Gelu_n
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am o Vectra V6 3 litri din 2004 (Y30DT), cumparata de noua din Romania, asa ca toate reviziile au fost facute in minunatele service-uri locale! Mai exact Gold&Platin Galati (cei care au si vandut masina!), respectiv Bacau .
In acest moment masina nu vrea sa mai porneasca (i-am schimbat bateria), iar pe un tester generalist Bosch nu arata ABSOLUT niciun mesaj de eroare.
Nu as mai vrea sa o duc la Gold&Platin pentru ca aia sunt niste carpaci si lucreaza dupa ureche, chiar daca au fost obligati sa achizitioneze soft original de la GM.
Recomandati-mi un "specialist" care sa aiba soft pentru Vectra, care cat de cat sa aiba habar sa-l foloseasca si sa-l interpreteze.
In acest moment masina se gaseste in orasul Pascani, asa ca m-ar interesa cineva de prin zona. Iasi, Suceava, Bacau, Piatra Neamt.
Va multumesc!
In acest moment masina nu vrea sa mai porneasca (i-am schimbat bateria), iar pe un tester generalist Bosch nu arata ABSOLUT niciun mesaj de eroare.
Nu as mai vrea sa o duc la Gold&Platin pentru ca aia sunt niste carpaci si lucreaza dupa ureche, chiar daca au fost obligati sa achizitioneze soft original de la GM.
Recomandati-mi un "specialist" care sa aiba soft pentru Vectra, care cat de cat sa aiba habar sa-l foloseasca si sa-l interpreteze.
In acest moment masina se gaseste in orasul Pascani, asa ca m-ar interesa cineva de prin zona. Iasi, Suceava, Bacau, Piatra Neamt.
Va multumesc!
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Sal...spune si ce simtome are..
tind sa cred ca este dezamorsata pompa...lncearca metoda clasica de pornire..
scoti conducta care iese din filtru spre pompa..mufezi un furtun de 50..60 cm...li pui o palnie ln partea de sus a furtunului si cu ajutorul unui prieten care da la automat tu torni motorina ln palnie...
o sa porteasca dupa 20....30 sec...
spor...si La Multi Ani!
tind sa cred ca este dezamorsata pompa...lncearca metoda clasica de pornire..
scoti conducta care iese din filtru spre pompa..mufezi un furtun de 50..60 cm...li pui o palnie ln partea de sus a furtunului si cu ajutorul unui prieten care da la automat tu torni motorina ln palnie...
o sa porteasca dupa 20....30 sec...
spor...si La Multi Ani!
Gelu_n
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
Gelu_n
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2004 y30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat
Dragii mei,
Se implineste acusi anu' si tot n-am reusit sa-mi repar masina!
Intre timp mi-am luat prin primavara alta masina pentru ca si pe cea de firma am... pierdut-o! asa ca tot am cautat service-uri/mecanici de Opel in Iasi pentru ca, Slava Domnului, turcii de la Gold&Platin au dat faliment.
Am reconditionat pompa de motorina la o firma din Bucuresti, insa masina are acum un comportament foarte ciudat: porneste la sfert de cheie, functioneaza fara nicio problema vreo zece minute (nu tremura, nu intrerupe, iar cand ii dai "sandala" rupe cauciucurile ), insa, dupa ce se incalzeste motorul, la ralanti se opreste, asa ca trebuie tinut turat din acceleratie.
Am dus-o la Iasi la Cosmin de la Tigarete, mi-a spus ca este calculatorul care comanda injectoarele, am facut rost de el, cu greu, de prin Lituania, l-a montat pe masina, insa are acelasi comportament. Am luat si un injector pe care tot il schimba sa-si dea seama daca sunt injectoarele, insa nici astea nu sunt defecte, asa ca a intrat in impas.
Poate sa imi spuna cineva daca a avut o astfel de problema sau daca a auzit de asa ceva?
Motorul de pe Vectra 3.0 V6 cod Y30DT este identic cu cel de pe Renault Velsatis, Espace si Saab 95?
Va multumesc!
Se implineste acusi anu' si tot n-am reusit sa-mi repar masina!
Intre timp mi-am luat prin primavara alta masina pentru ca si pe cea de firma am... pierdut-o! asa ca tot am cautat service-uri/mecanici de Opel in Iasi pentru ca, Slava Domnului, turcii de la Gold&Platin au dat faliment.
Am reconditionat pompa de motorina la o firma din Bucuresti, insa masina are acum un comportament foarte ciudat: porneste la sfert de cheie, functioneaza fara nicio problema vreo zece minute (nu tremura, nu intrerupe, iar cand ii dai "sandala" rupe cauciucurile ), insa, dupa ce se incalzeste motorul, la ralanti se opreste, asa ca trebuie tinut turat din acceleratie.
Am dus-o la Iasi la Cosmin de la Tigarete, mi-a spus ca este calculatorul care comanda injectoarele, am facut rost de el, cu greu, de prin Lituania, l-a montat pe masina, insa are acelasi comportament. Am luat si un injector pe care tot il schimba sa-si dea seama daca sunt injectoarele, insa nici astea nu sunt defecte, asa ca a intrat in impas.
Poate sa imi spuna cineva daca a avut o astfel de problema sau daca a auzit de asa ceva?
Motorul de pe Vectra 3.0 V6 cod Y30DT este identic cu cel de pe Renault Velsatis, Espace si Saab 95?
Va multumesc!