k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
Buna seara.Am cumparat de curand un Opel Astra G 1.6 twinport , 2004 , 150.000km si cand se incalzeste motorul ba se tureaza ,ba nu se tureaza.De exemplu in treapta a intaia nu se tureaza si daca iau piciorul de pe acceleratie si apas din nou se tureaza normal.Cat este motorul rece functioneaza perfect. Si imi apare in bord masina cu cheita pe ea. La tester dadea o eroare la axa cu came si inca alte 2 erori. A mai avut cineva aceasta problema?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Dupa ce zici tu e ECU defect.
P0220 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit Malfunction
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P1113 IAT Sensor Open/Short
Pe prima imi si mie si mai dadea si senozorul de la vibrochen cand era ECU defect dupa care incepe sa nu se mai tureze mai mult de 3500 rpm dupa care pe masura ce se incalzea nu mai trecea de 1200-1500 rpm , iar cand motorul era rece mergea normal .
P0220 Throttle/Petal Position Sensor/Switch B Circuit Malfunction
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P1113 IAT Sensor Open/Short
Pe prima imi si mie si mai dadea si senozorul de la vibrochen cand era ECU defect dupa care incepe sa nu se mai tureze mai mult de 3500 rpm dupa care pe masura ce se incalzea nu mai trecea de 1200-1500 rpm , iar cand motorul era rece mergea normal .
k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
Update: Masina face aceste probleme si la rece. De exemplu in seara asta am plecat cu ea, treapta I a functionat perfect iar la treapta a II-a nu se mai accelera, am oprit motorul am pornit-o din nou si a functionat perfect si am mai facut 20km fara probleme.Maine am sa-i curat corpul cu clapeta si EGR-ul. Altcineva vreo parere ce ar putea fi de vina?Precizez ca becul cu masina cu cheita din bord nu sta mereu aprinsa.
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Vezi e posibil ca sa fi fost totusi calda chiar daca apa nu era la 90 de grade in trei ore nu cred sa se raceasca asa tare sunt temperaturi pozitive afara.
Ca sa fii sigur ca e ECU ai putea sa verifici continuitarea firelor si daca ai sa faci schimb cu vreun coleg de senzori sau ai putea sa mergi la un service care se ocupa cu dignosticarea ECU-urilor sa iti zica ei care e buba.
Noapte buna!
Ca sa fii sigur ca e ECU ai putea sa verifici continuitarea firelor si daca ai sa faci schimb cu vreun coleg de senzori sau ai putea sa mergi la un service care se ocupa cu dignosticarea ECU-urilor sa iti zica ei care e buba.
Noapte buna!
- scorpion67
- **
- 107 mesaje
- din 04 Feb 2010
- Zafira 2001 z18xe
- Buzau
scorpion67
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Buzau
- Masina: Zafira 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2010
- Mesaj Privat
100% ECU defect .Incearca aici ( http://reparatii-ecu.info/)si ai vezi seriozitate si profesionalism.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
k1d_ftb
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am rezolvat.ECU era de vina.L-am reparat la ecu.ro(profesionisti oamenii dar ca greu cu punctualitatea, mi-au zis ca se rezolva in 3zile si mi l-au dat peste o saptamana,oricum asteptarea a meritat) dar inca imi persista eroarea P1113 si motorul merge cam intrerupt(se vede si la lumina de la bord ca variaza) stie cineva care ar fi problema?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat