara de acum citeva zile ? Cum a aparut mini-defectiunea asta si cum tot singura a disparut ?....- acum masina e parcata si ,,imobilizata,, ...exista riscul sa n-o mai pot porni, in sensul ca din senin imobilizatorul sa nu-l mai pot decupla din telecomanda ?
De obicei nu folosesc imobilizatorul decat pentru parcarea pe timp de noapte ....e bine folosit mereu sau cit de rar posibil ....ori n-are nici o semnificatie ?
...au trecut citeva zile de la faza cu martorul mas+cheita aparut din senin , si care , bine-inteles refuza sa se stinga inainte de pornirea motorului ( dar bine ca o face dupa ) ....asa cum si eu refuz sa ma ocup de problema asta atata timp cat masina functioneaza normal insa ......
.....aseara a aparut o alta mica minune . Dupa parcarea masinii , inchiderea usilor din telecomanda ..... si cand mai apas o data pentru cuplarea imobilizatorului , PAS ! Nimic. Refac operatia in sens invers ( descuiat usi , incuiat usi, reincercat ) .....nimic. Si pentru ca aveam multe bagaje agatate de corp , am renuntat sperand cu drag ca a doua zi dimineata sa o pot porni.
A doua zi , adica azi , plec pe fuga , masina porneste ok , am si uitat eu de imibilizator ...... dar ulterior imi aduc aminte si mai fac o incercare . Nimic. ...... ca vreo 3 ore mai tarziu la o parcare sa constat ca imobilizatorul a inviat ! Exista si poate fi controlat din telecomanda cheii.
Din cate am inteles , imobilizatorul ala ,,taie,, alimentarea pompei de injectie ...ceva de genul asta ..... desi mi se pare ciudat ca eu parca aud la cuplarea lui din telecomanda un click in portiere !
Si acum nelamuririle ..... - faza cu imobilizatorul poate avea legatura cu faza anterioara de acum citeva zile ? Cum a aparut mini-defectiunea asta si cum tot singura a disparut ?....- acum masina e parcata si ,,imobilizata,, ...exista riscul sa n-o mai pot porni, in sensul ca din senin imobilizatorul sa nu-l mai pot decupla din telecomanda ?
De obicei nu folosesc imobilizatorul decat pentru parcarea pe timp de noapte ....e bine folosit mereu sau cit de rar posibil ....ori n-are nici o semnificatie ?
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
..Doamne , ce tampenii si intrebari absurde pot scrie uneori ! .... asta inseamna lenea de a da o ,,cautare,, aici pe forum ....e mai comod sa ma uita in gura ,,marilor opelisti,, de maidan din fata blocului meu !
Rog un moderator sa stearga postarea anterioara ....e doar poluare electronica .
Cu scuzele de rigoare.
Rog un moderator sa stearga postarea anterioara ....e doar poluare electronica .
Cu scuzele de rigoare.